Круглі трицифрові числа. Тисяча. Визначення часу за годинником. Кут. Градусна міра кута.

Про матеріал
Круглі трицифрові числа. Тисяча. Визначення часу за годинником. Кут. Градусна міра кута.
Перегляд файлу

РОЗРОБКА УРОКУ ЗА НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИМ ПРОЕКТОМ « ІНТЕЛЕКТ УКРАЇНИ»

МАТЕМАТИКА. 2-А КЛАС

РОБОТА В МАТЕМАТИЧНІЙ ЛАБОРАТОРІЇ

ТЕМА. Круглі трицифрові числа. Тисяча. Визначення часу за годинником. Таблиця ділення на 3. Кут. Види кутів.

МЕТА. Вчити дітей визначати час за годинником. Розвязувати задачі, сформульовані у непрямій формі. Розвивати знання про круглі трицифрові числа; про тисячу. Закріпити знання таблиці ділення на 3, назву компонентів при діленні. Виховувати зацікавленість до предмета математика, працелюбність, вміння досліджувати, експериментувати.

ОБЛАДНАННЯ: ТЗН, макети годинників, таблиця круглих трицифрових чисел, посібники, зошити, малюнки героїв, аудіо та відео супровід, картки з піар- кодами.

                                                    ХІД УРОКУ

І. Вхід в урок. Позитивне налаштування.

=   Діти, до якого уроку ми з вами готові ?                         ( математика).Так, ми зараз з вами попрацюємо в математичній лабораторії. А чи відоме вам це слово?

Лабораторія- це те місце, де досліджують, експериментують, співставляють, випробовують, порівнюють та вивчають.

Тож ми саме цим і будемо з вами займатися. Але спочатку пригадаємо, а що таке математика?( Математика- це наука, зокрема про числа та геометричні фігури.)

= «Пісенька про математику.»- позитивне налаштування на урок.

ІІ Ознайомлення з темою уроку ( діти читають методом стеження, саджаючи слова в човники. Опрацювання завдань.

  1. РОЗУМНИЧОК нам пропонує провести дослідження в таблиці круглих чисел. ( завдання  №1, 2, 3 за друкованим зошитом)- фронтальна робота.
  2. ХВАЛЬКО  вихваляється, що все може. Але цього разу він просить нашої допомоги розвязати задачу на час.( № 4, робота в парах, МАКЕТИ ГОДИННИКІВ ). Пари висловлюють міркування щодо розв’язання задачі.
  3. ВПРАВА ДЛЯ ПОКРАЩЕННЯ ЗОРУ.

« Оченята роблять вправу:

Вліво, вправо, вліво, вправо.

Потім вгору, потім вниз

 Оченятами дивись»

Мудра Сова завжди під час роботи дає нам дуже слушні поради.( Аудіо супровід. Правило читання прикладів при знаходженні частки)

ПРЕЗЕНТАЦІЯ  від РОЗУМНИЧКА. Таблиця ділення на 3. Давайте спробуємо застосувати наші знання на практиці.( № 7 з коментуванням).

  1. БРОУНІВСЬКИЙ РУХ. Пісенька « Годинники». Що таке частка? Повторення назв чисел при діленні.
  2. ЗАВДАННЯ ВІД КНОПОЧКИ. В нашій лабораторії кипить робота. Ми маємо розв’язати задачу (№10). Як сформульована задача?( у непрямій формі). РОБОТА В ЗОШИТАХ.
  3. НЕЗНАЙКО теж звертається до нас із проханням. Він не може розібратися з кутами. А, до речі, що таке кут, як він утворюється? ПРЕЗЕНТАЦІЯ 11.
  4. СТОРІНКА ЧЕМПІОНІВ.

ЗАСТОСУВАННЯ ВЕБ-ПЛАТФОРМИ « ПЛІКЕРС».  Перевіримо наші знання, виконавши тестові завдання.( 5 тестових завдань на закріплення опрацьованого матеріалу).

  1. РЕФЛЕКСІЯ. ОЦІНЮВАННЯ УЧНІВ.

= Гра « Доповни речення»

ПРАЦЮЮЧИ В МАТЕМАТИЧНІЙ ЛАБОРАТОРІЇ

Я ЗРОЗУМІВ…

Я ДОСЛІДИВ…

Я НАВЧИВСЯ…

Я ВИПРОБУВАВ…

У МЕНЕ ВИНИКАЛИ ТРУДНОЩІ…

МЕНІ З ЛЕГКІСТЮ ВДАЛОСЯ…

  1.  ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.

С.5, у зошиті для д/з №2, урок 6.

      11. Пісенька « Школа».

 

 

 

 

docx
Додано
26 січня 2019
Переглядів
4601
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку