ВИКОРИСТАННЯ СЕРВІСУ GOOGLE CLASSROOM НА ЗАНЯТТЯХ З ІСТОРІЇ

Про матеріал
Сучасні ґаджети значно полегшили життя студентів. Через свою доступність та легкість у застосуванні такі пристрої як смартфони, хоч і повільно, але витісняють із побутового вжитку комп’ютер. Як наслідок, не всі студенти розглядають необхідність придбання цього пристрою. Для викладача це створює ряд проблем, оскільки унеможливлює реалізацію одної з основних тенденцій розвитку інформаційно-комунікаційних технології в освіті – створення єдиного освітнього простору. Одним з дієвих рішень для нас стало застосування безкоштовних сервісів компанії Google – Suit for Education. Сюди входить: система управління навчанням Google Classroom, поштова служба Gmail, хмарний накопичувач Диск та текстовий редактор Документи.
Перегляд файлу

ОКВНЗ “Дніпропетровський театрально-художній коледж”

Викладач історії  Малига Надія Миколаївна

 

ВИКОРИСТАННЯ СЕРВІСУ

GOOGLE CLASSROOM НА ЗАНЯТТЯХ З ІСТОРІЇ

У сучасному світі все активніше набирає обертів процес інформатизації. Цьому сприяє науково-технічний прогрес, який створює нові умови та інструменти комунікації у суспільстві. Так утворилося абсолютно нове середовище існування людини, яке охопило не тільки міжособистісне спілкування, але і сфери освіти та праці.

Інформаційно-комунікаційні технології увійшли в освітній процес достатньо давно. Застосування комп’ютера та проектора стало звичним явищем. Вони допомагають значно полегшити сприйняття нового учбового матеріалу через медіа засоби та технології.  Проте, з огляду на реалії сьогодення, викладачі зтикаються з проблемою недостатнього забезпечення необхідним приладдям – технікою та літературою. І не тільки на рівні учбових закладів. Це стосується і учнів.

 Сучасні ґаджети значно полегшили життя студентів. Через свою доступність та легкість у застосуванні такі пристрої як смартфони, хоч і повільно, але витісняють із побутового вжитку комп’ютер. Як наслідок, не всі студенти розглядають необхідність придбання цього пристрою.

Для викладача це створює ряд проблем, оскільки унеможливлює реалізацію одної з основних тенденцій розвитку інформаційно-комунікаційних технології в освіті – створення єдиного освітнього простору.

Одним з дієвих рішень для нас стало застосування безкоштовних сервісів компанії Google – Suit for Education. Сюди входить: система управління навчанням Google Classroom, поштова служба Gmail, хмарний накопичувач Диск та текстовий редактор Документи. 

Використання Google Classroom можливе на будь-якому ґаджети з доступом до мережі Інтернет. Додаток має інтуїтивний інтерфейс і тому простий у застосуванні. Він значно економить час та дозволяє ефективно розмістити навчальні матеріали. Це полегшує роботу викладача та викликає значне зацікавлення у студентів до предмету.

На сьогоднішній день ми лише рік як застосовуємо цю нову технологію. І почати використання Classroom вирішили з других курсів. Для кожної групи можна створити окремий клас зі своїм ключем доступу або об’єднати всіх студентів в один єдиний потік. Ключ генерується системою автоматично і кожен, хто має такий код, вводить його у полі “Приєднатися”.

Усі матеріали, які викладач використовує у цій системі, автоматично збираються у папці з ім’ям курсу на Google Диску. Звідси студенти можуть скачувати необхідну інформацію та використовувати її оф-лайн.

Інформація у Classroom розміщується у вигляді блогу. Тобто кожен новий допис буде розташовуватися у стрічці новин вище за попередні. У вкладці “Стрічка” ми маємо змогу розмістити оголошення, інструкції та навчальний матеріал, який студенти мають опрацювати. Це можуть бути різні файли: документ Word з тематичною лекцією, різноманітні ілюстрації та фото, документальні та художні фільми з ресурсу You Tube.

Вкладка “Завдання” дає можливість створити опитування, он-лайн тест або поставити запитання у вигляді есе. Відповіді на поставлені питання можуть бути як короткими, так і у формі реферату або презентації. Також є можливість прокоментувати або повернути роботу на доопрацювання. 

Авторські тести можна створити у ресурсі Google Форми. Викладач зможе бачити не тільки результати студентів, а і проводити моніторинг слабких місць у пройденому матеріалі. Якщо є необхідність розмістити тест з іншого ресурса, то звіт про успішність виконавців завдання надходити не буде. У такому разі, можна прописати  в інструкціях, що робота вважатиметься виконаною за умови прикріплення до звіту скриншоту з результатами тестування.

Створюючи завдання, викладач вказує строк здачі роботи. Якщо студент вкладається у відведений термін, то його прізвище розміщується у вкладці “Здано”. Якщо робота виконана після завершення терміну здачі, то з’являється припис “Здано з запізненням”.

Проводити оцінювання можна автоматично або у ручному режимі. Система оцінювання може бути створена під будь-яку кількість балів.

 Google Classroom – значно полегшує процес вивчення дисципліни історія як для студента, так і для викладача. Також використання даного ресурсу  дає змогу зекономити час при підготовки до навчання, сприяє підвищенню мотивації студентів, а широкі можливості застосування наочних та інтерактивних засобів сприяє кращому засвоєнню інформації. Ресурси Google дають можливість кожному учневі самостійно підібрати комфортний темп сприйняття, обробки та засвоєння нового матеріалу. Це робить Classroom  неймовірно корисним і ефективним засобом для вивчення історії.     

 

Використана література:

  1. Google “Класс” [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://classroom.google.com
  2. Калініна Л.М., Носкова М.В. Google-сервіси для вчителя. Перші кроки новачка: Навчальний посібник. – Львів, ЗУКЦ, 2013. – 182 с.
  3. Пліш І.В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій управління якістю освіти в школах приватної форми власності [Електронний ресурс] / І.В. Пліш // Інформаційні технології і засоби навчання. − 2012. – №1 (27). – Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua.
  4. Тарасова С.М. Інформаційно-комунікативні технології в управлінні загальноосвітнім навчальним закладом/ науковий вісник МДУ імені В.О. Сухомлинського, Випуск 1.31. Педагогічні науки. – Миколаїв, 2010. – с.173 – 180.
  5. Тулина Елена. Краткий обзор особенностей и функций LMS-системы от цифрового гиганта Google. [Електронний ресурс] / Елена Тулина // Введение в Google Classroom. – 2014. – Режим доступа: https://newtonew.com/news/vvedenie-v-google-classroom.

 

 

 

    

docx
Додано
26 лютого 2021
Переглядів
760
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку