Виступ екологічної бригади: "Діти Землі".

Про матеріал
МЕТА: формувати екологічну культуру людини; учити передбачувати можливі негативні наслідки природи щодо перетворювальної діяльності людини; виховувати бажання брати участь у природоохоронній роботі, бажання примножувати багатства рідної землі.
Перегляд файлу

 

Виступ екологічної бригади:

«ДІТИ ЗЕМЛІ»

https://fc.vseosvita.ua/000tpz-319e/01c.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                               

 

 

 

                                           ВИХОВАТЕЛЬ: Костіна Р.В.

 

 

МЕТА: формувати екологічну культуру людини; учити передбачувати можливі негативні наслідки природи щодо перетворювальної діяльності людини; виховувати бажання брати участь у природоохоронній роботі, бажання примножувати багатства рідної землі.

 

ПЕРЕБІГ ЗАХОДУ

 

О земле рідна! Боляче душі

За ту збіднілу фауну і флору,

І сором за душевних тих сліпців,

Що нівечать безцінну твою вроду.

 

Сліпців, котрі не втямили азів,

Що справжнє щастя — в килимах із квітів,

У сріблі рос, у золоті хлібів,

У кришталях джерелець світлих.

 

                            На  сцені ми –

                            Діти Землі

                            Екологічна бригада

               (Новороманівської школи «Екодзвін»)

                            В наших руках

                            Факел життя

                            І всіх людей майбуття.

                                  Приспів:

                            Хай завжди буде сонце!

                            Хай завжди буде небо,    2 рази

                            Збережемо природу

                            І життя на Землі.

 

Сьогодні ми хочемо голосно сказати:

 

Всі разом:   - Природа щедра до нас.

 

   – І все, що ми маємо – то усе від неї.

 

  – Ти відплати їй своєю добротою

 

 Всі разом:   - І вона стане ще щедрішою.

 

   Памятайте, що краса світу – в його барвах.

 

 (Звучить лірична музика.)

 

1 дівчина.

У темнім, темнім, темнім царстві

Між хмаринок та дощів,

Там живе Веселка красна

До весняних ясних днів.

(З’являється дівчинка-Веселка з палітрою в руках, на якій є сім кольорів веселки (стрічки, закруче­ні в трубочки). Танцюючи, займає місце серед дівчат.)

Веселка (сумно).

 Називають всі Веселкою мене,

Та сьогодні все навкруг сумне.

 Екологія проблем значних зазнала,

І тому я кольори свої сховала.

Як не хочете, щоб барви на Землі

Потонули в чорній-чорній млі,

Разом всі мене переконайте,

Рішення проблем тих відшукайте.

 

Дівчатка-екологи (звертаючись до залу).

— Нумо разом! Допоможіть! Перший колір веселки назвіть.

— Знаємо, кожному добре зна­йомий

Перший у райдуги колір (всі разом) червоний!

 

(Далі розповідають навперебій):

  Червоний — красний, кра­сивий. Червоний — то любов,

Весна-красна і сама людина.

— У народі кажуть: здорова лю­дина — пишна та красива, як чер­вона калина.

     Красу людини береже здоров’я. Вивчивши стан здоров’я учнів нашої школи, ми з’ясували, що вони часто хворіли на гострі респіраторні захворювання, брон­хіт, ангіну.

 

Веселка.

Вірю вам, черво­ний — повертаю,

Бути всім здоровими бажаю!

(Веселка розпускає червону стрічку під «чарівну» музику.)

 

Дівчатка-екологи (звертаю­чись до залу).

 Гей, не барись, по­думай добряче,

Наступний колір… жовто­гарячий!

Дівчатка-екологи (розповідаю­чи навперебій).

— Цей колір — жарцвіт Землі. Його подарувала Фауна, богиня всіх тварин.

    Вона швидка, як вітер, може за птахами летіти. А до на­ших сіл цей колір щороку не­суть на своїх крилах лелеки.

  • Ми порахували: в наших селах 32 лелечиних гнізда.

— Уявіть собі, що на 8 штучних гніздівлях, які учні школи разом з батьками  власноруч зро­били минулої весни, оселилися лелеки!

  А ще: на території наших сіл живуть рідкісні комахи – Жук-олень і метелик Махаон, котрі занесені до Червоної книги. Вони стали частиною дослідження учнів школи в екологічній стежці «Дивосвіт природи» . Ми взяли їх під охорону!

 

Веселка.

Це чудово! Помаран­чевий вертаю,

Бо я теж тварин всіх захищаю!

(Веселка розпускає помаранче­ву стрічку під «чарівну» музику.)

 

Дівчатка-екологи (звертаю­чись до залу).

 До відгадки шлях не довгий,

Бо наступний колір… жовтий!

Дівчатка-екологи (розповіда­ють навперебій).

  Жовтий колір — це жовток із зародком життя на Землі. Для нашої планети це пісок, глина.

  На сьогодні паливо з надр Землі — основне джерело енергії.

  Уявіть собі, що тільки 50 відсотків цієї енергії спожива­ється людьми, а інша втрачається безповоротно.

— Тому ми рекламуємо життя в стилі «ЕКО»!

(Звучить музика. Дівчата ши­куються в одну колону,  відходять на задній план і піднімають руки, на долонях великий знак оклику.)

 

 

 

Дівчатка-екологи.

— Якщо кожна українська ро­дина замінить одну звичайну електролампочку на галогенову, це дасть змогу закрити одну теп­лову електростанцію.

— Якщо кожна господиня на­дасть перевагу товарам, що мар­ковані зеленим знаком, яким ко­ристується вже вся Європа, — отже, покупка безпечна для на­вколишнього середовища.

— А ще пам’ятайте: кожні 5 хв використовується 60 тис. одно-

разових пакетів із пластику або поліетилену, які не розкладають­ся біологічно НІКОЛИ!!!

   Не поповнюйте їх кіль­кість — використовуйте такі па­кети кілька разів, а за можливос­ті вибирайте паперову упаковку.

  • Використовуйте питну соду та лимонну кислоту для миття посуду.
  • Ми прагнемо слідувати цим рекомендаціям і половину лампочок у нашій школі замінили на екологічні.

 

Веселка.

Життя в стилі «ЕКО» — мені це знайомо.

Вертаю вам жовтий — ваш ви­бір свідомий.

(Веселка розпускає жовту стріч­ку під «чарівну» музику.)

 

Дівчатка-екологи (звертаю­чись до залу).

 Колір наступний — майже знаменний,

Люблять екологи колір... зеле­ний!

Дівчатка-екологи (розповідаю­чи навперебій).

  Легені планети — зеленого кольору.

Це її дерева, кущі, трави та квіти.

  Вони чудово забезпечують повітря киснем, а деякі дерева — прекрасні біофільтри.

 

Веселка.

Як милують різні квіти,

Вам вертаю колір, діти.

(Веселка розпускає зелену стрічку під «чарівну» музику.)

 

Дівчатка-екологи (звертаю­чись до залу)

 Знає добре і дорос­лий, і малий,

Наступний колір у Веселки.... голубий!

Дівчатка-екологи (розповіда­ють навперебій).

— Голубе — це весняне небо з легкими хмаринками. Це атмо­сфера, повітряна оболонка землі.

  Колись на Звягельщині по­вітря було чистим, прозорим, аж бриніло пахощами квітучих са­дів, густих лісів і широких ланів.

   А чим сьогодні дихають мешканці міст та сіл, краще й не запитувати!

  Від запиленості повітря ми почали чхати на 75 відсотків час­тіше, ніж 20 років тому.

  • А про глобальне потепління чули? Я впевнена, навіть відчува­ли.
  •  Учені розповідають про та­нення льодовиків, навіть білі ведмеді збилися зі своїх біоритмів.

  Головна причина утворен­ня парникового ефекту — вугле­кислий газ від спалювання пали­ва. А ми виконуємо прості дії, які доступні кожному для збере­ження прохолоди планети!

 

Веселка.

 Коли я з’являюсь, то небо безхмарне,

Вертаю з цим кольором на­стрій вам гарний.

(Веселка розпускає голубу стріч­ку під «чарівну» музику.)

 

Дівчатка-екологи (звертаючись до залу).

 Барви всі нам дуже милі,

І наступний колір... синій!

Дівчатка-екологи (розповідаю­чи навперебій).

  Синя вуаль нашої чарівної планети утворена із краплинок води.

  Вода — дивовижний при­родний мінерал. Це молодість організму людини.

— За одну добу кожен міський мешканець України споживає 320 л води.

  На сьогодні існує дефіцит чистої прісної води, бо кожен рік у водойми потрапляє купа шкід­ливих речовин.

— Ними можна було б напов­нити 10 тис. товарних потягів.

   Навіть у водах Арктики вчені знайшли пральний поро­шок. А що вже говорити про наші ґрунтові води!

  Тож закликаємо звести до мінімуму використання мийних засобів і пам’ятати, що для збере­ження води треба не так і багато.

— Слідуйте за нами! (На фоні звуків дощу.)

  • Якщо щоденно ви скоротите прийом душу на 1 хв, заощадите 10—12 л води за день або 4 тис. л. води за рік!

— А ще збирайте дощову воду, даровану небом, і використовуй­те її    на полив городу.

 

Веселка.

 Я теж в тих джерелах стрічки умивала,

І навіть, повірте, гарнішою стала.

Цей колір водиці вам повертаю,

Його зберегти усіх закликаю.

(Веселка розпускає синю стрічку під «чарівну» музику.)

 

Дівчатка-екологи (звертаючись до залу).

— Тож не сумуй, Веселко, не журися,

Навкруги лиш тільки подивися.

Екологічний шлях завжди простий.

А твій останній колір... фіолетовий!

 

(Звучить лірична музика.)

Дівчатка-екологи (розповідаю­чи навперебій).

  Фіолетовий — колір муд­рості й духовної зрілості людини, колір філософії та релігії.

— Людина створила нову обо­лонку землі — ноосферу, яка має саме такий колір і є сферою розуму.

— Протягом тисячоліть люди­на перетворювала природу, але визначальною силою людський розум став тільки тепер.

  Ми закликаємо всіх: серед безлічі справ умійте зупинитися! Умійте почути! Умійте поба­чити!

  Зумійте здивуватися висо­кій і нетлінній красі нашої пла­нети!

  З добром у серці відчуйте гармонію природи, осягніть її та збережіть для наступних поко­лінь.

— А ще пам’ятайте:

 

1-ша дівчина.

Є різні кольори на цьому світі.

Є колір жаху, колір заздрості, нудьги.

2-га дівчина.

Є ніжні кольори, як світлий вітер,

Є колір волі й колір висоти.

3-тя дівчина.

І колір є кохання, і турботи.

І сонця, і повітря, і землі.

 

 

4-та дівчина.

 Дитинства колір, творчості, роботи.

У кожного свій колір у житті.

Усі разом.

Хай буде світ веселий і чудовий,

Барвисто-світлий, різнокольоровий!

 

Веселка (розкриваючи останній колір).

 Вертаю колір вам останній залюбки,

За звідані екологічні стежечки,

Хай сяє райдуга, любов і ваша дружба,

Ви всі зібрали кольори, радіймо, ну ж бо!

 

Дівчатка-екологи.

В цих бар­вах — клаптик сонця, клаптик неба

І грудочка землі, з джерел вода.

Ці барви ніжні від душі над­ходять.

Свята любов людська в них, доброта!

 

 

 

Усі разом.

Тож збережемо на Землі

Всі веселкові кольори!

Дівчатка разом із Веселкою виконують куплет та приспів пісні «Барви рідної землі» (муз. О.Злотника, сл. О.Вратарьова).

Як веселі малярі,

Щоранкової пори

Розмалюєм рідну землю

У святкові кольори!

 Наші барви чарівні,

Наче іскри запальні.

Кожна барва — наче пісня

Української землі.

(На приспів дівчатка розбира­ють стрічки на палітрі, яку три­має Веселка.)

П-в:

 Райдуга-веселка, нам допомагай,

Кольори веселі дітям роздавай.

 Буде небо — синє, ниви — золоті.

Буде Україні радісно завжди.        

 

(На повтор приспіву всі учас­ники виступу залишають сцену, дякуючи за увагу.)

 

 

docx
Додав(-ла)
Костіна Ріта
Додано
26 квітня 2020
Переглядів
533
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку