«Визначення часу за годинником. Хвилина. Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення»

Про матеріал
«Визначення часу за годинником. Хвилина. Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення»
Перегляд файлу

Урок з математики на тему:

«Визначення часу за годинником. Хвилина. Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення»

 

  1. Організація початку уроку

 (слайд 2)

Люблю я свій розум,             

Увагу та пам'ять.    

Працює мій мозок.

І вчусь я старанно.

Сприймаю все нове

І мислю логічно.

Учителя слово

Здійсню практично.

  1. Перевірка домашнього завдання.

(сдайд 3)

Дітки, на початку уроку я хочу дізнатися як добре ви опанували матеріал минулого уроку.

Підніміть руку ті хто виконав домашнє завдання ((Дистанційне навчання) Поставте смайлики)

Дуже добре, ви молодці. Чи все вам було зрозуміло?

(Слайд 4-5)

(Проведення фронтального опитування в класі)

  1. Повідомлення теми, мети і завдань уроку.

(слайд 6)

Скажіть мені, чи є у вас вдома такі годинники?

Чи користуються ними ваші батьки?

А чи самі ви вмієте ним користуватися?

Сьогодні ви дізнаєтесь та навчитесь визначати час за годинником. І познайомитесь з хвилиною стрілкою та її значенням.

  1. Мотивація учіння школярів.

Зверніть увагу на годинник в нашому класі (чи в себе вдома), хто зможе визначити котра зараз година?

  1. Основна частина
  1. Сприймання і усвідомлення учнями нового матеріалу.
    • Вправа 759

(слайд 7)

Зверніть увагу на слайд. Крім великих поділок, на циферблаті є малі поділки. За ними можна визначити хвилини. Велика стрілка  проходить  проміжок між двома малими  поділками за 1 хв.

На скільки частин поділений проміжок  між двома великими поділками?

(слайд 8)

Запам’ятай! 1 година =60 хвилин

Хвилинна  стрілка проходить проміжок між двома цифрами за 5 хв. За 1 годину хвилинна стрілка робить повний оберт. За цей час проходить 60 хвилин.

Зверніть увагу на слайд.

Щоб навчитися визначати час треба пам’ятати, якій кількості хвилин відповідають числа біля великих позначок на циферблаті. Але це все дуже просто, коли ти знаєш табличку множення на 5!

  • Вправа 760

(слайд 9)

Зверніть увагу на ці три годинники в підручнику. Хто скаже де знаходиться годинна, а де хвилинна стрілка на першому годиннику?

(слайд 10)

На першому годиннику 9 годин 15 хвилин, або 15 хвилин на десяту.

(слайд 11)

На другому годиннику 11 годин 10 хвилин, або 10 хвилин на дванадцяту.

(слайд 12)

Хто зможе самостійно визначити котру годину вказує третій годинник? (за 20 хвилин третя)

  1. Осмислення , узагальнення, систематизація знань.
  • Вправа 761

(слайд 13)

Попрацюємо в зошиті. Запишіть число, класна робота.

(Обчислення прикладів)

  • Вправа 762 (усне обчислення)

(слайд 14)

Зараз пограємо в магазин. Уявімо, що в нас є цукерка, яка коштує 4 грн та печиво за 16 грн. Які чотири задачі ми можемо скласти за цими даними?

  • Вправа 763

(слайд 15-16)

На сторінці 125 зображений зелений прямокутник. Виміряйте його сторони. У скільки разів довжина прямокутника більша, ніж ширина?

  1. Заключна частина
  1. Підсумки уроку

(слайд 17)

  • Хто зможе  сказати котра зараз година?
  • За який проміжок часу  велика стрілка проходить проміжок   між двома малими поділками?
  • Скільки хвилин в одній годині?
  1. Повідомлення домашнього завдання (№764,№765,№766)

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
20 березня 2023
Переглядів
1110
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку