"Випускні вечорниці у нашй світлиці"

Про матеріал
Сценарій випускного вечора: "Випускні вечорниці у нашій світлиці" в сучасному стилі, жартівливого характеру. Підходить, як для 9 класу, так і 11 класу.
Перегляд файлу

      «Випускні вечорниці у шкільній світлиці.»

(Сцена прикрашена в святково — фольклорному стилі, на сцені стільці, стіл для учнів і вчителя. Звучить музика «Прощавай школа.»)

-Господиня: Знову сьогодні прощаємося з випускниками. І коли вони встигли вирости? Начебто тільки вчора до першого класу прийшли, а вже які юнаки і красун!.. Роки-роки... летять, ніби птахи в небі... Та щось я заговорилася, ще ж треба світлицю підготувати, бо ось-ось випускники завітають. І кума щось запізнюється. О, чую, вже дівчата йдуть - голоси мов дзвіночки, так і переливаються.

(Під музику заходять дівчата – випускниці).

-Випускниця: Доброго вечора, господине! Чи дозволите у вашій світлиці наші випускні вечорниці провести?

-Господиня: Ну, звичайно, мої любі. Проходьте та розміщуйтеся зручненько.

-Випускниця: А хлопці ще не приходили?

-В-ця: Таке ти питаєш? Вони й в школу не завжди вчасно приходи­ли.

-В-ця: Дивлячись, хто. Он Дмитро приходив до школи за годину до уроків.

-В-ця: Дмитро, Дмитро... Якби він зараз стояв з нами, то сказав би: «Тут, товариші, не до сміху».

-В-ця: А ще він геть не жадібний і виконую всі наші дівчачі забаган­ки: захотіла «Кіндер» - будь- ласка, попросила додому завезти - на ма­шині підкотив. І йому було геть байдуже, що поруч батько сидить.

-В-ця: А ви помічали, як гарно посміхається Володя? У нього навіть тоді, очі по-іншому світяться.

-В-ця: А ще він часом дуже скромний і добряк.

-В-ця: Раз така розмова вже пішла, то я б хотіла про Миколу сказати. Мені так подобається його самостійність, в цьому житті він не пропаде. Кожному відкоша може дати: «Недіставайте ме­не».

-В-ця: Згодна з тобою. За такого і заміж не страшно йти, адже він вже і зараз вміє копійку заробити. Веселий, гарний, а які в нього ямоч­ки!

-В-ця: А Богдан! От кого б я хотіла все життя мати за друга, то це його: завжди дотримує слово, надійний товариш, працьовитий, ве­селий. Настя: На веселих хлопців нашому класу взагалі щастить.

-В-ця: От, хто бі­льше за Артема може жартувати? Та при веселому характері має справжню чоловічу вдачу.

-В-ця: Так! Як стукне кулаком по столі і скаже: «А я мову не брав — думав, що література», то так воно і є.

-В-ця: А Василь в нас із тонким почуттям гумору, всім допомагає, любить, коли йому приділяють багато уваги.

-В-ця: Хлопці всі це люблять. Гарні в нас хлопці, чому ми стільки часу витрачали на сварки і непорозуміння? Чому тільки на випускному зро­зуміли, що вони - найкращі!

-В-ця: Щось затримуються наші хлопці, може без них почнемо?

-В-ця: Давайте з пісні, хлопці все одно співати її не дуже хотіли, казали « там про сльози, а справжнім чоловікам плакати не годиться».

Пісня:«Дякую, тобі, рідна школо»,

-В-ця: А давайте сховаємося від хлопців, подивимося, що вони без нас робитимуть. (ховаються). ( Заходять хлопці – випускники під мелодію)

 -В-ик: Дивно, нікого немає, а мені здалося, що я чув музику.

-В-ик: я думав, що дівчата вже тут. Це на них не схоже - спізни­тися на власний випускний вечір!

-В-ик: Та ми взагалі мало знаємо наших дівчат. От всі говорять, що Наталя дуже тиха та спокійна, а що вона мріє стати вчителем, мало хто знає.

-В-ик: А Оля - молодчинка, списувати мені часто дозволяла.

-В-ик: А в Тані мені подобається, що вона така цілеспрямована, знає, чого в житті хоче. І посміхається завжди.

-В-ик: Завтра вже розлучаємось, а я про Орисю нічого не знаю. Ну скромна, ну старанна і все.

-В-ик: А я знаю, що Світлана порівнює себе з ромашкою і заради справжнього друга здатна на все.

-В-ик: Мені було цікаво дізнатися, що улюблені квіти Мар’яни - чо­рні тюльпани, а в людях цінує людяність та доброту, бо сама і така.

-В-ик: А Оксана - на перший погляд лагідна, тендітна. А яку спортсменку школа випускає.

-В-ик: А наша Соломія - справжній друг, весела і талановита. Не дивно, що стільки хлопців є її шанувальниками.

-В-ик: Дівчата в нас хороші, шкода, що часу не повернеш, все могло би бути по іншому.

-В-ик: А давайте зробимо їм сюрприз, щось таке, чого вони від нас не чекають!

(сюрприз від хлопців-

ПІСНЯ. В кінці номера з’являються дівчата і заходить господиня).

-Господиня: Як у вас тут весело. Бачу, що вже всі зібралися. А чи не забули ви, шановні, з якою метою ви завітали востаннє в шкільну світ­лицю?

Випускники відповідають: ні!

 

-Господиня: Саме так, отримати атестат. А ви відразу за танці і співи! Хоч, скажу вам по секрету - мені сподобалося. Та ось і моя кума за­вітала, вона мені в усьому допомагає, а я їй. Отож переходимо до основно­го - наша світлиця стрічатиме в себе багато гостей, та цю гостю з не­терпінням чекають усі. Зустрічайте! Директор школи - Зореслава Михайлів­на Сидоренко.

(виступ директора, вручення атестатів).

Зореславо Михайлівно, наша школа дуже рада, що у Вас така посада Стільки справ завжди у Вас. Ви хвилюєтесь за нас,

В праці досвід великий маєте. Про все Ви добре дбаєте.

Школа гарний вигляд має, красунею виглядає.

Спасибі за знання, за щиру доброту, за те, що вдачу маєте «круту».

І дай Вам Боже сили — волі отак і далі працювати в школі. Олексій: В нашої директорки - господині, є своя помічниця, так би мо­вити «права рука» Оксана Іванівна! Ви вміли нами керувати. Приборкувати нас і нас прощати. Та більше всього просвіщати, В розмовах звичних довіряти, за це ми дуже вдячні Вам! Спасибі Вам!

 -В-ця: Скільки різноманітних наказів директора школи чули ми за 9 років навчання у школі. Отож, користуючись нагодою, оголошуємо свій наказ!

Наказ випускників Директору школи і заступнику:

  1. пункт. Зважаючи на бажання учнів, збільшити кількість уроків малю­вання, фізкультури, трудового та музики і відповідно зменшити кількість

уроків математики, фізики, хімії, української та іноземних мов, всіх видів л. — ри, та історії.

  1. п. Ввести уроки перукарства та косметології, щоб уникнути підпіль­ного створення зачісок та оригінального макіяжу.
  2. п. З метою плідного проведення дозвілля учнів організувати факульта­тив азартних ігор.

Всьому педагогічному колективу:

  1. п. Підчас контрольної чи іспиту не дивитися пильно на учня. Він може подумати, що Ви підозрюєте його у списуванні, та й образиться.
  2. п. Не запитуйте, який іспит він прийшов складати, він же не запитує, який іспит Ви прийшли приймати.
  3. п. Будьте тактовні. Якщо учень не зрозумів запитання, тактовно пе­реведіть розмову в інше русло.
  4. п. Знайте: якщо учень відповідає неправтьно, дуже може бути, що він сам Вас перевіряє.
  5. п. Не заходьте в школу, коли двері перекриті шваброю.
  6. п. Проводьте контрольні роботи в цікавій формі: під музику або за чашкою кави.
  7. п. Поспівчувайте, заради оцінок у табелі, учень іде на все, навіть на уроки.

-Господиня: Дорогі випускники, а пам‘ятаєте, як все розпочинало­ся. 

-Кума:  Ой, кумасю дай і мені слово сказати. А було все так. Одного вересневого ранку ви, дехто з радістю та завзяттям, дехто з острахом та сльозами на очах, прийшли до школи. Вас зустріла усміхнена перша вчителька. Це вона взяла ваші тендітні рученята і повела за собою у чарі­вний світ знань, такий складний і незвіданий. Це на неї, добру і лагідну, ди­вилися ви з надією, у неї шукали захисту. Ловили кожне її слово, пильно вдивлялися в очі, шукаючи там відповіді на всі запитання. Пам’ятайте її
завжди. В шкільній світлиці - перша вчителька випускників Марія Станіславівна!

-В-ик:  А хто бешкетником найпершим був у класі?

І мав цей гріх? Це він, і ти, і я. Пробачте нас усіх, терпляча хороша,

Найперша, рідна вчителько моя.

-В-ця. Як ми любимо Вас, наша вчителько перша, що вели нас з со­бою,

В світлий, сонячний клас. І, обличчя свої, на долоньки зіперши,

Ми дивившись на Вас, прислухались до Вас. 

(слово першої вчительки, проводжають).

-Господиня: Так дивовижно складається життя, що сьогодні ви ще разом, наші випускники, однокласники, а завтра - ваші шляхи розій­дуться. Але через якийсь час, вас покличуть стіни рідної школи, де завжди чекатимуть вашого приходу вчителі.

-Кума: А особливо класний керівник. Це людина, котра з вами упро­довж кількох років ділила і радість, і смуток, яка допомагала вам у скрут­ну хвилину, яка знає вас краще від усіх інших. Спасибі вам за те, що Ви ішли нашим випускникам назустріч. Пробачте, що інколи вони були неслухняни­ми, не розуміли Вас, але знайте, що вони завжди будуть згадувати Вас добрими словами. Слово класному керівнику .

-(Пісня від класного керівника)

 -В-ця: Ти зупинися час трішки, дитячих вуст послухай, зачекай. Ти ще устигнеш виробити зморшки, моїй учительці добробут й щедру до­лю дай! Дай їй здоров’я, радості багато, на довгії, на многії літа!!! Будьте здорові, щедрі і багаті, як наша українська земля.

- Господиня.- Любі друзі, а чи не задумувалися, що таке справжній учитель? І чи не здається вам, що для вчителів нашої школи сьогодні тре­ба знайти, якісь особливі, тремкі слова, які налаштували б на ліричний лад, викликали б світлі спогади, подарували б святковий настрій?

 - В-к. Шкільне дитинство дзвоником злетіло, доросле починається життя.

Нам щойно атестати всім вручили, путівку в невідоме майбуття.

 - В-к: Тепер уже пройшла пора прощання і ми сьогодні трішечки сумні.

За наше виховання і навчання спасибі, дорогі учителі.

- В-к: За те, що Ви були за батька і за матір, учти жити чесно на землі,

Що нам не поспішали двійки ставить, спасибі, дорогі учителі.

 - В-к: Вже позаду залишились уроки, екзамени в цій школі нам більше не складати. Минуло 9 років.

І нам «Спасибі» хочеться сказати. І квіти ці, принесені сьогодні

        всього серця вам подарувати. (дарують квіти).

-Кума: Дорогі випускники, це батькам, їм, найріднішим, ви завдя­чуєте своїм життям, своїм сьогоденням. Їхня любов, безмірна і відкрита, надає сили в часи розчарувань, надихає під час негараздів, підіймає і бен­тежить в часи радості. Скільки щастя випромінюють їхні очі, але десь в глибині душі все ж затаїлась тривога, бо попереду ще стільки випробову­вань. А батьки переживають у кілька разів більше, ніж ви самі, хоча й не показують цього. Надається слово від батьківського колективу випускни­ків Оксані Василівні!

- ВІРШ для мами. (читає: П.Соломія.)

У глибині душі... десь дзенькнула струна.

То мамо роки бють у дзвони, то мамо лине вже пора Омита в слізоньках солоних.

Ти, бачиш мамо, як вітри женуть подалі нас від дому.

Ти, плачеш мамо? Обітри тую сльозу гірку й неждану.

Мені ти, мамо, коси заплети, як ти колись їх заплітала,

А потім тихо цілувала, щоби їм довшими рости.

Так рясно падав цвіт під ноги, і ми не вірили малі,

Що нас від мами на землі, ще поведуть кудись дороги.

Дозволь, мені мамо, для тебе співати, піснями світлицю усю заквітчати. Візьми мої квіти у теплі долоні, ти, в цілому світі найкраща для доні!

ПІСНЯ: « Дякую тобі, мамо».

 В-ик:  Дорогі татусі, не сумуйте, ми про вас не забули. Батько — голова смгї, ста і гордість. Вони все вміють, все можуть руки наших ба­тьків. Вони підставляють свої сильні плечі, коли в нас біда. Тепло батьків­ської любові зігріває нас в люті морози і заметілі. Низький уклін Вам за це! 

Пісня: "Не плач тато"

 Господиня: А чи не засиділися ви, дорогі мої випускники? Чи не здається, що вам час розім’ятися? Тим більше, до нашої світлиці завітає Попандопало зі своєю Марусею. Зустрічайте!

Попандопало:  Піднімайтеся, піднімайтеся зі своїх місць! Зараз сер Попандопало со своєю Марусею проведе для вас майстер — клас по ізучєнію самого модного танцю — карапет! Спочатку учім одіночні «па». Повторяйте за мною.

(Попандополо і Маруся показують рухи, випускникам).

Попандополо: А тепер стали в пари і понеслося!

 Кума: Ой, молодці! Оце розминка!

Господиня: Та це, ще не всі сюрпризи. Он Стецько до нас іде.

 Стецько: Шо це тут таке відбувається? Казав мені батько, йди в клуб— там сьогодні випускний, може їсти дадуть. Я ж знаєте, як їсти люблю: і сидів би їв, і ходив би їв, і спав би їв, і їв би їв. Та щось тут я сто­лів з їжею не спостерігаю. А ви на вид ще й нічого, он я в сусідньому селі на випускному був, так там такі дівки патлаті, аж гидко дивитися. Я їм коли про це сказав, так їхні хлопці мені таких стусанів надавали і по ребрах, і по спині, і по ж......... , батько казав «не можна таке слово на людях казати, бо подумають, що ти дурник». Ніби я розумний? А ще він сказав, розкажи їм щось корисне, а не про дохлі мухи на підвіконні, дивись і не проженуть. І вирішив я розказати вам про професії, щоби знали, куди йти. Слухайте.

(читає)- Офіціант... Офіціант: всемогутній- захоче, плюне в чай, захоче- доїсть після клієнтів. Офіціант навіть вночі спить зігнувшись із рушником в руках.

 Агроном... Агроном -це така професія, коли в тебе все життя кукуру­дза під ліжком і гербіциди за дверима. Агроном все життя дивується з двох речей: чому він став агрономом і як можуть так багато пити трак­тористи.

Сторож... Він все життя одинокий. Це така професія, коли все життя читаєш журнали за минулі роки, грієш каву, щоб не заснути і швиденько ля­гає спати, бо завтра важкий день.

 Інженер... Інженер- це людина з великою папкою, малою зарплатою, олі­вцем за вухом і без нічого за пазухою. Але, зараза розумний.

 Стиліст... Стиліст -це людина, яка за твої гроші піде з тобою до мага­зину, щоб порадити тобі за твої гроші, купити те, що він дуже хоче собі.

Фотограф... Фотограф якийсь дивний: на роботі фотографує цікавих дівчат, а у вільний час для душі -жаби і небо.

Зварювальник... Зварювальник щасливий, бо кожного дня на роботі і ду­має, що вже Новий рік бо у всіх фіолетові пики. Але є ще газозварювальник. Це дуже багатий зварювальник, бо знає, скільки зараз можна наварити на газі.

Аптекар... Аптекар крутий, бо може прочитати будь - яку фігню, яку написав лікар. Мало того, він знає, де вона стоїть і куди, як, скільки і в яких дозах треба гамати. Тут багато ще написано, та я заморочився читати. їсти все одно не да­єте, чого я повинен розпинатися? Бувайте. Вічно ваш Стецько.

-Господиня:  Ну ось, дорогі мої, гостей сьогодні більше не буде та і вечір добігає кінця.

-Кума: Саме час вашому прощальному вальсу.

-В-ця: Завтра стрінем на світанні сонця ясен схід.

Ляже в буднім квітуванні перед нами світ.,

- В-к: Рідна школа із любов1ю проводжає нас.

Закружляє нас з тобою на прощання вальс.

(танцюють вальс).

- Педагог організатор.- Шановні батьки! Згідно українських тра­дицій, виряджаючи в дорогу, стелили під ноги рушники та засівали дітей на щастя зерном. Тому і ви проведіть своїх діток, дотримуючись цих традицій!

(виходять «Пісня про рушник» батьки встеляють рушники під ноги дітям та засівають і говорять):

    Сипимо на вас жито, щоб добре було вам жити.

   Сипимо ще й овес, щоб вами пишався рід наш увесь.

         Ще й хміль і квіти, щоб були ви щасливі, наші діти.

        Будьте ж багаті, як земля, а щасливі, як весна.

        Частіше прилітайте до шкільного та батьківського гнізда.

        З усього вам щасти: з роси із води.

          Щоб з толком та до пуття ви прожили усе своє життя!

doc
Додано
16 лютого 2023
Переглядів
390
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку