Розробка презентації до уроку фізики в 7 класі за темою:"Вимірювання розмірів малих тіл різними способами". Лабораторна робота №3: "Вимірювання розмірів малих тіл"
Вимірювання розмірів малих тіл різними способами. Фізика 7 клас. Урок 6
Номер слайду 2
Перевірка домашнього завдання. Чому неможливо одержати абсолютно точне значення вимірюваної величини? Як підвищити точність вимірювання? Які види похибок результату вимірювання ви знаєте? Як визначити відносну похибку в ході прямих вимірювань? Яка похибка — абсолютна чи відносна — наочніше показує, наскільки точно проведено вимірювання? Обґрунтуйте свою відповідь. Наведіть приклади необхідної і надлишкової точності вимірювань.
Номер слайду 3
Метод рядів. L – довжина ряду n – кількість крупинокd – діаметр крупинки
Номер слайду 4
Вимірювання об’єму малих тіл. Щоб виміряти об'єм малого тіла, наприклад скріпки, якщо цей об'єм менший ціни поділки мірного циліндра, потрібно виміряти об'єм 30-50 скріпок і поділити отриманий результат на кількість цих скріпок:
Номер слайду 5
Вимірювання розмірів малих тіл. Лабораторна робота № 3
Номер слайду 6
Підготовка до експерименту. Уважно прочитайте опис методу вимірювання. Згадайте: як визначити ціну поділки шкали вимірювального приладу; як правильно користуватися лінійкою та знімати її покази. Визначте й запишіть ціну поділки шкали лінійки
Номер слайду 7
Хід роботи. Визначте методом рядів середнє значення: діаметра горошини; діаметра пшоняного зернятка. Визначте методом рядів середню товщину нитки.
Номер слайду 8
Дані вимірювань та обчислень занесіть до таблиці
Номер слайду 9
Аналіз експерименту. Проаналізуйте експеримент і його результати. Сформулюйте висновок, у якому зазначте: чого ви навчилися в ході виконання роботи; які результати отримали; як можна підвищити точність експерименту; для чого можуть бути потрібні навички, набуті в ході виконання роботи.