“Всі ми родом з дитинства”, “Все – і хороше, і погане – людина одержує в сім’ї”.
Номер слайду 2
Номер слайду 3
Визначення ролі батьків у впровадженні інклюзивної освіти: співпраця педагогів і батьків
Номер слайду 4
Хай вам сонечко сміється, і наука хай дається. Сподіваємося, що знання та уміння, отримані сьогодні, знадобляться вам у вашій роботі. Пропонуємо вам сьогодні: Не просто слухати, а чути;Не просто дивитись, а бачити. Не просто відповідати, а міркувати. Дружно і плідно працювати!
Номер слайду 5
Тоді ,неодмінно, результат нашої роботи буде ось таким.
Номер слайду 6
Квітка «Інклюзія»
Номер слайду 7
Вправа «Лялечка»Розгляньте свою лялечку, придумайте характер і історію своїй ляльці, наділяючи її якостями толерантної особистості, ґрунтуючись на кольорі ниток або тканини, своїх враженнях, життєвому досвіді.
Номер слайду 8
Приймаємо людину такою, якою вона є.
Номер слайду 9
Закон України “Про освіту” визначив поняття особи з особливими освітніми потребами. Це “особа, яка потребує додаткової постійної чи тимчасової підтримки в освітньому процесі з метою забезпечення її права на освіту”.
Номер слайду 10
ПРИЧИНИ НЕОБХІДНОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Обговоримо ???
Номер слайду 13
Сепарація
Номер слайду 14
Вправа «Частини тіла» Давайте спробуємо відчути, як почувається дитина з особливими потребами.
Номер слайду 15
Доброта Створити колективну роботу Любов Турбота
Номер слайду 16
Терпимість
Номер слайду 17
Агресивний Заразний Вправа «Ярлики»Затримка розвитку
Номер слайду 18
Індивідуальність
Номер слайду 19
Вправа «Експеримент»Візьміть серветку, заплющіть очі та виконайте певні дії точно за інструкцією, щоб результат був у всіх однаковий. Що вийшло? Візерунки у всіх різні. Схожі, але однакових немає, хоча інструкція однакова. Зігніть серветку навпіл і відірвіть лівий куточок; складіть ще раз навпіл, відірвіть правий кут; складіть аркуш навпіл і відірвіть лівий кут; розплющте очі; розгорніть серветки.
Номер слайду 20
Неповторність
Номер слайду 21
Отже, як сонечко впливає на розвиток кожної рослини, так і злагоджена співраця батьків, вчителів предметників та асистентів вчителів дає плідний результат для розвитку дитини з ООП. Після того, як ви побували в незвичній для вас ролі, пропонуємо вам доповнити промінчиками наше сонечко, щоб наша квіточка «Інклюзія» продовжила рости, розвиватися і милувати оком навколишніх своєю красою, розумом та неймовірними досяненнями ?»
Номер слайду 22
Доброзичливість
Номер слайду 23
Вправа «Оплески» Права - рука це ви, не залежно від того, чию роль ви грали: вчителя предметника, асистента вчителя чи батьків. Поплескайте собі однією долонькою ,тому що ви всі молодчинки і все зробили для розвитку дитини з ООП (окрім своєї долоньки не можна використовувити нічого і нікого)А якщо так?
Номер слайду 24
Співпраця
Номер слайду 25
За такий невеликий проміжок часу ми спромоглися і доповнили нашу квітку пелюсточками-успіху, але ж ця квіточка може мати набагато більше пелюсток і кожен з нас за бажанням може знайти шляхи для щоденного розвитку дитини з ООП…
Номер слайду 26
“Усі ми стали людьми настільки, наскільки навчилися любити і розуміти інших.” Б. Пастернак