HUMAN Школа2 HUMAN Школа — платформа для Шкіл. Являє собою E-образ навчального закладу з можливістю діджиталізації внутрішнього середовища та автоматизаціїосновних бізнес–процесів. Аналiтика. Розширена аналітика від аналізу успішності до візуалізації особистісних показників учня. Рефлексiя. Автоматизовані інструменти зворотного зв’язку учнів, що пронизують всю систему. Шкiльна соцмережа. Внутрішня захищена соціальна мережа. Система управлiння навчанням. Повноцінний інструмент електронного менеджменту, створення і зберігання освітнього контенту. HUMANШкола
Номер слайду 3
Шкiльна Соцмережа3як діджиталізація шкільного життя. В сучасному світі, інтернет став невід'ємною частиноюсоціальної комунікації між людьми. Помічаємо ми це чині, обмежуємо чи намагаємось направити таконтролювати процес, але діти вже змалкувикористовують месенджери, поштові скриньки,різноманітні соціальні мережі, зокрема групу класу, школи в Facebook для спілкування з однолітками та навчання. Очевидно, що безмежний простір інтернету може бути водночас і корисним і небезпечним. Завдяки побудові закритої соціальної мережі виключно в межах навчального закладу, ми надаємо можливість задовольнити соціальні потреби учня в максимально захищеній атмосфері. Шкільна Соцмережа це: Всі учасники навчального процесу в одному місці Сторінка Школи. Групи класів, тематичні групи, e-батьківська, e-вчительська. Шкільні оголошення, опитування та подїї Фото галереї, відео матеріали тощо.
Номер слайду 4
Cистема упавлiннянавчанням4як діджиталізація освітнього процесу. Бюрократія була і поки що залишається великою проблемою державних навчальних закладів. HUMAN Школа - це новий погляд на систему управління навчанням. Пріоритет: чистий, інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, що відповідає потребам українських шкіл. Адміністрування роботи навчальногозакладу. Створення розкладу уроків, дзвінків, подій Інтерактивні уроки, тести, домашні завдання. Е-оцінювання. Можливість реалізації дистанційного та змішаного навчання
Номер слайду 5
Рефлексiя та Аналiтика5як діджиталізація особистостей. Завдяки автоматичному збору рефлексії,вчитель завжди знає наскільки складним / корисним / цікавим був урок для учнів. Бачить динаміку зміни показників. В результаті, у вчителя з'являється помічник, що аналізує особистісні показники як всього класу, так і окремо взятого учня, що дозволяє вдосконалити та персоналізувати навчальний процес. Залишається просто відкрити аналітику успішності та рефлексії.
Номер слайду 6
Адміністрація. Створює простір освітнього закладу, моніторить діяльність як школи, так і окремо взятого класу, учня чи вчителя. Вчитель. Повноцінно веде навчальний процес, створює інтерактивні курси та має інструмент зворотного зв'язку та розкриття особистісних показників учнів. Учень. Має єдиний Навчальний Профіль, який збереже всі досягнення та пройдений матеріал навіть після закінчення школи. Батьки. Мають зручний доступ до розширеної аналітики успішності учня, взаємодії з учителями та адміністрацією. Місто/Регіон. Отримує єдину систему управління навчальних закладів з моніторингом успішності і рейтингом шкіл. Країна. Отримує підвищення ефективності навчання, отримання компетентних освідчених громадян. В результаті6
Номер слайду 7
Партнери7 Департамент інформаційно- комунікаційних технологій КМДА