Виступ агітбригади «Зимуючі птахи»

Про матеріал
Ознайомити учнів з різними видами зимуючих птахів; довести до свідомості дітей про необхідність збереження пернатих; розвивати спостережливість і інтерес до птахів; виховувати бережливе ставлення до природи; сприяти духовному збагаченню школярів.
Перегляд файлу

                        Виступ агітбригади  «Зимуючі птахи»
Мета:
ознайомити учнів з різними видами зимуючих птахів;
довести до свідомості  дітей про необхідність збереження  пернатих;
розвивати спостережливість і  інтерес до птахів;
виховувати бережливе ставлення  до природи;
сприяти духовному збагаченню школярів.

Обладнання: музичне оформлення; годівнички;  малюнки учнів;
                фотографії зимуючих птахів, яйця птахів.
Епіграф свята: «Бережи природу! Захищай птахів»
                                                        Хід заходу
1. Ми –агітбригада Біляївського НВК

2. Ходімо з нами мудрого навчатись

3.Наш девіз: «Простягни руку пташці»

4.Наша назва :

Всі: Орнітологи

(шахматка)

1. Ми хочемо звернутися до Вашої совісті.

2. Відкрийте очі!

3. Відкрийте вуха!

4. Відкрийте вікна!

5. Відкрийте серце!

6. Відкрийте душу!

7. Не будьте байдужими!

1. Птахи! Їх можна побачити і почути скрізь:

2. У парках

3.Скверах

4.Садах

5. Лісах

6.Полях

7. Біля водойм

8.У містах і селах

9.Або просто на вулиці.

1. Птахи – це пісня і політ!

2.Це голоси наших полів, лісів, гір та пустель.

3. Їхні пісні звучать на Землі цілий рік.

4.Їхні голоси чуємо вдень і вночі.
5. Птахи – це діти повітря, підкорювачі повітряного океану.

6.Вони можуть піднятися вище гір і хмар, перелетіти пустелю, море, океан.
7. Птахи – діти веселки.

8. Їхнє пір’я переливається всіма кольорами веселки.

9.Вони несуть радість людям.
1.Птахи – частина природи, без них її краса була б неповною.
2.Птахи – вірні наші помічники, захисники садів, полів від шкідників та гризунів.
3.Тому їх треба берегти і охороняти.

4. Про них треба піклуватися і допомагати в скрутні хвилини.
5.Зима – найскладніший період у житті птахів.

6.Не так холод, як голод дошкуляє тим, що залишилися зимувати разом з нами.

7.Давайте допоможемо їм, підтримаємо їх!
8.Саме тому в нашій школі проходить акція  допомоги зимуючим птахам! –
9. А зараз ми проведемо віршовану вікторину, з якої дізнаємося чи ви знаєте назви зимуючих птахів «Зимуючі птахи нашого краю».

1.На землі білосніжна корона, 

Біле все, лише чорна... (ворона).
2.Вже безлисте гілля, наче палка,
А на ньому сидить сонна... (галка).
3.На тополі високо-високо 
Стрекотить білобока... (сорока).
4.От було б менше снігу, якби 
Були б ситі усі... (голуби).
5.А ось тут на малім деревці, 
Ніби кульки сидять... (горобці).
6.Все замерзло, немає водички. 
Між гілками літають... (синички).
7.В пору цю їсти пташечка хоче, 
Он на дереві дятел... (стукоче).
8.З-під кори добуває личинки,
Все ж їда для малої... (пташинки)
9.Все поснуло: жук, муха, комар,
А в ялинах — господар... (шишкар).
1.З шишок від добуває зернятка, 
Будуть ситі його... (пташенятка).
2.Десь здалеку доноситься стук, 
То горіха роздовбує... (крук).
3.Ліс шумить і хурделиця ойка, 
Між гілками з'явилася... (сойка).
13.В теплий край ці пташки не літають, 
Зиму тут вони всі... (зустрічають).
4.На берізці на гіллі вгорі 
Кольорові сидять... (снігурі).
5.А омелюхів зграйка ось тут 
Горобину червону... (клюють).
6.Десь у лісі, немов у дворі, 
Ходять красеники... (глухарі).

7.Зараз стужа, мороз і зима.
Корму доброго птахам... (нема).
8.Та у вирій вони не літають,
Вони мужньо тут зиму... (стрічають).
9.Над усе вони люблять свій край, 
То ж пташині ти... (допомагай).
1.Для підгодовування птахів зимою необхідні годівнички.

2.Чим і як найкраще годувати птахів?
3. Насіння не потрібно смажити; перш, ніж його давати птахам, потрібно трохи почавити. 
4. Хлібні крихти мають бути із білого хліба.
5. Сало не повинно бути солоним.
6. Птахи полюбляють:  Зерно, насіння соняшника, овес, просо, ягоди калини, горобини  

7.Насіння бур’янів, крихти хліба, шматочки несолоного сала

8. Насіння кавуна, гарбуза.
9. Що стосується пташиного апетиту, то відомо, що:
1. Птахи можуть розрізняти солоне, солодке, гірке.
2. Кожна пара маленьких синичок може обслужити 40 плодових дерев.
3.  Сова з’їдає за місяць 85-130 мишей, а за літо – до 1000 полівок і мишей, зберігаючи 1 т хліба.
4. Грак за день може знищити 400 шкідників.
5. Три дятли за день поїдають 1000 короїдів – шкідників лісу.
6. Синиця за добу з’їдає стільки комах, скільки важить сама.
7. Якби людина мала такий апетит, як птахи, то вона б за добу з’їдала 40 хлібин.
 8. Кожен, хто лю¬бить і цінує рідну природу, повинен постійно дбати про її збагачення

 9. Вміти зберігати і розумно використовувати її скарби

 1.Необхідно завжди охороняти птахів

 2. Сте¬жити за тим, щоб ніхто не кривдив їх

 3. Не забирав яєчок, не руйнував гнізд, не здіймав галасу там, де вони гніздяться! 
4. Птахи – частина природи,
без яких її краса була б неповною 
5.Ніколи не зробимо шкоди
  Ми пташці у нашім краю.
  6.Ми друзі і вірні, і щирі,
  7.Бо ми бережем повсякчас
  8.Пташок, що літають у вирій,
  9.І тих, що зимують у нас»

ВЧИТЕЛЬ: А зараз конкурс для глядачів – Курочка Ряба
Конкурс «Курочка Ряба»
ЦЕЙ КОНКУРС ДЛЯ ГЛЯДАЧІВ ПРОХОДИТЬ, ПОКИ ГОТУЄТЬСЯ ПАНТОМІМА.
З ПАПЕРУ ВИРІЗАЮТЬ ФІГУРИ, ЩО ІМІТУЮТЬ ПТАШИНІ ЯЙЦЯ. НА ЦИХ «ЯЙЦЯХ» НАПИСАНІ АНАГРАМИ НАЗВ ПТАХІВ: ПКАШ, РИНКАМАНДА, ОГНІМАЛФ, КЛИКУ, КАВТІЛАС, БУРТЯС.
1. ГЛЯДАЧАМ ВИДАТИ «ЛОТОК ЯЄЦЬ». ЯКИЙ ПТАХ «ВИЛУПИТЬСЯ» З ЯЄЦЬ?

 2.  ВЕДУЧИЙ СТАВИТЬ ТЕ САМЕ ПИТАННЯ, НАГОЛОШУЮЧИ РІЗНІ СЛОВА. ЧОМУ ПТАХИ СИДЯТЬ НА ЯЙЦЯХ? ЧОМУ ПТАХИ СИДЯТЬ НА ЯЙЦЯХ? ЧОМУ ПТАХИ СИДЯТЬ НА ЯЙЦЯХ? ЧОМУ ПТАХИ СИДЯТЬ НА ЯЙЦЯХ?

Завантаження...
docx
Пов’язані теми
Біологія, 7 клас, Виховна робота
Інкл
Додано
10 лютого 2019
Переглядів
860
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку