Виступ. Презентація. Онлайн-засідання обласної методичної секції викладачів предметів гуманітарної підготовки ЗП(ПТ)О на тему "Веб квести, спрямовані на розвиток усних та письмових мовленнєвих умінь здобувачів освіти".
Моє педагогічне кредо:«Завдання педагога в тому, щоб підвести дітей до дверей життя, дати ключ і навчити учня користуватися цим інструментом». В. Сухомлинський. Житомир 2021
Номер слайду 3
Тема «Веб-квести, спрямовані на розвиток усних та письмових мовленнєвих умінь здобувачів освіти». Підготувалавикладачка української мови та літератури ДНЗ “ЦЛППОН м. Житомира ”Рекша Ірина Олександрівна
Номер слайду 4
Що таке web-квест? Веб-квест — це пошукова діяльність, спрямована по одному або декількох маршрутах, які ведуть до певних цілей. Веб-квест - це формат уроку орієнтований на розвиток пізнавальної, пошукової діяльності учнів, на якому значна частина інформації здобувається через ресурси Інтернету. Освітній web-квест – це інтерактивне освітнє середовище, розроблене вчителем з урахуванням мети та завдань уроку.
Номер слайду 5
Актуальні завдання веб-квесту:- підвищити мотивацію до навчання;- розширити світогляд здобувачів освіти;- розвинути їх творче і критичне мислення; - сприяти розвитку індивідуального досвіду здобувачів освіти; - сформувати навички пошукової та дослідницької діяльності;- навчити користуватися важливими для навчання інтернет-ресурсами; - розвинути вміння знаходити кілька способів вирішень проблемної ситуації; - визначати найбільш раціональний варіант та обґрунтовувати свій вибір; - стимул до самоосвіти.
Номер слайду 6
Веб-квести: короткотривалі і довготриваліКороткострокові веб-квести, спрямовані на набуття знань і здійснення їх інтеграції в свою систему знань. Робота над ними може займати від одного до трьох сеансів. Довготривалі веб-квести дозволяють як здобувати нові знання, так й розширювати і уточнювати вже відомі поняття. Робота над довготривалим веб-квестом може бути розрахована на термін від одного тижня до місяця.
Номер слайду 7
Веб-квест повинен бути структурованим і складатися з декількох обов’язкових розділів: Вступ. Завдання, яке зрозуміле і цікаве. Ресурси. Процес роботи. Оцінка. Висновок
Номер слайду 8
Працюючи над веб-квестом, можна дотримуватись таких основних етапів: початковий етап - робота в команді, знайомство з базовими поняттями за даною темою, матеріалами з інфоресурсів, розподіл ролей. рольовий етап - самостійна робота кожного члена команди на спільний результат.заключний етап - члени команди співпрацюють над звітними матеріалами квесту, керуючись настановами педегога.
Номер слайду 9
Як створити веб-квест? Крок 1: визначте теми. Крок 2: виберіть сайт. Крок 3: надайте завдання. - у вигляді презентації;- у вигляді тексту;- візуальний матеріал. Крок4: придумайте систему оцінювання. Крок5: знайдіть джерела інформації, якими користуватимуться здобувачі освіти для пошуку відповідей. Крок6: маючи на аркуші приблизний план і основну інформацію приступайте до розміщення веб-квесту на сайті.
Номер слайду 10
Програми для створення веб-квестів: Wiki, Blogger, Wix.com, Word. Press, Jimbo, UCOZ, Гугл-сайт, Moodle, Zunal, Web. Quest, Templates
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Номер слайду 13
ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА. ДОДАТКИ.
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Номер слайду 17
Номер слайду 18
Номер слайду 19
Номер слайду 20
Номер слайду 21
Номер слайду 22
Номер слайду 23
Номер слайду 24
Номер слайду 25
ФОТОКОЛАЖ
Номер слайду 26
Гра – квест “Стежками мови та літератури”
Номер слайду 27
Номер слайду 28
Номер слайду 29
Номер слайду 30
Номер слайду 31
Номер слайду 32
Номер слайду 33
Номер слайду 34
Номер слайду 35
Номер слайду 36
Гра - це іскра, яка запалює вогник допитливості. В. О. Сухомлинський