Тренінг спілкування "Лідер та його команда"

Про матеріал
Тренінг спілкування "Лідер та його команда" потребує нових підходів у роботі з учнівськими лідерами, з метою формування умов для самовизначення і самореалізації особистості відповідно до її індивідуальних творчих здібностей та життєвого досвіду, здіснення особистісно -орієнтованого підходу у формуванні позіції майбутнього лідера . Використуються ігорові технології.
Перегляд файлу

Тренінг-спілкування

«Лідер та його Команда»

 

Мета: навчальна: в ігровій формі навчити колективної виробленні рішень, виявити психологічну сумісність в групі, стимулювати самопізнання; вміння бачити свої гідності і недоліки, здатність характеризувати себе .

Виховна: формування творчого підходу до справи, відповідальності, вміння спілкуватися в групі.

Розвиваюча: розвиток  творчих здібностей, уваги, пам’яті.

Методи: словесні, практичні.

Тип заняття: тренінг–спілкування, комбінаторний.

Вид заняття: ділова гра з елементами мозкового штурму та роботи в міні-групах.

Оформлення: емблема дитячої організації «Росток», плакати з назвами програм.

Музичне оформлення: позивний, гімн дитячої організації «Росток»,

                        музичне  оформлення ігор.

Реквізит: стільці, ручки , папір , картки із завданнями.

Місце проведення: Палац дитячої та юнацької творчості актова зала.

Учасники: команди 7-8-класів шкіл міста.

 

Хід проведення:

                                                      I Блок «Презентація »

 У ході першого блоку команда повинна визначити свого лідера , вміти приймати колективні рішення (нестандартні рішення).

Завдання 1 . «Презентація »

    За певний час члени кожної групи повинні не тільки згадати, як кого звати, а й цікаві факти з життя. Визначити зі своєї групи найобізнанішого, а також найрішучого, який зможе відповісти на непрості запитання ведучого:

1 . Як звуть дівчинку справа (зліва)?

2 . Який розмір ноги у сусіда ?

3 . Чи домашні тварини у кого-небудь з групи? Які ?

4 . Який улюблений урок у сусіда праворуч (ліворуч) ?

5 . Чи молодші чи старші брати або сестри?

6 . Чи всі хлопці живуть біля школи? Звідки приїжджають ?

7 . Якого кольору волосся у вашого класного керівника?

8 . Якого кольору нігті у дівчат?

9 . Улюблений вид спорту?

10 . Улюблені квіти у класного керівника?

11 . На якому музичному інструменті грає ...?

12 . Скільки туристичних вузлів вміє в'язати ...?

Завдання 2. «Незвичайний збіг»

 Класним керівникам та командам роздаємо таблиці, які потрібно заповнити незалежно один від одного. У результаті перевіримо, як знають класні керівники свої команди, їх вміння, інтереси. Наприклад:

Хто знає дві іноземні мови?

У кого дома живе папуга?

Хто вміє водить автомобіль?

Хто любить фільм «Властелин колец»?

Хто бував у Москві?

Хто знає значення слова «Синхофазатрон»? та інші

Завдання 3. «Чарівний магазин»

 У нашому «чарівному магазині» є всі людські властивості, почуття, вчинки. Їх можна «купити» вобмін на те, що у кожної команди в надлишку. Команди повинні вирішити, чого у них багато, але це повинні бути позитивні якості, тому що в магазині погане не приймають. Капітан називає «надлишкові» позитивні якості команди і ті якості, які хотіли б придбати.

II Блок «Лідер - це Дія»

 Завдання 1. «Хто є Лідером ?»

 Команда повинна дати дві якості, притаманні лідеру .

 Завдання 2. «Плюси» і «мінуси» Лідера

 На фліпчарці зображений айсберг, розділений хвилею океану. На верхній частині айсберга «плюси» лідера, на нижній частині (підводнього) «мінуси».

 Потім ми можемо перевернути лист, айсберг не змінюється, а чи змінюються «плюси» і «мінуси» лідера? (Обговорення)

 Ведучий задає учасникам запитання :

1.«Чи добре бути Лідером?»,

2. «Що дає тобі бути Лідером?»,

3. «Чи брав ти коли-небудь рішення за свою групу?»,

4. «Чи отримував ти догану за неправильні дії і вчинки своєї групи?»

 Завдання 3. «Портрет Лідера»

 На великому аркуші команда малює портрет лідера , за яким можна визначити його характерні властивості .Потім командири розповідають і показують свої малюнки. Презентують: «Чому у лідера великі вуха?»,

 «Для чого багато рук?»,

 «Навіщо сережка у вусі?»,

 «Багато кишень на куртці?»,

 «Посмішка на все обличчя?».

 Завдання 4. «Лідери в історії»

 Кожна команда називає одну історичну особистість і її «плюси» і «мінуси» для історії людства. Назвіть вчинок, який підкреслить історичну важливість кожного лідера.

Завдання 5. «Ваш вчинок».

 Обговорення в міні-групах.

 Учасники розповідають про свої вчинки, якими можна пишатися.

Завдання 6. «Вибір проблеми»

 За певний час команда повинна придумати закон, який потрібен дітям .

 Капітани розповідають про нього.

III. Підведення підсумків

IV. Аналіз роботи груп

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Василенко Катерина Сергіївна
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Додано
27 квітня 2020
Переглядів
540
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку