18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Виступ екологічної агітбригади "«Хай же щастя на планеті і краса вирує! На землі людина мудро хазяйнує!»

Про матеріал

Мета: поглибити знання учнів про екологічну ситуацію країни, розвивати бажання брати активну участь у збереження екосистеми держави, виховувати почуття любові до природи рідного краю;сформувати чітке уявлення про людину як частину природи, встановити чинники людської діяльності, що впливають на довкілля, закріпити правила поведінки в природі, виховувати бережливе ставлення до природи.

Перегляд файлу

Тема: «Хай  же щастя на планеті і краса вирує! На землі людина мудро хазяйнує!»

Мета: поглибити знання учнів про екологічну ситуацію країни, розвивати бажання брати активну участь у збереження екосистеми держави, виховувати почуття любові до природи рідного краю.

Завдання: сформувати чітке уявлення про людину як частину природи, встановити чинники людської діяльності, що впливають на довкілля, закріпити правила поведінки в природі, виховувати бережливе ставлення до природи.

Хід виступу

(вихід на фоні музики)

Учень 1: Добрий день!

Учень 2: Привіт!

Разом: Привіт!

Учень 3 : Дозвольте всіх вас привітати,

Учень 4:  Добра і щастя побажати.

Учень 5: Від  козацького рідного краю.

Учень 1: Палкий привіт вам передати.

Учень 2: Від  захисників  природи

Учень 3: Новоселівського  навчально-виховного комплексу.

Разом:  Еcolife!

Учень 4: Еко – це сила!

Учень 5: Еко – це клас!

Учень 1: Таке кредо в нас!

Учень 2: Наш девіз

Разом:  Ми  за екологію  нашого майбуття.

Учень 3: Ми голос!

Учень 4: Ми душа!

Учень 5: Ми надія!

Учень 1: У кожного з нас мрія єдина.

Учень 2: Ліси зберегти для нащадків навіки.

Учень 3: Простори Землі, її гори   і ріки.

Учень 4: Прийміть нашу думку, що з серця іде.

Учень 5: Нехай   вона   в нас

Разом: добром проросте.

Пісня

Ми прийшли щоб всіх навчить

Як природу захистить.

Бо планета в нас одна

І в тебе поки є вона.

Приспів:

Людино – ти дбай про природу.

Адже все, що є навколо, це твій світ.

Пам’ятай – Земля наш спільний  дім.

 (на фоні музики)

Учень 1:Ми з того краю, де лани безмежні,

Учень 2: І світ казковий  навкруги

Учень 3: Де пишне поле забіга за обрій

Учень 4: Під ясним сонцем, ніби оксамит.

Учень 5:  І зветься наш - район 

Разом: Покровський,

Учень 1: Що урожаєм славиться здаля –

Учень 2: Дніпропетровщини  привільнії   простори,

Учень 3: Козацька  славная земля.

Пісня

Навкруги  лише краса,

Гори, річки і моря,

Ліси густі та степи широкі,

Ми природу зберегти дружньо закликаєм

Приспів

Ти збережи та врятуй природу

Серце своє їй подаруй.

Ти збережи та врятуй природу

Своє життя їй присвяти.

(на фоні музики)

Учень 4: Природа Землі Української. Мрійливі діброви які чарують душу. Безмежні простори тінистих лісів.

Учень 5: Чисті джерела, які  манять своєю прозорою гладдю. Щедрі  поля в шепоті  житнього колосся. Та вишневі сади  сліпучо – білого цвіту.

Учень 1: Прекрасний сон, що болем й розпачем ранить серце.

Учень 2:А що реальність?

Учень3: В наш час на Україні склалася  загрозлива екологічна  ситуація.

Учень 4: Наша епоха увійде в історію цивілізації не тільки як ера великих досягнень людства, а й як ера глобальної екологічної кризи.

Учень 5: Серед країн Європи Україна  є однією з найменш забезпечених водними ресурсами.

Учень 1: Але й однією з найбагатших країн Європи на земельні ресурси.

Учень 2: На сьогоднішній день  гостро постали  проблеми використання земельних  та  водних ресурсів !

Учень 3: Саме їх стан в Україні викликає велику тривогу.

Учень 4: Збільшення антропогенних навантажень на земельні ресурси нашої країни, зумовлене науково-технологічним прогресом, тому площа земельних ресурсів скорочується щорічно на 2 %.

Учень 5: Сучасне використання земельних ресурсів України не відповідає вимогам раціонального природокористування.

Учень 1: Порушено екологічно допустиме співвідношення площ ріллі, природних кормових угідь, лісових насаджень.

Учень 2: Надмірна розораність території та величезний вплив діяльності людини призвели до порушення природного процесу ґрунтоутворення та ерозійних процесів.

Учень 3:  Великої шкоди завдає відкрита розробка корисних копалин,  навантаження на землю зростає, а забезпеченість земельними ресурсами зменшується.

Учень 4: Найшкідливішими для навколишнього природного середовища є забруднення ґрунтів радіонуклідами, важкими металами, пестицидами, збудниками інфекційних хвороб.

Разом: Пам’ятайте!

Учень 5: В  результаті аварії на ЧАЕС  радіонуклідами забруднено понад 8 мільйонів  гектарів  сільськогосподарських угідь.

Учень 1:  Причиною зниження родючості грунтів є зменшення запасів гумусу.

Учень 2: З продуктами ерозії виноситься значна частина поживних речовин та органіки.

Учень 3: Найпотужнішим джерелом забруднення ґрунтового покриву є великі комбінати кольорової металургії, викиди автомобільного транспорту, хімічної та нафтохімічної промисловості.

Учень 4: Невже це люди, причина усіх негараздів?

Учень 5: Невже вже  не можна нічого змінити?

Учень 1: Вихід є завжди

Разом: І ми його знайдемо!!!

Пісня.

Все землі віддаєм, і покажемо гідний приклад вам

Як планету для всіх інших зберегти.

Ми зібрались тут, щоб просити вас,

бо вже думать час.

Не забудем ми про поля і річки, гори і моря

Про небеса, озеро, ліс густий.

Будем дбати про це ми завжди.

Тільки ти цю  красу збережи.

Приспів

А, а  я люблю тебе природо

А, а я люблю тебе природо}2 рази

ЇЇ люби зі мною  й  ти, ти,ти,ти.

(на фоні музики)

Учень 2: Кожна людини розпочинає своє життя з чистого листка.

Учень 3: Одна маленька добра справа  - це початок великого вчинку.

Учень 4: Новоселівський  НВК   не став  осторонь

Учень 5: насаджуємо дерева і квіти;

Учень 1: слідкуємо за чистотою шкільного подвір'я та вулиць навколо школи;

Учень 2: проводимо просвітницьку екологічну роботу: виготовляємо газети, стенди, листівки;

Учень 3: проводимо місячник чистоти   і озеленення;

Учень 4: беремо участь в екологічних акціях;

Учень 5: впорядковуємо території біля пам’ятників загиблим у великій вітчизняній війні.

 Учень 1: Всі ми несемо відповідальність за все живе довкола нас.

           Учень 2: Тож давайте любити свій край, свій народ, свою землю, свою природу.

Учень 3: Спільна справа, спільні цілі,

Учень 4:  Й великий спільний дім,

Разом :   Ми його разом збережем,

Учень 5: І порядок буде в нім,

Учень 1 : І Земля у нас єдина,

Учень 2: І мова солов’їна,

Учень 3: Й одна навіки рідна, мила

Разом :  Ненька Україна.

Пісня «Перлина Україна»

З небес святих прозоро синіх

Упала зоряна сльозина

І утворилася перлина,

Ім’я у неї – Україна!

Приспів

Перлина Україна,

На весь світ одна єдина.

Перлина Україна,

На весь світ одна єдина…

*****

Блакитне небо, жовте поле,

Україно, моя доле,

Хлібом, сіллю ти гостинна,

Ти і я – одна родина!

Приспів

Перлина Україна,

На весь світ одна єдина.

Перлина Україна,

На весь світ одна єдина…

Разом: З Вами  була    Новоселівська   агітбригада «Ecolife»

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
3 квітня 2018
Переглядів
442
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку