Виступ. Презентація. Онлайн-засідання обласної методичної секції викладачів предметів гуманітарної підготовки ЗП(ПТ)О на тему "Веб квести, спрямовані на розвиток усних та письмових мовленнєвих умінь здобувачів освіти".
Що таке web-квест? Веб-квест — це пошукова діяльність, спрямована по одному або декількох маршрутах, які ведуть до певних цілей. Веб-квест - це формат уроку орієнтований на розвиток пізнавальної, пошукової діяльності учнів, на якому значна частина інформації здобувається через ресурси Інтернету. Освітній web-квест – це інтерактивне освітнє середовище, розроблене вчителем з урахуванням мети та завдань уроку.
Актуальні завдання веб-квесту:- підвищити мотивацію до навчання;- розширити світогляд здобувачів освіти;- розвинути їх творче і критичне мислення; - сприяти розвитку індивідуального досвіду здобувачів освіти; - сформувати навички пошукової та дослідницької діяльності;- навчити користуватися важливими для навчання інтернет-ресурсами; - розвинути вміння знаходити кілька способів вирішень проблемної ситуації; - визначати найбільш раціональний варіант та обґрунтовувати свій вибір; - стимул до самоосвіти.
Веб-квести: короткотривалі і довготриваліКороткострокові веб-квести, спрямовані на набуття знань і здійснення їх інтеграції в свою систему знань. Робота над ними може займати від одного до трьох сеансів. Довготривалі веб-квести дозволяють як здобувати нові знання, так й розширювати і уточнювати вже відомі поняття. Робота над довготривалим веб-квестом може бути розрахована на термін від одного тижня до місяця.
Працюючи над веб-квестом, можна дотримуватись таких основних етапів: початковий етап - робота в команді, знайомство з базовими поняттями за даною темою, матеріалами з інфоресурсів, розподіл ролей. рольовий етап - самостійна робота кожного члена команди на спільний результат.заключний етап - члени команди співпрацюють над звітними матеріалами квесту, керуючись настановами педегога.
Як створити веб-квест? Крок 1: визначте теми. Крок 2: виберіть сайт. Крок 3: надайте завдання. - у вигляді презентації;- у вигляді тексту;- візуальний матеріал. Крок4: придумайте систему оцінювання. Крок5: знайдіть джерела інформації, якими користуватимуться здобувачі освіти для пошуку відповідей. Крок6: маючи на аркуші приблизний план і основну інформацію приступайте до розміщення веб-квесту на сайті.