Засідання команди психолого-педагогічного супроводу Ліцею № 3щодо зміни законодавства по визначенню рівнів підтримки дітей з ООП
Номер слайду 2
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИПОСТАНОВАвід 15 вересня 2021 р. № 957 Київ. Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти Цей Порядок визначає організаційні засади інклюзивного навчання учнів з особливими освітніми потребами за інституційною (очною (денною) формою здобуття освіти у закладах загальної середньої освіти (далі - заклади освіти)Ця постанова набирає чинності з 1 січня 2022 року.
Номер слайду 3
Рівні підтримки - обсяг тимчасової або постійної підтримки учнів в освітньому процесі відповідно до їх особливих освітніх потреб, що надається в закладі освіти;
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Рівні надання підтрим-ки. Критеріївизначення. Умови забезпечення підтрим-ки. Фінансове забезпечення. Механізм отримання підтрим-ки в освітньому процесіІндивідуальна освітня траєкторія, механізм її реалізаціїЗабезпечення допоміжними засобами для навчання. Облаштування освітнього середови ща. Проведення поточного, семестрового та річного оцінювання та/або державної підсумкової атестаціїРІВНІпідтримки в освітньому процесі у закладах загальної середньої освіти