Задачі з інформатики

Про матеріал
Компетентнісні задачі, розроблені для учнів 7 класу для розвитку здібностей учнів у навчальному середовищі
Перегляд файлу

Компетентнісні задачі

(до розділу Опрацювання табличних даних, 7 клас)

Задача 1. Учитель технологій дала завдання підготувати проект по виготовленню виробу (серветки, листівки різних стилів, пап’є маше та ін.) своїми руками та презентувати його у формі презентації. За допомогою пошуку в Інтернеті доберіть зображення та характеристики виробу (властивості, вид, стиль, техніка створення та використання). Опрацюйте та систематизуйте знайдений матеріал. Підготуйте проект до здачі.

Вказівки до виконання:

1. Підготувати план та вказати, які дані для розв'язання задачі вам потрібно знайти;

2. Вказати ключові слова для пошуку потрібних відомостей;

3. Вказати адреси сайтів, на яких ви знайшли необхідні дані;

4. Створити електронну таблицю, в якій на одному аркуші додати:

  • назву виробу ;
  • зображення;
  • основні властивості та характеристики

5. Створити презентацію з підібраним матеріалом та вставленням таблиць.

 

Задача 2.  На підсумковому уроці фізики вчитель дав завдання створити асоціативний кущ у програмному середовищі Free Mind  про використання науки фізики: у професійній діяльності, побуті та природі; Знайти відомості в Інтернеті та створіть карту знань у даному середовищі.

Вказівки до виконання:

  1.          Скласти план та вказати, який матеріал необхідно знайти;
  2.          Обрати ключові слова або фрази для пошуку матеріалу в мережі;
  3.          Створити електронну таблицю, на якій вказати:
  1.          Назви категорій використання фізики;
  2.          Приклади до кожної категорії.
  1.          З отриманих даних в електронній таблиці створити карту знань додаючи відповідні зображення.

Задача 3. Разом з класом та керівником ви хотіли відвідати Дендрологічний парк Олександрія. Так як ваша мама – голова батьківського комітету класу, їй необхідно організувати поїздку, а вам потрібно допомогти в цьому.  Мама попросила знайти інформацію щодо роботи парку, контактних даних та вартості проїзду і виду транспорту, яким зручніше дістатися до місця. Знайдіть в Інтернеті сайт парку Олександрія: перегляньте графік роботи та контакти; інформацію про вартість квитків та час у дорозі, необхідні для проїзду від Макарова до Білої Церкви. Створіть таблицю екскурсії з діаграмою для порівняння вартості квитків та часу в дорозі.

Вказівки до виконання:

  1. Відкрийте файл  Розклад руху.xls,  що знаходиться в папці на диску D:/Навчання/7 клас/Практичні завдання. Внесіть зміни до назви таблиці — вкажіть назву до місця екскурсії.
  2. Знайдіть в Інтернеті сайт парку, перегляньте режим роботи, обравши зручний час та зв’яжіться з дирекцією парку для домовленості щодо екскурсії.
  3. Знайдіть відомості про транспорт, яким можна скористатися для поїздки: визначивши вартість проїзду та час у дорозі.
  4. Відредагуйте таблицю відповідно до знайдених даних. Побудуйте діаграми для порівняння:
  • Вкажіть дату та час на екскурсію, її вартість;
  • часу в дорозі, якщо використовувати різні види транспорту;
  • вартості квитків
  1. У клітинці D2 запишіть, яким видом транспорту ви б скори­сталися і чому.
  2. Збережіть внесені зміни у файлі D:/Навчання/7-А (Б) клас/Власне прізвище з тим самим іменем у папці  вашої структури папок.

 

Задача 4.  Бабуся вам на день народження вирішила подарувати мобільний телефон, але оскільки бабуся в цьому питанні не компетентна, то попросила вас переглянути в мережі та в магазинах модель телефонів, їх характеристики та ціну. Знайдіть дані технічних характеристик та ціну 5 моделей різних виробників, за допомогою мережі Інтернет та переглянувши моделі в магазинах. Проаналізуйте модельні характеристики та порівняйте середню ціну різних виробників. Зробіть висновки, використовуючи для аналізу розрахунки даних, діаграми для порівняння, зображення для ілюстрування матеріалу.

Вказівки до виконання:

1. Вказати дані, які необхідні для розв'язання задачі;

2. Вказати адреси сайтів, на яких здійснювали пошук;

3. Ключові слова для пошуку необхідної інформації.

4. Створити й використати електронну таблицю, в якій на одному аркуші:

  1. вказати модель,  виробника  та ціну мобільного телефона;
  2. Основні характеристики телефона;
  3. додати фото;
  4. розрахувати середню ціну 5 телефонів різних виробників.

6. Вказати, яку діаграму доцільно побудувати для порівняння результатів та створити її.

7. Зробити висновки щодо найдешевшого телефона і його моделі.

Задача 5. На ваше день народження батьки запропонували зробити свято у вигляді вечірки, щоб ви запросили всіх друзів та однокласників. Для організації та проведення гарного свята вам необхідно: скласти список запрошених, створити  запрошення для друзів та однокласників, обрати стиль свята, скласти сценарій, створити плей-лист з музикою (10 композицій). Виконання завдання оформити у текстовому редакторі з поетапним описом роботи та обґрунтувати свої заохочення щодо організації свята та порядку його проведення. Музику зберегти в окремій папці.

Вказівки до виконання:

  1.               За допомогою текстового процесора створіть запрошення на свято:
    •                   визначте перелік необхідних об’єктів та інструментів;
    •                   оберіть зображення з файлу;
    •                   додайте текстове поле та введіть напис
  2.               Що потрібно знати для створення запрошення? (складіть план та приклад запрошення в зошиті)
  3.               Складіть сценарій свята та обгрунтуйте свій вибір
  4.               У табличному процесорі створіть таблицю з:
  • етапами організації свята та що необхідно для реалізації цих етапів;
  • розрахунками  витрат на організацію свята;
  •  відповідною діаграмою для відображення результатів;
  1.               Проаналізувати результати виконаної роботи.
  2.               Всі файли для розв’язання цієї задачі помістити в одну тапку з вашим прізвищем на диск D/Навчання/7-А(Б) клас/
  3.               Повідомити вчителя про завершення роботи

 

Задача 6. Ваш клас бере участь у районних спортивних змаганнях з легкої атлетики: біг на відстань 100 метрів, 200 метрів, 400 метрів. Для здачі першого норматива потрібно три учасники від класу, у другому – 4 учасників, в третьому нормативі  - 5. Від району беруть участь 15 шкіл. Створити електронну таблицю та визначити скільки учнів від кожної школи будуть брати участь у змаганнях.

Вказівки до виконання:

  1.     Створіть таблицю зі списком учнів вашої школи, які братимуть участь у змаганнях та в яких нормативах;
  2.     На цьому ж листі створіть окремо таблицю з розрахунками учасників від кожної школи;
  3.     Додайте три колонки до цієї таблиці з нормативами та впишіть до кожної колонки кількість учасників від кожної школи;
  4.     Визначте загальну кількість учнів, які брали участь у змаганнях в окремій клітинці під таблицею.
  5.     Додайте колову діаграму з кількістю учасників в кожному нормативі.
  6.     Проаналізуйте результат та зробіть висновок.
  7.     Збережіть файл до своєї папки на диск D:/Навчання/7-А (Б) клас/Власне прізвище/ Змагання
  8.     Повідомте вчителя про завершення роботи

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
28 січня 2020
Переглядів
1084
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку