Вікторина: Шляхи енергозбереження

Про матеріал
Захід спрямований на закріплення знань про важливість застосування енергозберігаючих технологій , як основу захисту та впливу на довкілля, про енергозберігаючі технології у власній оселі. Розвивати вміння висловлювати свою думку, екологічно грамотні погляди; сприяти залученню учнів до дискусії, практичної діяльності в групах, зменшення споживання електроенергії.
Перегляд файлу

Вікторина: Шляхи  енергозбереження

 Мета:  Закріпити знання про важливість застосування енергозберігаючих технологій , як основу захисту та впливу на довкілля. Розширити знання про енергозберігаючі технології у власній оселі; розвивати вміння висловлювати свою думку, екологічно грамотні погляди; сприяти залученню учнів до дискусії, практичної діяльності в групах, яка спрямована на пошуки шляхів раціонального збереження природних ресурсів, зменшення споживання електроенергії; виховувати економічну культуру в побуті, громадянську позицію стосовно проблематики енергозбереження, творчий підхід до розв'язання нестандартних завдань.

 

Тип роботи: групова.

 

Форма: гра-вікторина

 

Хід заходу:

 Ведучі:

Природа нам – як рідний дім,

Вона усім – як мати,

Щоб лад завжди був в домі тім,

Про це нам треба знати.

Не рви, не знищуй , не зруйнуй –

Це заповідь для тебе,

Красу планети не зіпсуй –

Вона одна під небом.

 

Ведучі:

Сьогодні команди 9класів позмагаються за звання «Знавців енергозбереження!». Буде проведено декілька конкурсів для команд.  Команди на місці? Отже, можна розпочинати. Але ж яка гра без журі? Сьогодні у нас членами журі є учні 11  класу.

Для того, щоб почати гру треба поділитись на команди. Хто може сказати  енергія чого є відновлюваною? (сонце, вітер)

Тому сьогодні ділимось на команди « сонце» та «вітер».

Правила гри:

1. Учасники: ведучий (учитель); судді (2 чол.); команди (5–6 чоловік).

2 . Право першого ходу надається команді  жеребкуванням.

3. На обговорення питання команді дається 20 секунд. В випадку правильної відповіді команда одержує  бали. Якщо відповідь неправильна,  право відповіді  на дане  питання  переходить  до іншої команди.

4. Виграє команда,  яка набирає більшу кількість балів.

Ведучі:

 

Прохання до команд, якщо ви готові дати відповідь, піднімайте руку, а наше шановне журі визначить, яка із команд це зробила першою.

Для  того щоб перейти безпосередньо до гри нам потрібно спочатку обрати команду, яка першою розпочинатиме конкурси.  Для цього командам потрібно відгадати: Який американський вчений винайшов лампочку?  ( Відповідь: Едісон)

Отже, першою гру розпочинає команда….

 

ПЕРШИЙ КОНКУРС «ПРЕЗЕНТАЦІЯ КОМАНДИ»

 Максимальна кількість балів за даний конкурс - 10 балів

(команди по черзі представляють назви, емблеми, девіз)

 

ДРУГИЙ КОНКУРС «Квітка відгадай»

Максимальна кількість балів за даний конкурс – 5 балів.

Другий конкурс запитання за вибором, команда обирає собі  запитання при відкриванні цифри на пелюстці , за кожну правильну відповідь команда отримує 5 балів.  А журі уважно фіксує кількість зароблених балів командами. В тому випадку коли команда не дає вірної відповіді, а вболівальники знають відповідь вони можуть улюблені команді принести додаткові 5 балів.

КОНКУРС ТРЕТІЙ           
“ Велика мандрівка ”

Максимальна кількість балів за даний конкурс – 5 балів.

Командам  ми пропонуємо помандрувати по материкам . Кожна команда  обирає материк за яким ховається запитання. За кожну правильну відповідь 10 балів.

 

 

 

КОНКУРС ЧЕТВЕРТИЙ

БЛІЦ ОПИТУВАННЯ

Кожна правильна відповідь 2 бали.

І. Енергозбереження. Питання для 1 команди.

 

1.Які лампи краще використовувати для освітлення  з метою економії електроенергії?

2.Що в основному дають   лампи розжарювання?

3.Що треба зробити, перш ніж вийти з освітленої кімнати?

4.Чи доцільно  постійно вмикати люстру?

5. Як  повинні бути направлені плафони в люстрі, щоб краще освітлювати приміщення?

 6.На що треба звертати увагу при купівлі  нових електроприборів?

 

 

ІІ. Побутові прилади і енергозбереження. Питання для 2 команди.

 

1.Як економити енергію  при  машинному пранні ?

2.Як економно використовувати електрочайник?

3.Чому не слід залишати телевізор в режимі дистанційного вмикання?

4.Як прасувати білизну, щоб економити електроенергію?

5. Як може зберегти електроенергію пилосос?

6. Чи економимо ми електроенергію, коли в холодильнику намерзає «шуба»?

 

КОНКУРС  П’ЯТИЙ

«Реклама»

Учні повинні прорекламувати заходи енергозбереження які зберігають електроенергію в побуті. Під гаслом : « Почни з себе!»

Журі оцінює конкурс  в 10 балів.

 

Бланк для журі.

 

 

1 ЕТАП

2 ЕТАП

3 ЕТАП

4 ЕТАП

5 ЕТАП

КОМАНДА 1

 

 

 

 

 

КОМАНДА 2

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Паламарчук Світлана Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Шувар Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
19 серпня 2019
Переглядів
1492
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку