Віртуальна виставка до 100 річчя В.Сухомлинського

Про матеріал
Матеріал використовується як виховний захід,так і на уроках літературного читання
Зміст слайдів
Номер слайду 1

В.Сухомлинський-великий педагог і великий письменник.Він приходить до нас, щоб разом з нами відроджувати дух народу,розбудовувати незалежну Україну. Д.Чередниченко Віртуальна виставка Шкільна бібліотека-центр творчого розвитку дитини” (до 100-річчя від дня народження В.О.Сухомлинського) Заклад Загальної середньої освіти I-III ступенів №16 військово-цивільної адміністрації міста Торецьк Донецької області Остапчук Г.I.

Номер слайду 2

ДО 100-річчя В.Сухомлинського "Школа – не комора знань, а світоч розуму. Усі діти не можуть мати однакові здібності.  І найважливіше завдання школи – виховання здібностей."                                                                                                                                                                    В.О.Сухомлинський Девіз його життя дуже точно виражений в назві однієї з останніх книг: "Серце віддаю дітям»

Номер слайду 3

Девіз життя В.Сухомлинського Видатний педагог-новатор Василь Олександрович Сухомлинський присвятив все своє життя дітям, ставши для них не тільки вчителем, а й добрим наставником, проникливим і чуйним другом. Любов і турбота про дітей, їхнє майбутнє пронизує всю його діяльність і творчість. "Серце віддаю дітям" - початок трилогії про становлення особистості дитини, її продовження - "Народження громадянина" і "Листи до сина". вирощування любові, чуйності, відповідальності. В основі гуманістичної педагогічної системи автора - нерозривність виховання і освіти, морально-естетичного, фізичного і трудового розвитку в становленні гармонійної особистості. Книга допомагає зрозуміти, як ввести маленької людини в світ пізнання навколишньої дійсності, як пробудити і затвердити в його душі благородні почуття і переживання, як виховати людську гідність, віру в добрий початок в людині, безмежну любов до людей і рідної землі.

Номер слайду 4

«Бібліотека – дзеркало і джерело духовної культури» В.О.Сухомлинський Особливо гострою в сучасному світі є проблема творчого розвитку особистості. Кожна країна дбає про творчий потенціал всього суспільства і кожної людини зокрема. Саме цій меті підпорядкована діяльність освітянських закладів, пріоритетним завданням яких є розвиток творчих обдарувань особистості, надання їй можливості проявляти свої нахили і здібності. В. О. Сухомлинський приділяв велику увагу творчому розвитку кожної дитини, спираючись на загальнолюдські, громадянські цінності, дбав про забезпечення фізичного, морально-духовного, культурного формування особистості, виховання соціально зрілого громадянина України.

Номер слайду 5

Шкільна бібліотека, як обов'язковий структурний підрозділ закладу, є однією з ланок у системі формування творчого учня, найповнішого розкриття його здібностей і нахилів. Її діяльність спрямована на виховання творчих індивідуумів, з формування гармонійно розвиненої особистості дитини

Номер слайду 6

Літературна спадщина В. Сухомлинського є незаперечною універсальною скарбницею для використання у роботі з дітьми. Вона пронизана ідеєю гуманізму, людяності, доброчинності, любові. За допомогою його художнього слова можна доторкнутися до найтонших струн дитячої душі, зародити в ній любов до прекрасного.     

Номер слайду 7

Твори В. О. Сухомлинського для дітей і про дітей.

Номер слайду 8

Діти повинні жити у світі краси,гри, казки, музики, фантазії і творчості”. В.Сухомлинський Важливу роль у підтримці і просуванні читання, як основи інтелектуального, творчого, особистісного розвитку дитини відіграють бібліотечні проекти: “Творчість + бібліотека = успіх” “Фабрика ідей від талановитих дітей” *“Радість натхнення”. Вони ставлять за мету популяризацію книги за допомогою масової та індивідуальної роботи, сприяють формуванню творчого потенціалу дітей.

Номер слайду 9

Опитування серед учнів * Бібліотекам для дітей варто у своїй роботі звертати увагу на вивчення і задоволення запитів кожного окремого читача, сприяти самоосвіті і творчому розвитку особистості дитини. * В цьому допоможуть опитування: “Я – унікальна і неповторна особистість” “Світ твоїх захоплень” “Чи вважаєш ти себе талановитим?”.

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Увагу читачів-учнів молодшого та середнього шкільного віку привертають книжково-ілюстративні  виставки: * виставка-реклама “Я – творча дитина” виставка-знайомство “Від книжки до творчості” виставка корисних порад “Академія  домашнього умільця” «Творчість читачів» “Книга творчості навчить” виставка-представлення “Мозаїка творчих ідей”.

Номер слайду 12

      Для наймолодших читачів радимо створити студію “Кольорова ілюстрація” та творчу майстерню “Читаємо, майструємо, граємо”. Тут діти зможуть проявити свою творчу фантазію за допомогою таких заходів як: година поробок “Зроби сам”, конкурс настільних ігор, урок майстерності до святкових днів (Нового року, Дня Валентина, Великодня, Різдва та ін.). Виробами, зробленими власними руками на уроках, можна прикрасити бібліотеку.

Номер слайду 13

З любов’ю до книги Важливу роль в організації інформаційної діяльності бібліотеки відіграють наочні форми масової та індивідуальної роботи. Допомагають у цьому створені у бібліотеці стенди: *«Бібліотекар рекомендує», *«Бібліотечний вісник», де вміщені вимоги щодо користування підручниками та їх збереження * правила роботи з довідково- бібліографічним апаратом; *стенд «З любов’ю до книги» радить батькам та учням як правильно вибирати та читати книги, інформує про фонд бібліотеки та нові надходження; *плакати «Заповіді справжнього читача», «Підручник – твій друг» тощо.

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Список використаної літератури: Вислови мудрого вчителя В.Сухомлинського: Про значення книги у житті дитини // Шкільна бібліотека .- 2008 .- №2 .- С.12-14. Вислови мудрого вчителя: Про моральне виховання // Позакласний час.- 2008 .- №8 .- С.30-31. Михальчук Н. Учитель добра і краси // Розкажіть онуку .- 2008 .- №8 .- С.132-135. Ободовська В. Кохання – найважливіший екзамен людяності // Позакласний час .- 2008 .- №8 .- С.25-26. Одвічна проблема: батьки і діти: Із скарбниці видатного педагога // Позакласний час .- 2008 .- №8 .- С.27-29. Пашкова А. Педагог не в своїй вітчизні // Хрещатик .–2008 .–1 жовтня. Савченко О. Товариство послідовників ідей Василя Сухомлинського // Початкова школа .- 1998 .- №9 .- С.1-4. Семиволос П. Школа, загублена у завтрашньому дні // Шкільна бібліотека .- 2008 .- №1 .- С.8-9. Сухомлинська О. Василь Сухомлинський у зарубіжжі // Початкова школа .- 1998 .- №9 .- С.5-10. Сухомлинська О. Свіжий вітер казки // Початкова школа .- 1990 .- №9 .- С.65-66. Сухомлинський В.О. Вогнегривий коник: Казки. Притчі. Оповідання. / Упоряд. і передм. О.В.Сухомлинської .- К.: Вікар, 2007 .- 200 с.: іл. .- (Скарби української літератури). Сухомлинський В.О. Вибрані твори  у 5 т.- К.: Рад. школа, 1977. - Т.3 . - С.114, 179, 184. Шаров І. Сухомлинський Василь Олександрович / І.Шаров // 100 видатних імен України .- К. ,1999 .- С. 393-396.

ppt
Додано
17 лютого 2020
Переглядів
2107
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку