Блок І Релаксаційний. До вашої уваги ствердження: «Перед кожним із нас два шляхи: жити минулими, хоча і великими заслугами заплющивши очі на кардинальні зміни у світі, прирікаючи своїх учнів на життєву неуспішність, або пробувати щось змінити у вихованні духовної культури особистості та створити умови для формування в учнів власної світоглядної позиції»
3 класкласний керівник Терещенко К. А. Використовую методи формування морально доцільної поведінки і діяльності з використанням спеціально створених ситуацій та моральних дилем: тренінги, дискусії, круглі столи, обмін досвідом, навчання вести діалог, переконувати та аргументувати власну позицію, аналізувати, вислуховувати співбесідника, формулювати запитання.
4 класкласний керівник Войтко Т. О. У своїй виховній роботі з класом використовую такі форми виховної діяльності: робота учнів у мобільних творчих групах і музично-історичні екскурси. Методи виховання школярів, які я застосовую у роботі: дискусія та використання малюнків. Методи формування суспільної свідомості, якими я керуюсь: фронтальна бесіда, лекція, дискусія, позитивний приклад.
5 класкласний керівник Дунська К. М. У навчально-виховному процесі школярів, вважаю, що духовно-моральне виховання тісно пов'язане з навчанням. Вивчаючи з дітьми азбуку моральної культури та розвиваючи власну світоглядну позицію, намагаюсь використовувати методи роз'яснення, переконання, повчання, спонукання до діяльності, приклад.
6 класкласний керівник Хижко Я. О. У своїй роботі використовую такі методи: “голосування”, висловлення власної думки, згода-не згода, вибір нейтральної позиції. Усні слухають свої однокласників,їх аргументи, вчаться не перебивати, вчаться слухати до кінця, з повагою ставитись до думки, яка відрізняється від власної.
7 класкласний керівник Захарчук К. О. Проводжу класні години з метою виховання в учнів толерантності, гуманного ставлення до людей, хворих на СНІД. У ході класних годин, намагаюсь задавати такі запитання, які не мають одну правильну відповідь, або провокативні. Методи:дискусія, круглий стіл, займи позицію, обмін думками.
8 класкласний керівник Нікітюк Т. С. Найважливіше завдання учителя у вирішенні проблеми духовно-морального виховання полягає у формуванні людини-патріота, людини громадянина. Створюю проблемні ситуації, висуваються такі пізнавальні та практичні задачі, які вимагають від учнів вольових зусиль, напруження думки й пам’яті. Тут стимулами самоорганізації є позитивні емоції й інтерес, що виникає у ході творчого надбання знань.
Притча. Якось увечері зібралися разом музичні інструменти: скрипка, саксофон, труба, сопілка й контрабас. І виникла між ними суперечка – хто краще за всіх грає. Кожний інструмент почав виводити свою мелодію, показувати свою майстерність. Але виходила не музика, а жахливі звуки. Що більше старався кожен з них, то не зрозумілішою й потворнішою виходила мелодія. Але з’явилася людина й одним помахом руки зупинила ці звуки, сказавши: « Друзі, мелодія – це одне ціле. Нехай кожний прислухається до іншого, і ви побачите, що вийде». Людина знову змахнула рукою, і спочатку несміливо, а потім усе краще залунала мелодія, у якій було чути смуток скрипки, ліричність саксофона, оптимізм труби, ніжність сопілки й величність контрабаса. Тому і духовна культура включає в себе різні напрями виховання, які воєдино переплітаючись сформують достойного громадянина своєї держави
Світогляд є духовним середовищем людини, її "внутрішнім Я". Осмислюючи свою суб'єктивність і навколишній світ, людина завдяки світогляду починає усвідомлювати себе здатною до його інтелектуального і практичного засвоєння, формуватися як людська індивідуальність. У виробленні учнями поглядів і переконань важливу роль відіграє позиція педагога. Він сам повинен мати переконання, жити у відповідності з ними, вміти не нав'язувати їх і одночасно не відмовлятись від них через кон'юнктурні міркування. Духовним наставником сучасної молоді може бути лише учитель, який сприйняв передові ідеї нового тисячоліття, смисл науки, учитель, який сформований як творча особистість.
Проект рішення1. Класним керівникам 1-8 класів:1.1. Провести цикл виховних бесід, спрямованих на розвиток особистісних якостей, формування гуманістичних цінностей, моральних вчинків та дій, етики стосунків і ставлень особистості Протягом ІІ семестру1.2. Впроваджувати у виховний процес знання про сутність світогляду людини та її світоглядної позиції, поведінку людини у соціумі, зання щодо здорового способу життя, про якості людини, які сприяють успішній соціалізації у суспільстві. Протягом ІІ семестру 1.3. Учителям, що атестуються підготувати й провести виховний захід з теми виховання духовної культури особистості. До 15.03 2020 року
Проект рішення2. Заступникам директора з НВР Олені СНАЦЬКІЙ, з ВР Наталії ГАВАНОВСЬКІЙ:2.1. Надавати допомогу вчителям щодо питання виховання духовної культури особистості. Протягом ІІ семестру 3. Керівнику методичного об’єднання класних керівників:3.1. Активізувати роботу класних керівників запроваджуючи ефективні форми роботи під час проведення годин спілкування, позакласних заходів. Протягом ІІ семестру 3.2. Надавати допомогу класним керівникам, які відчувають труднощі у використанні інноваційних технологій при проведенні виховних заходів. Протягом ІІ семестру Практичному психологу Дар'ї ПАНФІЛОВІЙ здійснювати вплив на формування в учнів власної світоглядної позиції через діагностичну та корекційну роботу. Постійно