Виразне читання. Персонажі (вчинки, мотиви поведінки, думки, емоції). Пошук у тексті необхідної інформації

Про матеріал
Тема: Виразне читання. Персонажі (вчинки, мотиви поведінки, думки, емоції). Пошук у тексті необхідної інформації. Головна і другорядна інформація в тексті. Ключові слова. Очікуванні результати: • читає правильно та виразно вголос різні тексти залеж и но від мети читання; • розрізняє головне і другорядне в тексті; • розпізнає ключові слова і фрази в усному висловлюванні; • виділяє голосом ключові слова і фрази у власному усному висловлюванні; • записує тексти з 3-4 коротких речень; • перевіряє, чи є в написаному тексті помилки на вивчені правила, виправляє їх.
Перегляд файлу

Я досліджую світ

                                                                                    Клас _______________ 

Дата ____________________ 

Учитель ____________________

 

Тема: Виразне читання. Персонажі (вчинки, мотиви поведінки, думки, емоції). Пошук у тексті необхідної інформації. Головна і другорядна інформація в тексті. Ключові слова.

 

Очікуванні результати: 

  • читає правильно та виразно вголос різні тексти залеж и    но від мети читання;
  • розрізняє    головне і другорядне в тексті;
  • розпізнає ключові слова і фрази в усному висловлюванні;
  • виділяє голосом ключові слова і фрази у власному усному висловлюванні;
  • записує тексти з 3-4 коротких речень;
  • перевіряє, чи є в написаному тексті помилки на вивчені правила, виправляє їх.

 

Перебіг уроку: 

І. Ранкова зустріч

1. Вітання «Скриня добрих слів»

1.1. Діти кажуть по 1 доброму слову\комплімент\ вітання та передають один одному подарункову коробку

1.2. Як ви гадаєте, чому я сьогодні обрала для ранкового вітання саме подарункову коробку?

-Дитина дня – Кіра. Вітання з Днем Народження.

1.3.Щоденні новини

Мої помічники Алінка та Матвій допоможуть нам заповнити нашу дошку щоденних новин.

-А яка тема нашого тижня, ми дізнаємося, погравши у гру.

1.4.Гра «Вірю-не вірю» - визначення очікуваних результатів на тиждень

-Чи вірите ви, що на нашій планеті завжди жили люди?

-Чи вірите ви, що динозаври вимерли багато мільйонів років тому?

-Чи вірите ви, що динозаври були розумними істотами?

-Чи вірите ви, що найбільшу писанку було створено в Україні?

-Чи вірите ви, що перші іграшки виготовляли з рослин, камінців, глини?

-А якщо ви вірите, що на нашій планеті жили динозаври, то коли це відбувалось? У теперішньому, у минулому чи відбудеться майбутньому?

-Отож, на цьому тижні ми будемо дізнаватися про минуле (Помічник чіпляє на дошку назву тижня)

Усі ваші здогадки ми будемо перевіряти на цьому тижні, а у п'ятницю підведемо підсумки тижня.

А сьогодні ми будемо:

-слухати та читати тексти, виділяти ключові слова

-розв'язувати проблемні ситуації з життя за допомогою математики

-досліджувати

-

Запрошую вас за парти.

ІІ. Основна частина

  1. Щоденні 5- «Слухаю і розумію»

-Які асоціації виникають, коли бачите ці зображення? Кого з персонажів можете пригадати?

«Вероніка і рожева парасолька» «Історія про монетку»
-Послухайте продовження оповідання.

«-Мамо, дивися, що в мене! Ми тепер багаті! – Вероніка показала мамі знахідку. А тут підійшли і тато, і дідусь.

-Е ні, моя маленька, ми цю монету маємо показати знавцю! Вона може розказати історикам про минуле нашого краю. Ходімо до музею,- сказав дідусь. Виявилось, що знайдена монетка лежала в землі ще з козацьких часів і її розмістили в експозицію музею, а Вероніці видали грамоту. Коли її клас у жовтні пішов на екскурсію до музею, Вероніка розповіла однокласникам цю історію та показала монетку на вітрині.

- Куди занесли знахідку? Навіщо? Що змогла «розповісти» монетка? То куди можна звернутися, якщо хочемо дізнатися про минуле?

2. Щоденні 5 «Робота зі словами»

-Які слова у творі вам були незрозумілі? Давайте виділимо ці слова кольоровим олівцем.

Експозиція – розміщення експонатів у музеї/ на виставці у певній системі.

Козацькі часи- минулі часи, коли жили козаки.

Грамота- офіційний документ, яким за щось нагороджують

Екскурсія- колективне відвідування музею, театру, виставки, тощо.
Давайте почнемо створювати стіну слів.

2.Способи дізнатися про своє минуле (групова робота)

Як ви думаєте чи змогли Вероніка та її однокласники зазирнути у минуле?

-А якби ми захотіли зазирнути у минуле, чим потрібно скористатися? (Окуляри, бінокль, старовинні предмети)

-Пропоную вам стати дослідниками і визначити за допомогою чого або кого можна дізнатися про старовинні речі.

1 група – «З яким шкільним приладдям ходили до школи ваші бабусі та дідусі?»

2 група – «Якими грошима розраховувались ваші прабабусі та прадідусі?»

3 група – «Якими іграшками грались ваші батьки?»

4 група – «Який одяг носили наші предки?»

-Підсумки завдання. Перегляд відео.

3. Математичне завдання

-Давайте спробуємо уявити, що ми на машині часу потрапили у минуле. І нам потрібно зібратися до школи. Давайте спробуємо порахувати скільки грошей нам для цього потрібно.

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

1 група - Для письма Оленці купили нову ручку за 2 карбованці та чорнильницю за 3 карбованці. Яка загальна сума витрати?

2 група - На свято 1 вересня батьки купили своїм дітям два набори конструктора. Набір з прямокутними деталями коштував 11 карбованців, а набір з круглими на 3 карбованці дорожчий. Скільки грошей заплатили батьки?

3 група- У крамниці було 2 портфелі. Синій портфель коштував 8 карбованців, а червоний на 2 карбованці дорожчий. Дмитрику придбали червоний портфель. Скільки заплатили за покупку батьки Дмитрика?

4 група- На свято 1 дзвоника Марійка прийшла у нових туфельках за 12 карбованців, у вишиванці за 6 карбованців та спідничці, яку їй пошила мама. Скільки витратили коштів на нову шкільну форму для Марійки?

-Перевірка – запис на дошці

-Колективне розв'язання задачі
То скільки витратили усього коштів на те, щоб зібрати дітей у школу?

5+25+10+18=58 карбованців.

4. Створення ляльок в укр. нац.образах

 

5.Рефлексія – драбинка успіху-почепити свою ляльку на відповідну сходинку. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
16 травня 2022
Переглядів
316
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку