Випускний вечір "В країні семи чудес" розроблений і проведений з випускниками Скадовської спеціалізованої школи №1 з поглибленим вивченням англійської мови.
Оформлення сцени: на задньому плані – храм Артеміди, чаша з вогнем, колони, дві вази з квітами, горки білих кульок )
Авансцена - з різнокольорових кульок зроблені хмаринки , два папіруси:
хистка не загрожує більше,
ми ж до нових берегів через
море напевне рушаєм...”
( Звучить грецька музика, відкриваються завіси )
На фоні мелодії виходять на сцену боги Олімпу з факелами , дві дівчини з лірами ( або два юнаки з трубами ), танцювальний колектив “ Провінційний балет” виконує танцювальну композицію, готуючи глядачів до виходу німф.
Музика змінюється, всі завмирають, виходять німфи.
Німфа 1: Золотії струни Орфея
Ніби ніжна і лагідна фея
Над землею у тузі літає.
Німфа 2: Хай у Зевса влада велика
Та з Афінами йому не рівнятись
Поки йде за співцем Еврідіка
Той не сміє назад озиратись
( танцювальна композиція покидає сцену )
Німфа 1: Богиням набридло з богами сидіти на високім Олімпі
На землю сьогодні спустились
Щоб привітати випускників 20.. року
Німфа 2: О, сонце! О, зорі! О, вітер натхненний!
Великих я славлю в урочисті пишній,
Дітей дорогих ми вітаємо нині
Бажаємо успіхів у подальшому навчанні
Та наснаги і вдачі у творчих починання!
(Під музику на сцену виходить 11-А клас )
Німфа 1:Нарешті тріумф сьогодні у Касандри –
Класного керівника Пулинець Олександри
Понтійців 11 – А
Вона до Олімпу привела
В Родосі №1 вони науки вивчали
Різні ремесла, професії придбали.
Ось перед вами 16 наяд:
Витончені , шляхетні, в них безліч принад.
13 аргосів їх охороняють,
овацій від гостей теж чекають.
Різні таланти є у понтійців:
Женя – Геракл, він – олімпієць.
Орфей - Бережний, Зеленюк – Гермес,
Сашко - Аполлон, Володя – Гефест.
Грації наші: Юлі, Настя та Наташі
Майбутні Артеміди та служителі Феміди
Пантеон 11- А класу
Привітаємо щирими словами:
Він сьогодні весь вечір буде разом з вами.
( 11-А займає місця у залі, а на сцену під іншу
фонограму виходять учні 11 Б класу )
Німфа 2: 11 - Б майбутні Піфагори, Ковалевські,
Герони, фанати - Терпсихори
Покровитель випускників філософ Платон
В дорозі до Олімпу задавав їм тон
Афіна Алла поряд з ними йшла,
Нелегкий шлях долати допомогала
Від Аресу родину захищала
І злагоду між ними зберігала
Тому-то їх обличчя спокійні і величні
А усмішки привітні й симпатичні.
20 титанів у класі працює,
та все ж 8 фей над ними панує.
Девіз класу: ” Цитіус, алтіус, фортіус”
( швидше, вище, сильніше)
На тільки в спорті, не тільки в навчанні
Хай збуваються всі ваші бажання!
( 11-Б займає місця у залі, а на сцену під іншу
фонограму виходять учні 11 В класу )
Німфа 1: Вітайте героїв Еллади,
Юнаків - Аполлонів могутніх, красунь - Афродіт чарівних
Із благословенням Афіни Паллади
Розповімо і про них, богам рівних,
Як довго сходили до мрії – до Олімпу!
І ось тепер перед вами - Богині:
Їх - 22 , їх звати Ірини,
Олени, Олександра і Інни,
Катерина, Дарія, Марини,
Лариса, Анастасія і Ксенія,
Юлія і Аліна,
Ольга, Валентина, Євгенія.
Це богині мудрості і долі,
Сили волі і натхненної краси,
Злагоди, наснаги і любові
На сьогодні і на всі часи!
Поряд з ними 8 Аполлонів
8 кращих на весь випуск юнаків.
Всесвіт затискають у долоні
Ладні море виплескати з берегів
Олександр, Андрій, Роман, Павло,
Дмитро, Олексій, Юрій, знову Дмитро.
Вони так довго сходили до слави
Всіх їх вела міфічна Аріадна
Вона ниток із рук не випускала,
І ймення їй – Мавріді Тетяна!
( 11-В займає місця у залі, а на сцену під іншу
фонограму виходять учні 11 Г класу )
Німфа 2: О, Геліосе, слухай! Слухай море!
На всі поля, на всі простори
Співає сила молода.
Зевс почув і, швидко поробивши човни,
на синє море поспускав
11 – Г класників насаджені повні
до вас сьогодні їх прислав.
Вітайте аргонавтів Алли-Аріадни
оспіваних лірою чудовою сьогодні
є серед них Аполлони, Антей, Персей
Прекрасні Афродіти та німфи веселі
Зібрались вони у свою Одіссею
Здолавши Земфіра й Борея лихого
Рум’яна Еос прийшла на підмогу
Прокласти шлях їм світлий і щасливий
Тож добрих, вам, звершень,
щасливої дороги в дорослому житті!
( 11-Г займає місця у залі, а на сцену під іншу
фонограму виходять учні 11-Д класу )
Німфа 1: Ось на Олімпі з’явився загін аргонавтів
Вчителька Бойко веде їх вперед за собою – Медея
Знань золотеє руно здобули вони
Сміливо, завзято
Землі нові та світи нездоланні
Їм зорі віщують
Є серед славних – 12 відважних Ясонів!
Віктор, Віталій, Артем,
Костянтин, Олександр,
Є благородний Євген та окраса кагорти- Дмитро!
Ще 14 красунь ясночолих, як німфи прекрасні
Статні, граційні, розумні, веселі, надійні
Це ось Наталя, Світлана, Тетяна,
Маринка, Юля, Оленка, Марія,
Чарівна Іринка.
Всі, як один, аргонавти готові в дорогу
Геліос радо прийде їм усім на підмогу
Мрія в життя поведе від шкільного порогу!
( 11-Д займає місця у залі, Боги і німфи покидають сцену)
Пісня “ Школа”
Німфа1: Яке найкраще диво на Землі?
Чудових явищ безліч є на світі!
Ось в небесах великі і малі
Пливуть хмарки , і ясно сонце світить
Німфа2: У неосяжнім просторі зірки
Так таємниче і чудово сяють
І кожним ранком пташки гомінкі
Піснями нас веселими вітають.
Німфа1: Але найкраще диво на Землі
В усі віки – становлення дитини,
В безкраїм Всесвіті, як сяйво у імлі
Найголовніше диво – це Людина!
Німфа2:У нас існує давня традиція. Щорічно, у червні-місяці у храмі наук ми вшановуємо обдарованих учнів школи.
Німфа1: Тож, ми запрошуємо до храму Богиню Мудрості, покровительку мандрівників, ораторів, знахарів –
директора школи ….
( виступ директора школи )
Німфа2: Науки світло переможне
Висвітлює життєву путь
Не милуватися не можна
Коли найвидатніші йдуть
Німфа1:Вогонь Олімпу осяває шлях
І блиск його нікому не затьмарити
На п’єдистал пошани супроводжує він вас
Найкращих з кращих – медалістів XXІ століття!
( Вручення атестатів учням, які закінчили школу із золотими та срібними медалями )
Пісня “ Куда уходит детство “
Німфа1: Про чудеса в Семіраміді
Нам приємно розказати
До чудес у першій школі
Нам із вами не звикати
Німфа 2: Сім чудес у світі є
Що дивують нас і нині
Ми розкажемо про них
Та наших діток чарівних
Німфа1: Наші діти - вітрильники, що по світі
Все шукають Ікарію серед морів
Чути скрізь голоси юні, натхненні
Ми здолаємо всі перешкоди – вперед!
Німфа 2: Що малий острівець – то країна жадана,
Ось маяк у Форосі – віщує дозорець з містка,
І вирує фантазії думка - ясна
Спонукає нас вірити у чудеса
Німфа1: Запрошуємо до храму організатора шкільних конкурсів інтелектуалів та покровительку знавців наук - заступника директора з навчально-виховної роботи …
Так, наче зорі яскраві
Круг ясного місяця в небі
Сяйвом святковим безвітряну ночі
Наповнюють тишу
Світлом яскравим наповнюють школу ці учні.
Їх думи високі, й безкрає знань у них море.
Всі вони впевнені, що освіта –
Джерело й запорука їх майбуття.
Тож, я вручаю атестати шкільним маячкам: призерам Всеукраїнських предметних олімпіад, переможцям обласних та Всеукраїнських конкурсів, кращим знавцям наук.
( вручення атестатів у номінації “Шкільні маяки “ )
Танець ”Джаз”
Німфа 1: Слово до слова
Промова палка
Вічна розмова
Тече, мов ріка
Німфа 2: Слово - порада
Слова – любові
Вічна наснага в кожному слові.
До слова запрошуються гості свята...
( виступ гостей )
Пісня “ Лелеча доля “
Ми у мирі, у щасті зросли
Але пам’ять про те, що творила пекельна війна
Саме цього дня, 22 червня,
Щорічно в душі ожива
Випускниця: Всіх полеглих ніхто не знає
Але ми пам’ятаємо всіх ...
( Під удари метронома винесення корзин квітів до Вічного вогню)
Німфа 1: Скільки гордих слів сказано людьми
Про Родоський колос незвичайний
Але наші рідні милі береги
Виплекали зміну теж достойну
Німфа 2: До храму запрошуємо богиню вишуканості та витонченності, покровительку словесності та ремесел – заступника директора зі спеціальних дисциплін …
Учні ці неординарні
Вони у школі легендарні
Про усіх можна сказати
Вміють гарно працювати
Повара, кравчині , оператори ЕОМ, водії
Разом з атестатом вони професію здобули
Тож, дай вам, Бог
У щасті всім зрости
Щоб ваші руки знали ремесло,
Життя любить, а ще людей любити
Щоб легко і щасливо вам було!
( вручення атестатів у номінації “ Кращі за професією” )
Німфа1: Колись вулицями Древньої Спарти дорослі вранці вели за руку до школи маленьких спартанців. Кожен з цих людей потім терпляче очікував кінця занять і відводив свого багатого господаря додому.
Німфа 2: Минули століття – і ваші батько та ненька відвели своє чадо до нас у першу школу . А було це так...
( відео фрагмент свята Першого дзвоника випускників )
Випускниця: Чумацьким шляхом линуть, линуть роки,
В Дитинства край не буде вороття,
Але добра і мудрості уроки –
Вони в душі, вони на все життя.
(виступ перших вчителів випускників )
Німфа1: І химерною хмарою, наче у сні
Так про подвиги снять молоді вояки
Лине мрія про успіхи хоч і мінливі
Що їм заздрять і досі прийдешні віки
Німфа 2: Мавзолей в Галікарнасі
Всіх дивує кожен раз
Про досягнення спортивні
Повідомимо всіх ми вас
Ласкаво просимо в наш храм легкоатлетів, парашутистів та стрілків, футболістів та шахових гравців.
Храм – незвичний дім, дивись:
У ньому дах – небесна вись,
А учні, як Атланти в нім
Позаду в кожного спортивний є Олімп
Давайте оплесками їх ми привітаємо,
Подальших успіхів всім побажаємо!
( вручення атестатів у номінації “Рекордсмени школи”)
Німфа 1: Греки надто шанували живу усну мову і навіть читання для себе було у них читанням вголос. Вміння переконливо говорити рахувалося однією з умов доброго виховання.
Німфа 2: Саме тому зараз надаємо слово класним керівникам випускників, які на протязі багатьох років переконливо і з любов’ю віддавали тепло своїх сердець дітям.
( виступ класних керівників)
Пісня “Шкільні роки”
Німфа 1: Семіраміди – висячі сади
Чарують дивують своєю красою
Замріяні німфи приходять сюди
Щоб Музи торкнулись сердець їх й душі
Німфа 2: Милістю Муз про вас розійдуться слова
І далеко за берегами Чорного моря.
Німфа 1: До храму запрошуємо богиню злагоди та гармонії, творчості та поетичного натхнення - заступника директора з виховної роботи …
Славними є спадкоємці Орфея! Учні, які закінчили не тільки загальноосвітню школу, а й хореографічну, музичну та риторичну.
Цим випускникам притаманна поетична витонченість і лірична душа. Вони творять свій світ у барвах , звуках, в русі. В одвічній гармонії Краси і Любові. Кажуть є в храмі Аполлона – бога Сонця – 9 Муз. Кожного з цих випускників супроводжує своя Муза.
Світ ще дізнається про талановитих, неординарних, невгамовних і неповторних: театралів, співаків, музикантів, танцюристів, літераторів, гумористів та поетів випуску 20.. року!
(вручення атестатів у номінації “ Мельпомена “)
(танець)
Німфа 2: Життя - шаленний водограй!
Ладнай човна свого пускай
На пошук храму Артеміди
Вся сутність мрій твоїх п’янких –
В джерелах таємниць земних.
Німфа 1: Тебе, о Богине, твою справедливість,
Науку , що ти дарувала людині
Божественна, слово замов перед Зевсом
За щедрість душі й милосердя.
Давайте привітаємо у цьому храмі наук та вшануємо учнів, які мають щедре чутливе серце та безмежну любов до життя. Фортуна щедро обдарувала цих юнаків та дівчат . Вони в школі найввічливіші, найвихованіші і мають золоте серце.
( Вручення атестатів у номінації “ Золоте серце” )
Німфа 1: Тож, захоплення перше згадайте
І все те, що спливає за цим...
Усміхайтесь, у юність вертайте,
Бо не всі йдуть дороги у Рим...
Хай частіше ведуть вони в школу –
Храм науки, дитинства , чудес...
Хай ведуть сюди в будь – яку пору,
Із проблемами Вашими й без.
Пісня “Школа наша берегиня “
Німфа 2: Кохання - то чутлива злива
В 12 літ - вона шкідлива
Душа в 15 – квітка рання,
Ще небезпечне їй кохання.
В 17, як троянда літом
Хай розквітає буйним цвітом.
( на хвилях чарівної музики появляються Купідон і Амурчик )
Амурчик: Добрий день, мої хороші,
Випускники гожі
От, я зараз лук свій натягну
І в серце кожного стрілою я влучу.
Купідон: Почекай, Амурчику, почекай!
Не стріляй у них чарівною стрілою
Ще не настав час!
Нехай вони хоч трохи подорослішають...
Проте, мабуть сьогодні, вони і є вже дорослими...
Амурчик: Усміхніться усім навколо
Небу , сонцю, квітам, людям,
І тоді обов’язково
Пісня “ Всім, всім, всім...”
( на фоні пісні Амурчик стріляє стрілами у випускників )
Батьки зростили вас, доводять до пуття,
Тому для них ваш кожен крок важливий
Вони вас хочуть бачити щасливими.
( виступ батьків)
Випускник 1: Серце вперше торкнулись тривоги
Хоч співає воно, як дитя
Нині стелиться всім нам дорога
Із дитинства в доросле життя
Випускниця 2: Бабусі вклоняюсь за мудру пораду
За слово привітне, підтримку, розраду,
За руки невтомні доземно вклонюся,
Промовлю з любов’ю : Спасибі , бабусю!
Випускник 3: Сьогодні вклоняємось дідусеві
За казку, за ласку, за мрії рожеві,
За те що учив перешкод не минати,
Іти тільки прямо, людей поважати.
Випускник 4 : Батьківські руки , надійні й міцні
Завжди опорою були мені
Батьківське слово, ласкаве й сурове,
Завжди доречне і в радості й в горі.
Випускник 5: Батьки у майбутнє торують нам шлях
І бачать себе у дорослих синах
Любов нашу , вдячність даруємо їм,
Здоров’я і щастя бажаємо всім.
Випускниця 6: Рідна мамо, торкнусь твоїх втомлених скронь
Хоч на мить тебе словом зігрію
Цілий світ в теплоті материнських долонь
Ти мені віддала, і любов свою й мрії
Випускник 7: Я цілую натружені руки твої
І за все тобі кланяюсь щиро,
Хай дарує, матусю, небо радість тобі,
Дні наповнені спокоєм й миром.
Пісня “ Мамины глаза «
Ответное слово выпускников
Последний вечр...
Сегодня, школа, мы прощаемся с тобой
И этой встречи,
И добрый вечер,
Нам не забыть с друзями,
Так пойте вместе с нами
Песя “ Еще мы помним школьные экзамены”
( на фоне песни выпускники выходят парами, переговариваясь )
Вот меня как-то Алла Николаевна спрашивает: “ Женя, а ты интересно провел каникулы?”
-Ну, а ты ей что?
-А я отвечаю: “ Да, но не настолько, чтобы писать об этом сочинение”.
-А мне как-то Дина Павловна на уроке говорит: “ А ну-ка разбуди своего соседа по парте”. А я ей отвечаю: ” А почему я? Ведь это Вы его усыпили !“
(Песня на мотив “ А нам нужна еще одна победа”)
1Едва звенит звонок, рука уже дрожит,
Сегодня химия у нас, пусть школа нас простит.
Вот что-то взорвалось в бутылке,
Клубами вьется черный дым,
А значит нам нужны еще пробирки, и не одна -
Мы за ценой не постоим.
Припев
И вновь мы ставим опыт,
И вновь не вышел он
Но с лиц своих смываем пот и копоть
И снова в опыт лезем с головой.
2.Едва огонь погас, а тут другой приказ,
И снова опыт ставим мы, хоть все ругают нас!
От взрыва содрогнулась школа,
Над улицею дым!
Но нам нужна по химии оценка!
Одна на всех, мы за ценой не постоим!
Припев тот-же.
Какой прогноз у нас сегодня в мире?
Кто президентом стал в этом году?
И почему вся Азия с Европой
У США идут на поводу?
Ну что еще замыслило нам НАТО?
Не ждет ли нас нечаянно беда?
Скажите все, а если поздновато
Не упрекнем мы этим никогда!
Припев:
Главней всего историк в школе
Все остальное суета
Он знает все, и даже более
Песня
Физрук – батяня, батяня – физрук,
Мы после уроков без ног и без рук,
Колени дрожат и кости болят,
И шарики перед глазами кружат!
1. И снова к сочиненью, и снова к сочиненью,
Готовимся мы сутки напролет
По образу Онегина, по образу Онегина,
Учитель сочинение дает.
Напрасны все старания, нет сил усвоить знания,
Слипаются усталые глаза
И видно в наказание во сне Татьяна Ларина
Приходит к нам кошмаром до утра.
Припев:
И снится нам не грохот дискотеки,
И даже не гулянье под луной,
А снятся Капулетти и Монтекки
И Ларина, и Ленский молодой.
2.Есть очень много классиков, поэтов и писателей
О них, узнали мы программою, скользя.
Но как мы не стараемся, слезами обливаемся,
Все ж прочитать всех классиков нельзя.
Родится сочинение у нас
И тут же Дина Павловна проверит и расплачется
И скажет нам, что Пушкин не для нас.
-Да что вы все Монтекки, Капулетти, Ленский, Ларина, - любовь какая-то. Вот у меня реальная мечта есть – в Америку хочу!
( играет и поет на мотив песни «Смуглянка»)
Как-то помню на рассвете
Заглянул я в «Инглиш - Бук»
Нам Татьянка – иностранка
Доставляет много мук.
Я читаю, я мечтаю:
Мне б в Америку умчать.
Буду я английский
Непременно изучать
Припев:
Иностранный язык станет как родной,
В мозгу точно он останется со мной.
Язык модный, язык сложный
Ох, намучимся с тобой.
- А ты знаешь, где Америка находится? У тебя же «2» по географии!
- А звери, какие там, растения, климат. Население? Знаешь? ( Он молчит.)
- Так тебе еще и в учебник географии и биологии заглянуть надо.
( на сцену выходит отличница)
Объявляю. Сочинение по литературе ученика 11 класса. Начальная ставка 4 балла. Кто больше?
Алла Николаевна говорит: « Ладно уж, 5 баллов ».
Я говорю: «Мало! Прекрасное сочинение по литературе, впервые в моей школьной практике выполнено каллиграфическим почерком. 5 баллов – раз, 5 баллов – второй ряд справа – два…»
А тут классный руководитель: »7 баллов!»
Я опять: » 7? Мало! Замечательное сочинение по литературе, выполненное на отдельном листочке в линеечку, в хорошем состоянии, всего три помарочки. 7 баллов – раз; кто больше? 7 баллов – второй ряд слева – два…»
В аукцион вступает завуч: « 9 баллов!»
Ее нервно перебивает директор: » 10 баллов! Хватит? «
Молодец, товарищ директор! Великолепное сочинение с иллюстрациями автора. 10 баллов – раз, 10 баллов – два, 10 баллов три! Все! (вытирает пот)
(Звучит страшная музыка. Сцена постепенно затемняется. Все в ужасе. Отличница кричит.)
( постепенно высвечиваются боги – учителя)
врата святые в Просвещенья храм.
И словно руки, души простираем,
К познания божественным дарам.
Ты, солнце святое, гори!
Как эта вот чаша бледнеет
Под ясным восходом зари,
Так ложная мудрость мерцает и тлеет
Под солнцем бессмертным ума.
Да здравствует солнце, да скроется тьма!
( полный свет)
Учитель 1.Дитя, не смею над тобой
Произносить благословенья.
Ты взором, мирною душой
Небесный ангел утешенья,
Да будут ясны дни твои,
Как милый взор твой ныне ясен,
Меж лучших жребиев земли
Да будет жребий твой прекрасен.
Учитель 2.Вы покидаете приют гостеприимства,
Приют любви и вольных муз
Где с нами клятвою взаимной
Скрепили вечный вы союз.
Здесь дружбы знали вы блаженство
Познанья страсть и жар наук
Здесь остается ваше детство!
Пісня “ Школо, прощавай !