Вікторина "Вода у світі"

Про матеріал
Вікторина покликана сприяти формуванню не тільки екологічної,але й раціональної спрямованості.
Перегляд файлу

 

Вікторина «Вода у світі»

Мета: активізувати знання учнів про роль води у світі, розвивати навички логічного мислення, виховувати дбайливе ставлення до водних ресурсів.

Учасники: учні школи.

Обладнання: карта півкуль,ілюстраціі, фотографії, на яких зображені річки, водоспади і інші водні об ̕єкти.

Хід вікторини

Ведучий: Если на карту Землипосмотреть-

Земли на Земле одна треть.

Ностранный вопросвозникает тогда:

Планета должнаназиваться «Вода». (Усачев А.А.)

Ведучий: Наш перший конкурс називається «Без води ні туди і ні сюди»

Кожній команді я задаю по п̕ ять питань. Якщо команда не знає відповіді на питання, право переходить до іншої команди. Отож, питання першій команді.

  1. Найбільша річка України?
  2. Як утворилися карстові озера?
  3. Де бере початок річка Південний Буг?
  4. Які міста розташовані на Дніпрі?
  5. Як називали річку Дніпро у давнину?

За кожну правильну відповідь 3 бали.

 

Питання другій команді.

1.Скільки приблизно днів людина може прожити без води?

2.Коли вода буває стихією? Як ви розумієте це слово?

3.В якій геометричній фігурі може закипіти вода?

4.Як утворилися вулканічні озера?

5.Яка річка носить назву тварини?

 

Ведучий: Другий конкурс «Відгадай загадку»

 

 

 

Питання першій команді.

1.Біленька зіронька з неба упала, 

Мені на долоню лягла – і пропала.

2.Над тобою, наді мною

Пролетів мішок з водою. 

Наскочив на далекий ліс

Враз схуд і пропав.

3. Росте вона вниз головою,

Не літом росте, а зимою.

Але сонце її припече - 

Заплаче вона і пропаде.

 4. Найбільша хижа  морська риба?

 5.Під водою живе народ,

Ходить задом наперед.

 

Переходимо до запитань другій команді.

  1. Як називається сильна буря на морі7
  2. В морі кругом вода. А пити її біда? Чому?
  3. Які кольорові моря ви знаєте?
  4. Два брати у воду дивляться ,вік не зійдуться?
  5. Біжить,біжить – не вибіжить ,тече, тече – не витече.

 

Ведучий: Третій конкурс «Казковий»

Назвати якомога більше казок і мультфільмів, пов̕язаних із водою.

 

Четвертий конкурс «Творчий».

Завдання команд – потрібно якомога точніше передати екологічний стан водних ресурсів віршованими рядками, наприклад:

Подивись, людино!

Що зробила ти з водою!

Річка квилить, річка плаче 

 Гіркою сльозою.

 

 

 

 

 

 

І наш останній конкурс «Науковий»

  1. Що змінили б ви , якби стали міністром охорони навколишнього середовища? (відповіді учнів)

       2.Ви зустрілися з водою, про що ви б її запитали?

       3. Чим небезпечна втрата бережного ставлення до води?

       4.Уявіть собі: Азовське море висохло. Які наслідки такого лиха?

        5. Складіть правила «Збережи свого друга - воду»

(нагадую що за кожну правильну і логічну відповідь – 3 бали)

Вода – стихія і надія.

Вода – ласкаві ніжні хвилі,

Дев̕ятих валів водоспад.

Вона – життя , і це навіки

Про це ти знай і пам̕ятай.!

 

 

 

Підготувала:вчитель географії Полянської ЗОШ І-ІІ  ст..

Харечко Олена Василівна

docx
Додано
29 березня 2019
Переглядів
1730
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку