Виступ на педраді на тему:" Дистанційна взаємодія педагога, здобувача освіти і батьків"

Про матеріал
Виступ на педраді на тему:" Дистанційна взаємодія педагога, здобувача освіти і батьків"
Перегляд файлу

Ми всі широко використовували під час дистанційного навчання Google Glassromm. Google Glassromm дійсно дозволяє зробити навчання багатостороннім: розмістити матеріал, файли, посилання на інтерактивні платформи, відео- та аудіоматеріали, презентації.

Під час дистанційного навчання користувалася платформою Zoom. Це проста і надійна платформа у використанні, платформа обміну аудіо, відео, слайдами шляхом демонстрації екрану чи за допомогою чату. Також є онлайн-дошка. Під час дистанційного навчання використовувала віртуальну дошку падлет. Дошка падлет для свого класу, де розміщувала певні матеріали до виховних годин, посилання, оголошення як для учнів, так і для батьків. А також таку дошку використовувала під час самих онлайн-уроків, розміщувала текстовий, мультимедійний матеріал (відео та аудіо). Надавала доступ до дошки, де учні могли розмістити свій підготовлений матеріал, наприклад, при проектній роботі, для певних вправ, обговорення (усне та писемне мовлення). Використовувала Lerning Apps-сервіс для створення вправ, використовувала ті, які створено або створювала власні. Наприклад: знайди пару, кросворд, вікторини, аудіо і відеоконтент. Використовувала Quizizz  для тестування у формі змагання, гри, Kahoot для проведення вікторин, опитування дидактичних ігор та тестів.

Під час дистанційного навчання використовувала засоби сервісу Google. Використовувала хмарне сховище гугл диск, створюапла презентації. Чудовим варіантом для оцінювання та контролю самостійної роботи учнів , на мою думку, є створення форм.Це можуть бути тестові завдання, перевірка вивченої лексики та граматичного матеріалу. Завдяки формам отримувала своєчасний зв'язок. Для опрацювання теоретичного матеріалу, його узагальнення використовувала презентації Google. Презентації дозволяли спільно редагувати слпайди. Наприклад, під час проектної роботи учні додавали кожен свій слайд. Користувалася презентаціями з інтернету та створювала власні, створювала інтерактивні ігри, використовувала відеоматеріали. Застосовувала конструктор текстів від Всеосвіти. У бібліотеці тестів є велика кількість тестів, створювала також власні тести на цій платформі. Такі тести легко створюються, пропонується активний, запланований чи керований режим. Такі тести використовувала як на онлайн-уроці, а також як домашнє завдання. Користувалася подібним конструктором тестів «На урок». Використовувала під час уроку такі онлайн-інструменти як: Barabock та Quizlet. За допомогою таких карток з озвучуванням учні вивчали лексику. Також вивчали  самостійно за посиланням в Google Glassromm.  Використовувала різні інтерактивні платформи.

 

docx
Додано
28 жовтня 2021
Переглядів
2047
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку