Виступ "Академічна доброчесність. Форми порушення академічної доброчесності."

Про матеріал
Академічна доброчесність. Форми порушення академічної доброчесності. Презентація розроблена для виступу на педагогічгій раді вчителів освітнього закладу
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Академічна доброчесність. Форми порушення академічної доброчесності. Підготувала: вчитель хімії та інформатики Старовойт Н. В.

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Академічний плагіат – оприлюднення творчих(наукових) результатів, отриманих іншими особами, як результатів власного дослідження або оприлюднення текстів(творів) інших авторів без зазначення авторства. Самоплагіат – оприлюднення (частково або повністю) власних раніше опубллікованих результатів як нових наукових результатів.

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Фабрикація– вигадування даних чи фактів, що використовуються в освітньому процесі або наукових дослідженнях. Фальсифікація– свідома зміна чи модифікація вже наявних даних, що стосуються освітнього процесу чи наукових досліджень. Списування- виконання письмових робіт із залученням зовнішніх джерел інформації, крім дозволених для використання, зокрема під час оцінювання результатів навчання.

Номер слайду 8

Обман– надання завідомо неправдивої інформації щодо власної освітньої (наукової, творчої) діяльності чи організації освітнього процесу. Хабарництво– надання (отримання) учасником освітнього процесу чи пропозиція щодо надання(отримання) коштів, майна, послуг, пільг чи будь-яких інших благ матеріального або нематеріального характеру з метою отримання неправомірної переваги в освітньому процесі.

Номер слайду 9

Необ’єктивне оцінювання– свідоме завищення або заниження оцінки рузультатів навчання здобувачів освіти. При оцінюванні варто враховувати:

Номер слайду 10

Серед здобувачів освіти часто трапляються наступні форми порушення академічної доброчесності: Списування або надання іншим можливості списувати інформацію з чужої або своєї праці, контрольної або домашньої роботи, “ готових домашніх завдань ”, електронних носіїв;Використання недозволених матеріалів і методів під час навчального процесу (навчальних посібників, шпаргалок, книг, формул, калькуляторів, гаджетів і т.д.);Попереднє несанкціоноване використання результатів, в тому числі обмін або отримання інформації від учнів з іншого класу, які, наприклад, вже здали тест чи контрольну роботу;Навмисна відсутність у день здачі проекту, тесту, контрольної чи самостійної роботи;Будь які види свідомого обману.

Номер слайду 11

8

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

самостійне виконання завдань використання у навчальній діяльності лише перевірених та достовірних джерел інформаціїнадання достовірної інформації про результати власної навчальної діяльності.дотримання правил посилання на джерела інформації, яка використовується. Основні аспекти дотримання академічної доброчесності учнями:

Номер слайду 16

Що мають зробити педагогічні працівники для реалізації політики академічної доброчесності у закладі освіти:1. Неухильно дотримуватись норм академічної доброчесності і власним прикладом демонструвати важливість дотримання у педагогічній діяльності.2. Інформувати учнів про необхідність дотримання норм академічної доброчесності. (Це має відбуватись наскрізно: під час проведення навчальних занять, у позаурочних заходах, за допомогою наочної інформації.)3. Інформувати батьків про необхідність дотримання норм академічної доброчесності.4. Не використовувати стандартизовані завдання з підручника. (Розробляти такі завдання, які спонукають учнів критично мислити.)

Номер слайду 17

Що мають зробити педагогічні працівники для реалізації політики академічної доброчесності у закладі освіти:5. Спрямовувати зміст завдань під час проведення навчальних занять на творчу та аналітичну роботу учнів.(Не повинно бути готових відповідей на поставлені вчителем завдання в підручнику чи інших джерелах.)8. Застосовувати компетентнісний підхід у навчанні. (Звести до мінімуму завдання на перевірку знань. Використовувати відкриті питання, щоб перевірити рівень володіння навичками, а не знання.)6. Практикувати в освітньому процесі написання тематичних творчих есе замість рефератів із скомпільованою інформацією з інших джерел.7. Вчити учнів при використанні інформаційних джерел робитинеобхідні посилання та вказувати автора

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Савош Тетяна Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
13 березня 2021
Переглядів
3197
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку