Використання методу "чотири кути" при вивченні теми: "Паливні, мінеральні ресурси світу"

Про матеріал

Для перевірки розуміння та первинного закріплення знань з будь якої теми можна використовувати метод «Чотирьох кутів»

Вимоги до реалізації означеного методу наступні:

кількість учасників до 30 чоловік,

необхідне обладнання: простора аудиторія з чотирма кутами, в якій вільно можуть пересуватися учасники гри, чотири папери аркушу різного кольору: червоний, жовтий, синій та зелений, які за допомогою скотчу прикріплюються по одному у кожному куті, так, щоб їх добре було видно всім учасникам

система питань – 7-10 з варіантами відповідей – виборів будь-чого, що буде пропонувати учитель учням

Перегляд файлу

Для перевірки розуміння та первинного закріплення знань з будь якої теми можна використовувати метод «Чотирьох кутів»

Вимоги до реалізації означеного методу наступні:

кількість учасників до 30 чоловік,

необхідне обладнання: простора аудиторія з чотирма кутами, в якій вільно можуть пересуватися учасники гри, чотири папери аркушу різного кольору: червоний, жовтий, синій та зелений, які за допомогою скотчу прикріплюються по одному у кожному куті, так, щоб їх добре було видно всім учасникам

система питань – 7-10 з варіантами відповідей – виборів будь-чого, що буде пропонувати учитель учням

 Порядок реалізації методу наступний:

  1. Викладач розповідає про метод та пропонує прийняти участь у його реалізації
  2. У кожному з чотирьох кутів аудиторії розвішуються по одному кольоровому аркушу
  3. Вчитель знайомить з правилами реалізації методу:

Кожному учневі пропонується дати відповідь на питання, зробити вибір та пройти у обраний кут Якщо із пропонованих виборів-відповідей жоден не влаштовує, то пропонується пройти у центр аудиторії.  Після того як всі учні зробили свій вибір та розійшлись по кутах, чи стали у центрі класу, влаштовується комунікація: кожен пояснює  у своїй групі (куту) зроблений вибір. Обмін думками, аргументами по відношенню до вибору проводиться дуже оперативно. Далі робиться наступний вибір та зорганізується комунікація.

  1. Коли питання вичерпано та відбулася комунікація з останнього питання, вчитель організує рефлексію взаємодії за алгоритмом: зафіксуйте свій емоційний стан по ходу реалізації методів, проявіть своє відношення до змісту та процедурі реалізації методу, які думки спонукав метод?, що сприяє реалізації методу?

Наведемо питання до теми: Паливні, мінеральні ресурси світу»

  1. Які пори року вам подобаються?
  • Зима (білий)
  • Весна (зелений)
  • Літо (жовтий)
  • Осінь (красний)
  1. Виберіть основний район видобутку кам’яного вугілля в Україні
  • Прикарпатський (білий)
  • Придніпровський (зелений)
  • Донецький (жовтий)
  • Дніпровсько-Донецький (красний)
  1. Оберіть країну, що веде великий видобуток нафти на шельфі:
  • Нігерія (білий)
  • Аргентина (зелений)
  • Азербайджан (жовтий)
  • Австралія (красний)
  1. Родовище марганцю на території України
  • Львівсько-Волинське (білий)
  • Нікапольське (зелений)
  • Донецьке (жовтий)
  • Криворізьке (красний)
  1. Країна, яка використовує найбільшу кількість паливних ресурсів
  • Китай (білий)
  • США (зелений)
  • Росія (жовтий)
  • Україна (красний)
  1. Родовище в межах Дніпровсько-Донецького нафтогазоносного району
  • Калусько-Голинське (білий)
  • Охтирське (зелений)
  • Джанкойське (жовтий)
  • Надвірнянське (красний)
  1. Родовище в межах Прикарпатського нафтогазоносного району
  • Солотвинське (білий)
  • Керченське (зелений)
  • Західнохрестищанське (жовтий)
  • Миргородське (красний)
  1. Не характерна властивість для вугілля Донецького кам’яновугільного басейну
  • високозольне (білий)
  • загазоване (зелений)
  •  високоенергетичне(жовтий)
  • висококалорійне (красний)
  1. Область України, у якій розташоване найбільше родовище залізних руд
  • Черкаська (білий)
  • Полтавська (зелений)
  • Миколаївська (жовтий)
  • Дніпропетровська (красний)
  1.  Оберіть родовище в Україні, де зосереджені значні запаси ртутної руди
  • Калуське (білий)
  • Токмацьке (зелений)
  • Охтирське (жовтий)
  • Микитівське (красний)

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Географія 9 клас (Бойко В.М., Дітчук І.Л., Заставецька Л.Б., Гринюк Т. А., Смаль І. В., Харенко І. М.)
Додано
28 липня 2018
Переглядів
1559
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку