Формувати поняття про число як про кількісну характеристику класу скінченних еквівалентних множин. Ознайомити учнів із порядковою лічбою, показати, що порядковий номер предмета залежить від напрямку лічби.
1 клас, математика. Урок №8. Визначаємо порядковий номер об’єкта. Мета: формувати поняття про число як про кількісну характеристику класу скінченних еквівалентних множин. Ознайомити учнів із порядковою лічбою, показати, що порядковий номер предмета залежить від напрямку лічби; повторити правила лічби та визначення кількості предметів у групі; узагальнити уявлення учнів про тиждень як одиницю вимірювання часу.
Номер слайду 2
Скільки осіб на малюнку? Скільки хлопчиків/дівчат? Хто йде першим?четвертим? Який за порядком хлопець у капелюсі?
Номер слайду 3
Скільки місяців у році? Скільки пір року? Назвіть по порядку місяці року. Назвіть місяці весни, осені.