Виступ агітбригади «Від гармонії з природою – до гармонії з собою»

Про матеріал

Виступ агітбригади на тему: «Від гармонії з природою – до гармонії з собою» в якому діти хочуть привернути увагу оточуючих до екологічних проблем сьогодення. Виступ супроводжується музичними та поетичними творами.

Перегляд файлу

Виступ агітбригади

«Від гармонії з природою – до гармонії з собою»

 

Учень 1. Добрий день вам, гості любі!

                Хай Вам щастя-доля буде,

                Не на день і не на рік,

                А на довгий-довгий вік.

 

Учень 2. Дорогих гостей ми вітаємо щиро,

                Стрічаємо з хлібом, любов‘ю і миром.

                 Для людей відкрита наша школа рідна

                Тільки б жодна кривда в неї не забігла.

 

Учень 3. Ми  раді вітати дорогих гостей у нашій школі.

 

Учень 4. Будемо вам про весь світ говорить,

               Про село вам розкажем улюблене наше.

               Бо за долю його в нас всіх серце болить,

               А воно не кричить і нічого не каже.

 

Учень 5. В нашій школі вже не один рік працює екологічний загін «Краплинка», який проводить заходи щодо збереження природи.

 

Пісня «Не за горами…»

 

Учень 6.Рідний край,

              Рідний дім,

              Україна наша…

              Різні в світі землі є ,

             Але ти – найкраща.

 

Учень 7.І ліси, й долини,

              Ріки, гори, поля…

              То кохана Вітчизна,

              Предків славна земля.

 

Учень 8.І тому найдорожчою нам

              Є і буде у кожну хвилину

              Серед інших країн лиш одна –

              Дорога нам усім Україна!

 

Пісня «Рідний край»

 

Учень 9. Природа! з дитячих років ми завжди звикаємо до її чарівної краси.     Любимо бувати в лісі, в полі. Дивимось на квіти, дерева. Недарма народна мудрість каже: «Нема ліпшої краси, ніж гаї та ліси».

 

Учень 10. Дуже  часто почуття Вітчизни приходить до нас через природу, її красу, яка повністю захоплює людину.

 

Учень 1. А що ж таке краса?

 

Учень 2. Літні хмаринки, білизна яких віддзеркалюється в синяві неба.

 

Учень 3. Остання антонівка, що плаває у кадці, наповненій осінніми дощами.

 

Учень 4. Світло високого жовтневого місяця.

 

Учень 5. Опале листя, що вмерзає в перші крижинки осінніх заморозків.

 

Учень 6. Для більшості людей є ні з чим незрівнянний учитель – краса, всесвітній майстер, законодавець прекрасного – природа.

 

Учень 7. І ніяку іншу красу: ні мистецтво, ні пречудові предмети і речі – не можна порівняти з природою, тому що вони лише роблять спробу наслідувати красу світотворення.

 

Учень 8. спілкування з природою, навіть просто її сприймання дає нам радість.

 

Учень 9. Чому?

 

Учень 10. Мабуть тому, що природа – це невичерпне джерело краси, яке не може залишити байдужою навіть найчерствішу людину.

    Краплини ранкової роси можуть сяяти прекрасніше, ніж коштовне каміння. А саме коштовне каміння вважається коштовним хіба не тому, що воно своєю красою може за чарувати людину.

 

Пісня «Музика Землі»

 

Учень 1. А що ми знаємо про нашу Землю?

 

Учень 2. Всі говорять: Земля, а кожен бачить і розуміє своє… Для космонавта, серед зірок і сузір‘їв, - вона планета, для моряка – вона берег, для геолога – твердиня, що зберігає руди, нафту, голубий газ. Для солдата – вона образ Батьківщини, її просторів, та цінність, яку  він захищає, та сила, яка живить його. Для хлібороба – це те, у що він вкладає свою працю і любов, від якої жде плодючого хлібного дару.

 

Учень 3. Ми живемо на найдивовижнішій планеті. Планеті світлих сонячних ранків, яскравих лагідних днів і тихих зоряних ночей, що пахнуть м‘ятою та матіолою. На планеті, яка дарує найщиріші почуття закоханим, вірність друзям, рідній землі де народився, і щастя тим, хто шанує, любить і оберігає її…

 

Пісня «На добро»

 

Учень 4. Вийду в поле, стану серед жита,

                Задивлюся в небо голубе.

                Земле рідна, скільки буду жити,

                Стільки і любитиму тебе.

 

                 Кров свою віддам твоїй калині,

                 Пісню – травам, птицям, лісам,

                 Плоть – піску червоному і глині,

                 А високі думи –  небесам.

 

                 Я тебе, кохану і єдину,

                 Рідна Земле, не покину!

 

Учень 5. Чарівна наша планета Земля! Багата на флору і фауну. Загадкова. А життя на ній вирує, б‘є ключем, вносить свої поправки, встановлює закони свої природа.

 

Пісня «Якщо разом підем ми…»

 

(Звучить спокійна музика)

Учень 6. На зорі життя людського

                Цвіт проміння золотого

                Огорнув Любов‘ю Землю,

                Дім і рай Життя Живого.

 

                Все  було так гармонічно

                І здавалося, - навічно.

                Симфонія життя звучала

                І радість в серці завмирала.

 

                І люди, як одна істота

                Життя, як радість – не роботу –

                Сприймали. Лиш була турбота –

                Не втратити любов і вірність.

 

(Музика змінюється на тривожну)

 

 

Учень 7. Але не довго так тривало –

                Роздору звір підкравсь зненацька.

                І так життя того не стало,

                З‘явилось горе залихвацьке.

 

                Жадоба, заздрість, всі пороки

                Планету стали роздирати

                Один – шматок візьме поки,

                А інший як почне здирати.

 

Учень 8. Не стало братства, розуміння,

                Життя крилатого сумління,

                Любов поділась деінде,

                Туди не кожен з нас і дійде.

 

                І стали виникать проблеми,

                Глобальними тепер зовуться

                І для розмов знаходять теми.

                Лиш як тепер нам їх позбуться? 

Учень 9. Одна із них – проблема миру,

                Забули, що любов єднає.

                Не чують: «Люди всі єдині,

                А іншого шляху немає».

 

(Лунає тужлива музика)

Учень 10. Екологічною зоветься

               Проблема інша – не остання.

               Планета скоро розірветься…

               Люди ж вдають – проблема рання.

 

(Музика стихає)

 

Учень 1. Мене надзвичайно тривожить нинішня ситуація на планеті. Адже за останні 500 років люди знищили 2 / 3 земних лісів. За останні 100 років назавжди втрачено 40% існуючих на планеті лісів. А на ліси припадає 20 % суходолу.

 

Учень 2. Однією з нагальних проблем є парниковий ефект. Це різке потепління на Землі, яке спричиняється зростанням у повітрі вмісту вуглекислого газу, що утворюється в результаті згорання органічного палива.

    Не меншає проблем з озоновими дірами, кислотними дощами, пиловим забрудненням.

 

Учень 3. А я взнав, що до 2010 року люди вичерпають всі запаси прісної води, а до 2230 року – взагалі всі водні ресурси планети. А скільки зникло рослин і тварин… Невдовзі заноситимемо до Червоної книги Всесвіту планету Земля.

 

Учень 4. Глобальні проблеми є закономірним наслідком економічного розвитку суспільства. Вони охоплюють сферу взаємодії людини з природою – це екологічна проблема забруднення води, повітря, гунтів. Ми мусимо знайти вихід з цього становища.

 

Учень 5. І плачуть люди, нарікають,

               Хворіють, а чому – не знають.

               Не знають, що лиш пожинають

               Помилки людства, що вражають.

               Немов павук, розкинув сіті

               СНІД на людей в усьому світі.

               Він форм різних набуває,

               То зваблює, то залучає.

 

Учень 6.Щедра Земля на хліб, добро, пісні і ласку. Тож бережімо найпрекраснішу з планет – нашу Землю. Вона дала людству все: скарби моря і гір, дивовижні рослини, загадкових звірів, тобто подарувала найцінніше – життя. Ми маємо талановитих, мудрих людей. Та, на жаль, наш спільний земний дім конче потребує постійної – день у день – турботи. «Мічена» атомом Чорнобиля наша Земля. На кожного з нас припадає 480 тонн накопичених твердих відходів, що повсякчас загрожують нашому здоров‘ю і життю! Тож живімо і працюймо так, щоб робити добро один одному, добро нашій планеті – колисці розуму.

 

Учні (по черзі):

  • Рятуймо чисте повітря!
  • Рятуймо воду – в морях, океанах, в малих і великих річках!
  • Рятуймо рідкісних птахів, тих, що зникають у полях, у лісах і луках !
  • Рятуймо злаки, а потім рятуймо квіти!
  • Рятуймо Землю! А також рятуймо небо! Рятуймо мрії!
  • Від кого рятуймо?
  • Від себе! Поки ще не пізно і можна хоч щось зберегти!

 

Пісня «Ми бажаєм Вам»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
13 січня 2019
Переглядів
721
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку