Для перевірки розуміння та первинного закріплення знань з будь якої теми можна використовувати метод «Чотирьох кутів»
Вимоги до реалізації означеного методу наступні:
кількість учасників до 30 чоловік,
необхідне обладнання: простора аудиторія з чотирма кутами, в якій вільно можуть пересуватися учасники гри, чотири папери аркушу різного кольору: червоний, жовтий, синій та зелений, які за допомогою скотчу прикріплюються по одному у кожному куті, так, щоб їх добре було видно всім учасникам
система питань – 7-10 з варіантами відповідей – виборів будь-чого, що буде пропонувати учитель учням
Для перевірки розуміння та первинного закріплення знань з будь якої теми можна використовувати метод «Чотирьох кутів»
Вимоги до реалізації означеного методу наступні:
кількість учасників до 30 чоловік,
необхідне обладнання: простора аудиторія з чотирма кутами, в якій вільно можуть пересуватися учасники гри, чотири папери аркушу різного кольору: червоний, жовтий, синій та зелений, які за допомогою скотчу прикріплюються по одному у кожному куті, так, щоб їх добре було видно всім учасникам
система питань – 7-10 з варіантами відповідей – виборів будь-чого, що буде пропонувати учитель учням
Порядок реалізації методу наступний:
Кожному учневі пропонується дати відповідь на питання, зробити вибір та пройти у обраний кут Якщо із пропонованих виборів-відповідей жоден не влаштовує, то пропонується пройти у центр аудиторії. Після того як всі учні зробили свій вибір та розійшлись по кутах, чи стали у центрі класу, влаштовується комунікація: кожен пояснює у своїй групі (куту) зроблений вибір. Обмін думками, аргументами по відношенню до вибору проводиться дуже оперативно. Далі робиться наступний вибір та зорганізується комунікація.
Наведемо питання до теми: Паливні, мінеральні ресурси світу»