ВИПУСКНА РОБОТА "Формування в учнів знань, умінь і навичок під час виконання практичної роботи з теми: «Створення та виконання лінійних алгоритмів та програм» (проект)

Про матеріал
Новий формат випускної роботи слухачів КПК: груповий проект з планування уроків до певної теми шкільного курсу інформатики. Розроблені проекти презентували під час захисту.
Перегляд файлу

Комунальний заклад «Запорізький обласний інститут

післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради

 

Кафедра інформатики та інформаційних технологій в освіті

 

 

 

ВИПУСКНА РОБОТА

 

 

 

Формування в учнів знань, умінь і навичок під час виконання практичної роботи з теми:  «Створення та виконання лінійних алгоритмів та програм»

 

Вид випускної роботи: проект

 

 

Виконав:

слухач курсів підвищення кваліфікації вчителів інформатики

(20.10.2019 – 01.11.2019)

вчитель інформатики

КЗ «Долинська ЗОШ І-ІІІ ступенів» Воздвижівської СР

Марциновська Людмила Олексіївна

 

 

 

Науковий керівник:

Давидовський  Володимир Михайлович

 

 

 

 

 

Запоріжжя

2019

Інформація про автора проекту

 

Прізвище, ім’я по батькові

Марциновська Людмила Олексіївна

Освіта

вища

Спеціальність за дипломом

історія

Який навчальний заклад і коли закінчив

Запорізький державний університет, 2004 р.

Педагогічний стаж

20 років

Місце роботи, адреса, контактний телефон

КЗ «Долинська ЗОШ І-ІІІ ступенів» Воздвижівської СР, вул. Шкільна, буд.2. с.Долинка Гуляйпільського району

Посада

вчитель

Кваліфікаційна категорія

вища

Педагогічне, вчене звання, науковий ступінь

не має

Контактна інформація (електронна пошта, номер мобільного телефону, посилання на веб-ресурс автора)

lyudochkagold72@gmail.com

099*******

https://kjudxbntkzscnjhs.blogspot.com


 

Тема уроку: Створення та виконання лінійних алгоритмів та програм. Практична робота.

 

       Автори: Падалко Олександр Степанович, Веремій Віталій Станіславович,  Марциновська Людмила Олексіївна

 

Клас: 7

 

Освітня програма:   Інформатика

 

Мета уроку:

- навчальна: продовжити ознайомлювати з алгоритмічною структурою, навчити складати та виконувати алгоритми з використанням лінійних алгоритмів, у визначеному навчальному середовищі;

- розвивальна: розвивати логічне та алгоритмічне мислення, пізнавальний інтерес; пам’ять, творчу уяву, уважність;

- виховна: формувати вміння користуватися набутими знаннями, самостійно приймати рішення, розширювати навички самостійної роботи на комп’ютері.

 

Тип уроку: урок закріплення і удосконалення знань, умінь та навичок.

 

Компетенції учнів на уроці:

 

Основні поняття:

Основні знання:

Основні вміння:

Лінійні алгоритми, змінна, величини, операції присвоювання

Знаннєва складова

     Пояснює поняття величини, змінної та операції присвоювання.

    Знає базові алгоритми роботи зі змінними: обмін значеннями, визначення найбільшого й найменшого з двох значень

 

Діяльнісна складова

    Використовує різні алгоритмічні структури та змінні для  розв’язання навчальних і життєвих задач.

     Застосовує засоби програмування для побудови моделей

 

Ціннісна складова

     Усвідомлює роль програмування та моделювання для розв’язання навчальних і життєвих задач

 

 

Обладнання уроку: мультимедійний проектор, персональні комп’ютери, проекційний екран, мережа Інтернет.

 

Програмне забезпечення: середовище об‘єктно - орієнтованого програмування JDoodle: Pyton онлайн.

 

Дидактичні та методичні матеріали: роздатковий матеріал (варіанти практичного завдання), файли-заготовки

 

Основні етапи уроку:

 

Етап

Зміст етапу

Кількість хвилин

1

Організаційний момент

2

2

Актуалізація навчального матеріалу

10

3

Мотивація навчальної діяльності

5

4

Інструктаж з БЖД. Практична робота

20

5

Підсумок уроку

5

6

Домашнє завдання

3

 

 

 

Хід уроку

 

Що робить учитель

Що роблять учні

Методи навчання*

Засоби навчання**

Етап 1. Організаційний момент

Вітання з класом. Перевірка присутності і готовності учнів до уроку.

«Самоналаштування» Покладіть руки на парту, закрийте очі та промовляйте :

  • Я зможу сьогодні добре працювати на уроці.
  • Я особистість творча.
  • Я бажаю всім однокласникам успіхів на сьогоднішньому уроці.

Я теж бажаю вам  успіхів! У вас все вийде!

Вітання з вчителем, налаштування на роботу (вправа «Самоналаштування»).

- Я зможу сьогодні добре працювати на уроці”

- Я особистість творча.

- Я бажаю всім однокласникам успіхів на сьогоднішньому уроці.

вербальні

 

 

Етап 2. Актуалізація навчального матеріалу

Пропонує перевірити знання, отримані на попередньому уроці та виконати тест

Дають  відповіді на питання тесту.

 

наочні

дидактичні

Етап 3. Мотивація навчальної діяльності

З метою розуміння необхідності вміння складати лінійні алгоритми, учитель пропонує вправи Алгоритм приготування бутерброду і Ланцюжок

1. Виконують інтерактивну вправу

“Алгоритм приготування бутерброду”

2. Складають ланцюжок в правильному порядку

практичні

інтерактивні

ігрові

 

дидактичні

технічні

Етап 4. Інструктаж з БЖД. Практична робота

Обговорює з учнями правила безпечної роботи за комп’ютером

Учитель пропонує виконати диференційовані практичні завдання в середовищі програмування Python.

Виконує з учнями вправи для очей.

Діти по черзі називають правила безпечної роботи за комп’ютером вправа

 

Виконують диференційовані практичні завдання в середовищі програмування Python

 

Виконують з учителем вправи для очей.

вербальні

репродуктивний

 

практичні (практична робота )

репродуктивний

 

вербальні

практичні

 

 

 

 

технічні

Етап 5. Підсумок уроку

Учитель збирає власне оцінювання учнів

Рефлексія.

 

вербальні

 

Етап 6. Домашнє завдання

Учитель пояснює зміст домашнього завдання

Повторити основні поняття.

Створити кросворд з теми “Лінійні алгоритми”

вербальні

практичні

інформаційні

технічні

Література:

Для вчителя

Для учня

ПРОГРАМУВАННЯ ЧИСЛОВИХ МЕТОДІВ МОВОЮ PYTHON [Електронний ресурс] / А. В.Анісімов, А. Ю. Дорошенко, С. Д. Погорілий, Я. Ю. Дорогий // ВПЦ "Київський університет". – 2015. – Режим доступу до ресурсу:https://acts.kpi.ua/app/uploads/2017/05/Дорогий_Підручник.pdf.

 

Земляк І. В. МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ТЕМИ «АЛГОРИТМИ І ПРОГРАМИ» В ШКІЛЬНОМУ КУРСІ ІНФОРМАТИКИ. МОВА ПРОГРАМУВАННЯ PYTHON. [Електронний ресурс] / І. В. Земляк. – 2018. – Режим доступу до ресурсу: https://drive.google.com/file/d/1LJpdvlee0JnSiZj6fwZpOJc1CHY4ykPo/view.

 

Негода С. 8 клас. Інформатика. Дистанційне навчання. [Електронний ресурс] / Сергій Негода – Режим доступу до ресурсу: http://inf8klas.blogspot.com/2018/06/python.html.

 

Python для школы [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://python.inspweb.ru/.

 

Герун В. П. Вивчаємо Python [Електронний ресурс] / В. П. Герун – Режим доступу до ресурсу: http://pishachok.blogspot.com/.

 

Самоучитель Python [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://pythonworld.ru/samouchitel-python.

 

Козолуп Є. Міні конспекти* Мова Python (за начальним посібником Козолуп Є. "Програмування в школі. Мова Python" [Електронний ресурс] / Є. Козолуп – Режим доступу до ресурсу: http://www.proginschool.inf.ua/lektsiya3.html.

Самоучитель Python [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://pythonworld.ru/samouchitel-python.

 

 

docx
Додано
28 січня 2020
Переглядів
876
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку