Перед початком капусника прохання викладачів випускників сісти на перший ряд. Усіх глядачів вимкнути звук на гаджетах.(звучать фанфари на вихід ведучої - 0)
Конферансьє: Шановні друзі! Пані та панове! Незабутні враження вам гарантовані від тих, хто зараз буде підійматися на цю сцену – це наші випускники 2019 року! Рік, коли відбулося дуже багато цікавого і у нас і в нашій країні, рік звершень і змін. А зміни відбулися не тільки в країні, а й з нашими випускниками. Зустрічайте! Випускники 2019 року! (звучать фанфари на вихід випускників - 0.0.)
Озеро сліз. Потап і Настя – 0.1.
Пані та панове, ви тут не випадково
muz school № 3 цей трек драйвовий
На-на-на-на-на
Залишаю школу я
в озерах сліз
я бачу тебе скрізь.Ааа…
На-на-на-на-на
Залишилася одна.
Згадай як ми навчалися колись ага
Школа тим, хто любить звуки сірою ніколи не буде
Хто її полишає відчуває як у серці болить
Що говорять люди коли граєш не хотілось би почути
Тих кого надія в звуках в того серце горить
Вони казали мені
Облиш , не грай, забудь її
Я, їх не слухав тоді
Я бачив радість у звуках її
Вони створили мене
Блукав, учив,шукав себе
Знайшов нарешті я сам
Те що так довго шукав
Я згадаю тебе знов,
Моя школа ти любов
Ми твої нащадки школа, йдем своїм шляхом…
Конферансьє: Колись давно, в школу прийшли маленькі дівчатка та хлопчики, які зовсім нічого не знали про музику…
Сценка «Потерялася я»
(Пісня на вихід-1. Виходить хлопець у сарафані, з косичками - назустріч педагог)
Дівчинка: Потерялася я..(плаче)
Педагог: Як загубилася? а з ким же ти прийшла, де твоя мама? Де ти загубилася?
Д. не пам’ятаю, як так сильно потерялася, що загубила місце де я потерялася….
П. Добре…
Д. Погано!
П. ну давай зараз спробуємо відшукати твою маму і місце, де саме ти загубилася. Де ти її останній раз бачила?
Д. Та тут, у коридорі… вона каблуком зробила дірку в бахілах, тоді намотала на ногу целофанову торбинку і зашла в якісь двері…
П. а в які?
Д. не пам’ятаю. Пам’ятаю тільки останні дві літери…
П. Які?
Д. …ИЙ
П. Так… це нам дуже допоможе…Ну ходімо шукати…
(Музика на перехід між класами – 1.1. Заходять в кабінет «Вокальний відділ». Табличка з написом: ВОКАЛЬНИЙ)
П. Ось, дивись, може сюди твоя мама хотіла тебе привести?
В.(Вікторія В.): О, ви на прослуховування?Яка гарна дівчинка. Заспівай веселу пісеньку!
Д. Та ви що?!! Потерялася я!!!
В. А ти все таки спробуй, може мама почує і знайде тебе.
Д. Ага, моя мама так і каже, заспівай доця, щоб сусіди лаятись перестали.
Співає: «От улыбки станет всем светлей…»
В. Досить. Так... А що мама ще казала, навіщо привела в музичну школу?
Д. Казала, що раз голосом сусідів не візьмем, так музикою точно доб’ємо ! Іди доця в музичну школу. Ну ми й пішли… Потерялася я!!!
П. Ну, тоді мабуть я знаю куди пішла твоя мама… (музика на перехід між класами – 1.1.(2). Табличка з написом «ОРКЕСТРОВИЙ»)
В. Доброго дня, а ось і твоя мама! (підбігає до мами)
Д. Потерялася я!
М. Ну не плач, зараз дядя тебе так навчить грати, що сусіди аж луснуть від заздрощів!
(Виступ ударних і «дівчинки»).
Конферансьє: Отакі були перші кроки в музику, а тоді….. пішло - поїхало…
(В’їздить на самокаті або на скейті хлопець під музику «Шалене жабеня»)
Сценка «Урок муз.літ»
Х. Опля! Що у нас сьогодні?(дивиться наче на розклад. На екрані розклад уроків.) Ага понеділок: це у мене сьогодні по ходу сольфік чи муз. літ.? Щось я не врублюсь…А, та ладно, зараз когось знайду і проясню.(йде до учнів) О, а ось і наші сидять (Сергій, Дмитро,Захар, Настя, Яна): «Привіт,слухайте, а шо у нас сольфік чи муз. літ?
Учні: - муз.літ!
Х. - Муз.літ?! Ага, прояснилось! Ну, норм, можна сходити! Ви йдіть, а я швидко в магаз збігаю»(музика переходу – 2.0.)
Вчитель (Діана): Доброго дня! Сьогодні урок-узагальнення ваших знань, чого ви навчились подивимось перед іспитом…(вривається учень з сосискою в роті)
Х. – С.Ю. добридень! Вибачайте…
В. – Ти як завжди! Дожовуй, проходь і сідай вже нарешті. (сідає і пропонує сусіду по парті сосиску)
- Міша! Що це ти виробляєш?! Столова чи що?!!! Сховай зараз же!
І так, продовжимо, по закінченню курсу з музичної літератури ви маєте знати вже багато…(учень різко встає і починає швидко промовляти прізвища і дати життя та смерті композиторів. Картинка на екрані)
Х. – Йозеф Гайдн (1732-1809), В.А. Моцарт (1756-1791), Жорж Бізе (1875-1838)…
В. – Досить читати портрети на стіні!Сядь.(пауза) В анкеті є питання про інструменти. От які ти знаєш, Міша?!
Х. – пласкогубці, викрутка, молоток, пасатижі…
В. – Та музичні ж, Міша! Давай так, покажи мені тубу(лежать інструменти різні)
Х. – ага…туба…це повинно бути щось таке велике, як тумба…(показує тромбон)
В. – ні, це тромбон. Покажи мені гуслі
Х. – «Гуслі, гуслі – га-га-га…»
В. – Що?
Х. – «Єсть хотітє – да-да-да…» Це всі знають…
В. – Та що ж таке! Гуслі – музичний струнний щипковий інструмент! Так, досить. Тут все ясно. А зараз музична вікторина! (відкриває нетбук, начебто включає) - Перший номер! (на екрані відео і потім вірна відповідь для глядачів у залі)
Музична вікторина з відповідями учнів:
Х. – це Руслана «Дикі танці» (викрикує, його хлопець смикає і робить зауваження)
В. – у тебе слух є?!!
Х. – ну ми ж з вами якось ведемо діалог…(вчитель хитає головою).
В. – Що ти собі дозволяєш! Сядь. Це половецькі танці, Бородін! наступний номер, слухаємо уважно.
Х. – Я знаю, знаю ця з реклами печива…зараз-зараз…як же її…
У. (Писанка Д.) – ти що! Це ж танець лицарів, Прокоф’єв!
В. – дякую Діма. Наступний номер.
Х. – ну це всі знають…Щедрик! В. - А автор хто? Х. – та народна ж, кожен бере і співає! В. – та не вже! А чому ж вона така популярна, завдяки ж якому автору все-таки? Х. – так зараз включу – слухайте, Metallica!(включає на телефоні Metallica – 2.4., всі уявно грають на муз.інструментах,учень зривається з місця і біжить до роялю, уявно граючи партію ф-но. Вчитель перериває виступ, виключивши телефон).
В. – Так… Бідний Леонтович! Глибокі, глибокі в тебе знання Міша…дна не видно!
Х. – ну так я ж випускник! Круто у вас тут, мені сподобалась така вікторина…, треба частіше приходити на уроки, класний музон по ходу можна послухати! І головне, що я щось знаю!!! Всьо? Урок закінчився, бо мені ще за сестрою йти забирать! Гуд Бай! (від’їздить під муз. «Шалене жабеня»- 2.5.)
Конферансьє (Ліза): Отаке воно життя! Не завжди таке, як хотілося б, але ж цікаве! Хоч малюй!!!
Сценка « Намалюю тобі…»
Тіна Кароль. Намалюю тобі зорі. Виконує Чорна Анастасія.
Чіпляють намальовані зорі, сонце і т.д., створюючи колективний малюнок українського села. Таким чином складаючи декорації до наступного номеру. Решта учнів беруть зорі і танцюють з ними (біля сцени), а пара танцює вальс в костюмах з національними елементами (Тищенко Даша і її партнер, на сцені).
Конферансьє: Такі зорі бувають лише в нас, в УкраЇні. Таке небо високе – тільки в нас, в УкраЇні… («Уривок з мультфільму «Жил-был пес»- 4.1.,де його вигнали. Виходить шкутильгаючи Пес – Саша худ.під музику з кінофільму «Високий перевал» - «мелодія» М.Скорика -4.1.1.).
Пес: - Вигнали!!! А їсти хочеться!!!(бурчить в животі,хапається за живіт- 4.2., звучить музика на вихід вовка – 4.2.1.).
Вовк (Чеголя І.) - Шо, вигнали? А помнишь, как ты меня гонял?!
Пес: - (мовчить, похнюпившись,розводить руками)
Вовк: Ну да, работа такая? И шо тепер делать будешь?
Пес: Та от малюю… аля Пікассо. Може продам…Треба ж якось виживати… (Пес ставить мольберт)
Вовк: Ну-ну…Бог в помощь. (фрагмент з мультфільму Козаки малюють-4.3.)
(Сидить вовк переодягнений в бабусю. Під картиною табличка «500 грн». Музика виходу учнів – 4.4. Діти з художки купляють на іспит картину.)
Вовк: - я ж казав! От, тримай! (дає 500грн купюру псу)
Пес: Ой, спасибі! Тепер м’яса накуплю…
(На сцені стіл, дівчата накривають під музику – 4.5. Кожен виносить по тарілці з їжею, пританцьовуючи) Виходить пес. Вовк сидить виє. Діалог ведеться, коли музика стає майже не чутною, приглушається)
Вовк: Шо, опять?
Пес: Нє, ти ето, їсти хочеш?! У нас якраз випускний в музичній школі. .. (на екрані фрагмент з мультфільму. Художники підігрують на бутилках, маракасах, бубні, танцюють. Залазить вовк під стіл, збоку, тихенько під скатертину. Пес подає їжу під столом вовку. Музика тихіше).
Вовк: Ой, як гарно грають і співають, я щас спою!
Пес: Та ти що! (дає йому біляша чи пиріжок. Знову наче співають)
Вовк: Ось тепер точно спою! (виє) Всі переглядаються в шоці, вовк знову виє і всі хапають зі столу, що бачать і вибігають зі сцени. Вовк підкладає під одяг подушку, через що його живіт стає великим)
Вовк: Ну ти, якщо щось, то заходь.(перевальцем сходить зі сцени під музику – 4.6.)
Конферансьє (Ліза): І знов лунає музика. А як же живеться музикантам? Судячи з усього не дуже просто. Гамми, уроки, а на вулиці таке веселе життя….
Сценка «Батл»
(Фрагмент відео. Мультфільм «Утенок с пятнышком»). На екрані фото музичної школи. Виходять дворові дівчата та хлопці під музику «Едем на дискотеку» - 3.1.(Шлапак Семен,Осипенко Захар, Чернюк Артем, Салов Сергій, Нара Габріелян, Чорна Анастасія, Рубан Софія, Волкова Ангеліна…) і назустріч хлопець з музичної школи під музику «Школа ти чекала нас»- 3.2. Хлопець з муз. школи (Андрій Сальніков) намагається пройти, ті штовхають, роблять підніжку, хлопець спотикається…Потасовка під музику «На стиле» - 3.3.)
Дворовий хлопець (Семен): Що? Якісь проблеми? Слиш, композитор, а ну давай так! (танцює) хлопець відповідає танцювальним рухом. (два коротких танцювальних фрагмента з обох сторін.Монатик «Кружит»-3.4. і Монатік «love-it-ritm»- 3.5.).
Хлопець – музикант (Андрій): все? Вибачте, я спішу…
Дворові хлопці: Та ти шо, куди спішимо?! Ти думаєш, що як ти ходиш в музикалку і граєш на дудці, то інші грати не вміють? Дивись! У нас своя музика і ми граємо те, що хочемо, а не вашого Шульберта і Моцарта! (хлопці і дівчата стоять вже з інструментами: гітара, бубон , барабани тощо…) - А ну ж, заграй на своїй дудкі!
М. – Це кларнет, а не дудка!!! Та будь-ласка, заграю…
(дістає кларнет, грає уривок з мультфільму (Музика з мультфільму «Утенок с пятнишком», початок). На звук прибігає група музикантів з музичними інструментами (Гордуз Валентин, Карпенко Єлізавета, Фасій Діана, Тищенко Даря, Цибратенко Даша, Береза Маша…).
У. (Гордуз В.) – Андрюха, що сталося, що за кіпіш?
М. – та от, наших б’ють!
Звучать уривки з різних творів «Музичний батл» наживо, супроводжується танцювальними рухами.
У. (Гордуз В.): - Чекайте. Де наш рояль?! в кущах?! Ану разом, раз – два…взяли (висовують рояль, звук – 3.6. Подив на обличчях дворових, переглядаються)
Дворовий хлопець: А ти нормальний пацан! Що, «Життя співає»?
Всі разом: - Життя співа!
(Монатік «Жизнь поет»- танцюють разом - 3.7. Вкінці обіймаються, тиснуть руки і гуртом виходять зі сцени під цю ж музику).
Конферансьє (Ліза): Спогади з нашого музичного дитинства особливо яскраві. Хвилювання. Здолання труднощів, боротьба з своїм «не хочу» і «не буду». А ще конкурси, олімпіади, призи і грамоти, нагороди - словом ПЕРЕМОГА у цьому нелегкому музичному змаганні.
Сценка «Мама, дочка і нова програма»
(мати(Тищенко Валерія) і дочка (Береза Марія) біля інструменту. У дочки в вухах навушники(«Непохожие» quest pistols- 5.), вона жує жуйку і танцює, не чуючи матір. Мати підходить і виймає навушники з вух).
Мама: Я кажу тобі, грай! Ти мене чуєш?!!!
Дочка: Піаніно не настроєне, клавіші западають. Не можливо виконувати форшлаги, морденти, а ти потім дивуєшся, чого незадовільно поставили.
Мама: Це ти кому розказуєш?! Ти поки в школі була настройщик все полагодив ще минулого разу, коли ти технічний залік не здала! Так ти займалась тиждень?!!! Ану, швидко грай, а то ти мене знаєш, ні мобільного, ні комп’ютера, ні телевізора і вай-фай відключу!!! (дівчинка сідає, щось намагається грати, а виходить популярна музика – Лінкін Парк, Numb).
Мама: Що це ти граєш?!! Хіба тобі це задавали вивчити?!
Дочка: Я й сама дивуюся, чого це наша С.О. сучасну музику стала задавати!!!
Мама: А я ось подзвоню і спитаю! Скільки ж можна мене за ніс водити! Що я не знаю, що в музичній школі грають? Баха, Бетховена, Моцарта, а не вашу попсу!
Дочка: Мам, та не треба! Ну що ти людину будеш відволікати… Мам!
(Виходять. Ставляться швидко стільці самими учасниками, кожен виходить зі своїм. Табличка «Пед.нарада». Фрагмент педагогічної ради, де директор пояснює сучасні вимоги навчальної програми. Хтось спілкується, хтось потягується…)
Директор (Цибратенко Д.): Шановні колеги! Прогрес не стоїть на місці і нам треба змінюватися. Прийшло розпорядження «з верху» що: «У зв’язку з осучасненням шкільних програм, підлаштуванням до вимог, що диктує суспільство було вирішено ввести у шкільний курс сучасних виконавців…»
В. (Діма) – клас, тепер Монатіка вчити будемо?!
В. (Валентин) – так це ж ХОРОШО, весело!
В. (Оля). Та що Ви говорите, Денис Анатолійович! Тепер що, будемо вивчати Олю Полякову? Чи групу «Мозги»?
Д. Тихіше, шановні! А що поробиш? Сказали, що треба йти в ногу з часом. В парку на площадках Бах не проходить…
В. (Волкова А.) Це, скажіть будь ласка, з першого класу Вінника вчити будемо?!!
Д. Ось складете програму за літо, подумаємо, вирішимо, чи Вінника, чи Полякову, чи взагалі Потапа та Настю…
(Дзвінок мобільного-5.1.)
Голос мами: Т.І., доброго дня, вибачте, що відволікаю, скажіть будь ласка, хіба в музичній школі грають сучасну музику?!
В.(Волкова). Доброго. Судячи з усього, на превеликий жаль, тепер все можливо…
Голос мами: І пісні Олі Полякової грають?
В.(Волкова). Ой, не знаю…все може бути…
Голос мами: Дякую, до побачення…
В.: До побачення… - От, вже батьки дзвонять!
Мама: Вибач, доця, а я ще тобі не вірила…Ходімо.
(Дівчинка усміхається, підморгує і пританцьовуючи йде з мамою, в цей час грає музика – «Круче всех» 5.2.)
Фото випускників вже дорослими!!!!! (в цей час діти переодягаються)
Конферансьє (Ліза): Спогади, спогади, час минає і вже наші педагоги будуть згадувати нас, колишніх випускників, а ми у своїх серцях викарбуємо назавжди такі дорогі імена наших вчителів, що навчили нас відчувати музику життя.
(По одному з згорнутими ватманськими аркушами виходять випускники. Після розгортання ватману та музичної характеристики педагога , стають позаду сцени і згортають ватман.)- 6.
Музичні характеристики
Зранку Ви до ночі в школі
Не спочинете ніколи
Знаєте Ви всіх в обличчя.
Міносвіти зрозуміти
Делегацію зустріти
І ця роль Вам дуже личить.
Все це винести сповна
Ви лиш можете одна
Зрозумійте всі, хоч на хвилинку!!!
Ах, який директор в нас
Який директор в нас
Диво-жінка!!! (2 рази)
Фінальна пісня– побажання - Ваенга «Желаю» всі учасники розгортають ватмани з ім’ям педагога і погойдуючи плакатами співають.
Спільний танець під музику «Маніфест» А. Тарабарової – 7.
Після виконання «Гимн Школе» і вручення квітів викладачам. Діти сходять зі сцени, співаючи пісню. Валерія Миколаївна продовжує грати.На екрані текст для гостей і батьків.
Однажды в жизни пробил час
Когда в уютный светлый класс
Нас мамы привели держа за руки
И сколько света и тепла
Нам эта встреча принесла
Не дай нам Бог, не дай нам Бог,
не дай нам Бог разлуки!!!
Концерт, технический зачет
Все термины на перечет
И голова гудит от той науки...
А сколько радости и слез
Этюдный конкурс нам принес!
Не дай нам Бог, не дай нам Бог,
не дай нам Бог разлуки!!!
Родная школа ты наш дом!
Тебе мы сердце отдаем!
Ты охраняешь нас от зла и скуки
Тебе когда-нибудь потом
Детей и внуков приведем
Не дай нам Бог, не дай нам Бог,
не дай нам Бог разлуки!!!
(На екрані зворотній відлік. Діти вишиковуються на фінальну пісню. Супроводжується рухами.)
- 8.
Мальчики:
Больше нечего сказать
Все что надо, я сказал
Надо все же уходить,
Чтоб никто не зарыдал.
Разноцветные шары,
Поздравленье на стене,
Вот окончен выпускной
И диплом вручили мне:
Все:
П-в: Районы кварталы,
Жилые массивы,
Я ухожу, ухожу красиво
Районы кварталы,
Жилые массивы,
Я ухожу, ухожу красиво
2. Все:
В вашей памяти теперь
Эта песня зазвучит
В музыкальном зале дверь
Вам тихонько проскрипит:
Разноцветные шары,
Поздравленье на стене,
Вот окончен выпускной
И диплом вручили мне:
Все:
П-в: Районы кварталы,
Жилые массивы,
Я ухожу, ухожу красиво
Районы кварталы,
Жилые массивы,
Я ухожу, ухожу красиво