Вирушаємо на гостини до бабусі

Про матеріал
Заняття для дітей групи ранього віку з метою надати дітям елементарні знання про деякі українські страви; продовжувати вчити дітей виконувати артикуляційні вправи для розвитку мовленнєвого апарату.
Перегляд файлу

                 КЗ «Краснопавлівський ЗДО (ясла-садок) «Оленка»

                     Лозівської  районної ради Харківської області

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект заняття

з розвитку звязного мовлення

в групі раннього віку

на тему: «Гостини у бабусі»

                   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                            Виконала:

                                                                                      вихователь  Зливка Н.О.

 

 

 

 

       

                                                    2019 р.

Програмовий зміст: дати дітям елементарні знання про деякі українські страви (борщ, хліб, калачі); продовжувати вчити дітей виконувати артикуляційні вправи для розвитку мовленнєвого апарату, використовувати звуконаслідувальні слова, за допомогою вихователя читати напам’ять утішки;  формувати вміння дітей діяти за словесною інструкцією дорослого, узгоджувати слова з рухами під час виконання мовленнєво – рухливих вправ (утішок, фізхвилики); розвивати мовлення, мислення; виховувати гостинність; товариськість, бажання самим допомагати дорослим.

 

                                             Хід заняття:

 

У нас сьогодні ніби свято, гостей зібралося багато. Давайте посміхнемось їм і привітаємось ( Добрий день!)

 

Вихователь:  Доброго ранку, доброго дня!

                         Хай плещуть в долоньки!

                         Хай тупають ніжки!

                         Працюють голівки!

                         Бажаю всім здоровя й добра.

 

Вихователь:  А тепер давайте  зручненько  сядемо на килимок. Сьогодні, дітки, я вам розповім цікаву казочку. Ви полюбляєте казочки?

Діти: Так.

Вихователь: Тож слухайте уважно. Жив собі язичок. Він мешкав у своєму будиночку – ротику (Покажіть мені свій язичок).

 

  • «Неслухняний язичок»  (покусаємо його). Але він дбав про свої зуби, щоб всі вони були біленькі, їх слід почистити гарненько.
  • «Почистити зубки» (верхні, нижні, з внутрішньої сторони, зовні). Він цукерки полюбляв.
  • «Цукерка» (поштовхати язичок то в одну щічку, то в іншу). І варення куштував, потім губки облизав.
  • «Смачне варення» (став годинником він гратись так-так; тік-так не зупиниться ніяк).
  • «Маятник» (крізь щілинку язичок та й забрався на гойдалку, верх-вниз, верх-вниз).
  • «Гойдалка» (і побіг бешкетник  далі, допоміг завести трактор (Др-р-р).

                 Ось біжить казковий коник (клац-клац).

                      Потім він зустрів півника (ку-ка-рі-ку).

                      Песик поруч пробігав (гав-гав).

                      А ми за песиком побіжимо (тупу-тупу).

 

Вихователь: Дітки, ми не наздогнали песика.

Малята, послухайте, хтось тупотить сильно ніжками.

Ой, подивіться, який гарний будиночок. А хто у ньому живе?

 

                Із-за будинку виходить старенька  бабуся.

 

Бабуся: Доброго дня, малята!

Діти: Доброго дня, бабуся!

Вихователь:  Бабуся, а чому ти така сумна? У вас щось сталося?

Бабуся:  До мене незабаром прийде моя онучка, а я не знаю, що смачненького їй приготувати.

Діти, а що ви любите їсти?

Діти: Борщ, вареники, кашу

Бабуся: Давайте разом з вами  ми приготуємо смачненький борщик.

Ви згодні?

Діти: Так!

                    Варим, варим  борщику

                    В поливянім  горщику.

                    Ми наварим  борщику

                    Будем пригощати,

Гостей частувати!

                    Їжте, будь ласка!

 

Вихователь: Молодці, малята, яку смакоту наварили. А тепер, дітки, до борщику давайте  разом  спечемо хлібчик.

                       Печу-печу – хлібчик

                       Дітям на обідчик

                       Меншому – менший

                       Старшому – більший

                       Шусть у піч, шусть у піч!

 

Вихователь: Який гарний борщик ви наварили... і  хліб духмяний напекли.

Зрадіє моя онученька смачному обіду, але як вона потрапить до мене у хату?   Випало багато снігу всі стежки навколо замело. Доріжка до будиночку вся в снігу, і тепер моя онука не зможе дібратися до мене.

Вихователь: Дітки а в  яку пору року  іде сніг? Яка зараз пора року? (Зима) А що ще буває взимку? ( мороз, холод )? Не сумуй, бабуся,  мої дітки зараз тобі допоможуть. Ми розчистимо тобі доріжку.

 

                                              Фізхвилинка «Сніг, сніг»

Сніг, сніг закружляв

Всі стежки позамітав

А ми вінички візьмемо

І доріжки прометемо.

 

Сніг, сніг закружляв

Всі стежки позамітав

Ми лопаточки візьмемо

І доріжки прогребемо.

 

Вихователь:  Які в мене швидкі малята! Бабуся, впоралися мої дітки з твоєю проблемою?

Бабуся: Так, ви справжні молодці! За те,що ви мені допомогли та розвеселили, я зроблю смачненький чай з малини.

Вихователь: А ми з дітками до чаю напечемо калачі. Правда, малята?

Діти: Так.

                    Я печу, печу, печу

                    Діткам всім по калачу

                   Зверху маком притрушу

                   В піч гарячу посаджу.

                   Випікайтесь, калачі,

                  У розтопленій печі.

 

Бабуся: Малята, які ж ви в мене молодці! Дякую вам велике за допомогу, ви сьогодні гарно попрацювали, я запрошую вас за стіл, де ми з вами будемо пити смачний та ароматний чай з малини та калачами.

 

 

 

 

 

 

 

                                        

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                    

 

 

                 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

        

 

 

 

 

 

 

     

               

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                   

 

 

 

         

docx
Додано
21 січня 2020
Переглядів
627
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку