Урок з математики на тему:
«Визначення часу за годинником. Хвилина. Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення»
(слайд 2)
Люблю я свій розум,
Увагу та пам'ять.
Працює мій мозок.
І вчусь я старанно.
Сприймаю все нове
І мислю логічно.
Учителя слово
Здійсню практично.
(сдайд 3)
Дітки, на початку уроку я хочу дізнатися як добре ви опанували матеріал минулого уроку.
Підніміть руку ті хто виконав домашнє завдання ((Дистанційне навчання) Поставте смайлики)
Дуже добре, ви молодці. Чи все вам було зрозуміло?
(Слайд 4-5)
(Проведення фронтального опитування в класі)
(слайд 6)
Скажіть мені, чи є у вас вдома такі годинники?
Чи користуються ними ваші батьки?
А чи самі ви вмієте ним користуватися?
Сьогодні ви дізнаєтесь та навчитесь визначати час за годинником. І познайомитесь з хвилиною стрілкою та її значенням.
Зверніть увагу на годинник в нашому класі (чи в себе вдома), хто зможе визначити котра зараз година?
(слайд 7)
Зверніть увагу на слайд. Крім великих поділок, на циферблаті є малі поділки. За ними можна визначити хвилини. Велика стрілка проходить проміжок між двома малими поділками за 1 хв.
На скільки частин поділений проміжок між двома великими поділками?
(слайд 8)
Запам’ятай! 1 година =60 хвилин
Хвилинна стрілка проходить проміжок між двома цифрами за 5 хв. За 1 годину хвилинна стрілка робить повний оберт. За цей час проходить 60 хвилин.
Зверніть увагу на слайд.
Щоб навчитися визначати час треба пам’ятати, якій кількості хвилин відповідають числа біля великих позначок на циферблаті. Але це все дуже просто, коли ти знаєш табличку множення на 5!
(слайд 9)
Зверніть увагу на ці три годинники в підручнику. Хто скаже де знаходиться годинна, а де хвилинна стрілка на першому годиннику?
(слайд 10)
На першому годиннику 9 годин 15 хвилин, або 15 хвилин на десяту.
(слайд 11)
На другому годиннику 11 годин 10 хвилин, або 10 хвилин на дванадцяту.
(слайд 12)
Хто зможе самостійно визначити котру годину вказує третій годинник? (за 20 хвилин третя)
(слайд 13)
Попрацюємо в зошиті. Запишіть число, класна робота.
(Обчислення прикладів)
(слайд 14)
Зараз пограємо в магазин. Уявімо, що в нас є цукерка, яка коштує 4 грн та печиво за 16 грн. Які чотири задачі ми можемо скласти за цими даними?
(слайд 15-16)
На сторінці 125 зображений зелений прямокутник. Виміряйте його сторони. У скільки разів довжина прямокутника більша, ніж ширина?
(слайд 17)