вікторина з інформатики

Про матеріал
Цілі та завдання заняття: · закріплення знань по предмету інформатики та ІКТ; · розвиток логічного і математичного мислення; · розвиток пам'яті, уваги, функцій мислення (аналіз, синтез, порівняння, класифікація), · розвиток уявлень про інформаційну діяльність. · формування пізнавального інтересу учнів; · формування комунікативних якостей особистості;
Перегляд файлу

Вікторина з інформатики

Цілі та завдання заняття:

· закріплення знань по предмету інформатики та ІКТ;

· розвиток логічного і математичного мислення;

· розвиток пам'яті, уваги, функцій мислення (аналіз, синтез, порівняння, класифікація),

· розвиток уявлень про інформаційну діяльність.

· формування пізнавального інтересу учнів;

· формування комунікативних якостей особистості;

· виховання серйозності, самостійності, відповідальності та акуратності.

 

Веселі пізнавальні ігри та  конкурси значно пожвавлять вивчення такої  суворої, "сухої", а для багатьох навіть і "страшної" дисципліни, якою є інформатика.

Метою вікторини є навчити дітей користуватися отриманими знаннями, термінологією, розвинути їх пам'ять і логіку.

 

 

ВПІЗНАЙ ПРИСЛІВ'Я 

Перед вами програмістські версії відомих прислів'їв і приказок. Спробуйте згадати, як звучать вони в оригіналі.

 

 

  1. Скажи мені, який у тебе комп'ютер, і я скажу, хто ти.
  2.  По ноутбуку зустрічають, по розуму проводжають
  3. Дарованому комп'ютеру  в системний блок не заглядають.
  4. Не всі WINDOWS, що висять.
  5. Біт байт береже.
  6. Не ідентифікатор красить файл, а файл ідентифікатор.
  7. Що з Кошика видалено, то пропало.
  8. Слово не горобець, а пара байтів.
  9. На IBM PC «яблука» не ростуть.
  10. Комп'ютер - кращий друг.

 

Відповіді:

  1. (Скажи мені, який у тебе друг, і я скажу, хто ти.)
  2. (По одягу зустрічають, по розуму проводжають.)
  3. (Дарованому коню в зуби не дивляться.)
  4. (Не все золото, що блищить.)
  5. (Копійка гривню  береже.)
  6. (Не ім'я красить людину, а людина ім'я.
  7. (Що з воза впало, те пропало.)
  8. (Слово не горобець, вилетить - не впіймаєш.)
  9. (На сосні яблука не ростуть.)
  10. (Книга - кращий друг.)

 

 

 

ЖАРТІВЛИВА ВІКТОРИНА

 

  1. На який платі комп'ютера розміщений процесор: на системній або на материнської?

(І на тій, і на іншій одночасно, адже це різні назви однієї плати.)

  1. Який магнітний носій має форму піци? (Гнучкий, жорсткий, компакт-диски.)
  2.                 Що це за романтичне місце в комп'ютері, де може причалити втомлений і пошарпаний  бурями периферійний пристрій? (Порт)
  3. У кого метр дорівнює тонні?(У комп'ютерників. «Метром» і «тонною» вони називають мегабайт.)
  4. Чому кішки дуже люблять лизати руки програмістів?(Тому що їх руки пахнуть мишкою.)
  5. У кожній сучасній школі повинно бути як мінімум три виходи: головний, запасний і ... (Вихід в Інтернет). 
  6. Що в комп'ютерному середовищі вважається верхом упертості? (Набирати невірний пароль до тих пір, поки комп'ютер не погодиться.) 
  7. Чи може людина померти від комп'ютерного вірусу? (Це дивлячись чий комп'ютер він заразив.)
  8. Основне невизначене поняття в інформатиці (інформація) 
  9. Назвіть пристрій персонального комп'ютера від французького кутюр'є Крістіана Діора. (Дисковод CD-ROM. CD - ініціали Крістіана Діора - Christian Dior.) 

 

 

Зашифровані слова (Завдання представлене в вигляді перемішаного набору букв)

  1. ТОРНІМО
  2. ЕРПРЦОСО
  3. КЕДИСТА
  4. РОКСУР
  5. НИРПТЕР

Відповіді: 1. Монітор. 2. Процесор. 3. Дискета. 4. Курсор. 5.  Принтер

 

Знайди помилки

Перед вами розповідь про те, як працювати з комп’ютером. Прочитайте її і визначте, скільки помилок допущено і в чому вони заключаються. Прочитати розповіді з виправленими помилками.

Розповідь 1

Для роботи з комп’ютером я обов’язково включаю монітор і сканер, набираю букви за допомогою миші, а якщо необхідно намалювати картинку, використовую сканер. Щоб ввести в комп’ютер текст, не набираючи його вручну, використовую джойстик, а для роздрукування тексту вставляю в системний блок папір. Музику прослуховую за допомогою принтера, а зберігаю документи на системному блоці, який іноді називають колонками.

Допущено 8 істотних помилок:

  1. Обов’язково  треба включити монітор і системний блок.
  2. Букви набираються за допомогою клавіатури.
  3. Для побудови зображення сканер не використовується  (він потрібен для введення вже готових зображень в комп’ютер). 
  4. Для автоматичного вводу тексту використовують сканер.
  5. Для друку використовують принтер;
  6. Папір вставляють не в системний блок а в принтер.
  7. Музику прослуховують за допомогою колонок.
  8. Документи зберігають на зовнішніх носіях пам’яті. 

Розповідь 2

Я люблю малювати на комп’ютері. На мою думку найкращою програмою для малювання є графічний редактор Блокнот. З його допомогою я вмію не тільки малювати картинки, але і виконувати зафарбовку довільної частини об’єкту. Наприклад нещодавно я намалював сніговика і зафарбував його лівий бік жовтим кольором, а правий – зеленим. За допомогою інструмента «олівець» в мене добре виходить будувати прямокутники і кола, вони получаються такі рівні, ніби я використовував транспортир. Для редагування тексту це найкраща програма. Нажаль тільки, що в цій програмі не можна зберігати створену роботу.

Допущені 6 істотних помилок:

  1. Блокнот не є графічним редактором.
  2. Зафарбовка довільної частини малюнка в Paint ускладнена.
  3. За допомогою олівця малювати рівні прямокутники і кола практично неможливо
  4. Транспортир для побудові кіл не використовують;
  5. В редакторі Paint не можна відредагувати текст
  6. Зберігати документ можна і в графічному, і в текстовому редакторах

 

Сім ступенів захисту.

В наступному конкурсі вам потрібно буде дати відповіді на запитання

  1. Наочне зображення папок на комп’ютері. (Дерево)
  2. Пристрій керування курсором. (Миша)
  3. Файл, призначений для читання його людиною …(текстовий)
  4. Скільки символів можна використовувати в розширенні файлу? (Три)
  5.      Яким знаком розділяється ім’я файлу та розширення? (Крапкою)
  6.         Послідовність інформації на диску під певним ім’ям? (Файл)
  7.         Яке розширення можуть мати файли створені в графічному редакторі Paint?(BMP)
  8.         Пристрій комп’ютера, призначений для виведення звукової інформації (Колонки)
  9.         Пристрій, призначений для виведення символьної та графічної інформації на папір (принтер)
  10.    В операційній систем Windows видаляються, папки і файли потрапляють в (кошик) 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
4 лютого 2019
Переглядів
2858
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку