Добрий день! Вітаєм з святом.
Як у залі вас багато! Сьогодні буде торба сміху, Вам любі гості на утіху
Квітень місяць всі чекають, Бо сміятись полюбляють. Маєш добрі слух і зір, Та нікому ти не вір.
В цей день потрібно жартувати, І людей усіх вітати! Адже сенс у цьому є, Хто жартує той живе!
І тому ми всіх вітаємо Посміхатись заставляємо. Все погане хай минеться, Хай вам весело живеться! Зичимо вам грошей міх, В цей день жартів і потіх!
Ведучий: Тож, наше свято гумору починається!
Дозвольте зачитати урочистий наказ директора:
Наказ № 1 від 1 квітня цього року «Про святкування Дня гумору в 6і класі».
У зв’язку зі славною датою всього веселого людства наказую:
© Поздоровити зі святом всіх, хто розуміє жарт і полюбляє сміх.
© Забороняється: плакати, сумувати, нудьгу наганяти. Нехай сльози на ваших очах з’являються лише від сміху.
© Дозволяється: фантазувати, сміятися, співати і жартувати.
© В ознаменування Дня сміху оголосити святковий салют — гучні оплески.(Звучать святкові фанфари, лунають гучні оплески)
З наказом ознайомити усіх дітей: слухняних і неслухняних, веселих і сумних, високих і низеньких, худеньких і повненьких, кучерявих і гладеньких, білявих, чорнявих і руденьких. Хай весела вдача ніколи не залишає вас!
Ведуча: Сьогодні у нас будуть тільки добрі жарти та гарний настрій!
Кожен обрав собі роль і поставив завдання - якомога більше всіх розсмішити. Адже це таке задоволення - не тільки сміятися, але і смішити.
Шкільне життя – не шоколад,
І щоб воно ішло на лад, Нам треба більше жартувати , Невдачі гумором долати.
Сценка: Шкільне життя
У класі перерва. За партою Петро і Сашко. Петро збирає речі в портфель.
Сашко: Ти куди це зібрався?
Петро: Я з алгебри піду! Нема що там робить. Нутром чую, мене запитають, а я нічогісінько не знаю.
Сашко: Та облиш! Питають тих, у кого на лобі написано «Я не вивчив!».
Петро: От бачиш! (стукає себе по лобі) Хіба нема?
Сашко: Треба зробити так, ніби ти готовий! Аутотренінг!
Петро: Що?
Сашко: Аутотренінг! Самонавіювання! Повторюй за мною: у мене до уроку алгебри все готово!
Петро: У мене до уроку алгебри все готово.
Сашко: Я виконав домашнє завдання!
Петро: Я виконав домашнє завдання… Невже?
Сашко: А ти як думав? Повторюй: усі три завдання і п'ять вправ!
Петро: Усі три завдання і п'ять вправ!
За аутотренінгом хлопці не помітили, як до класу зайшов учитель.
Учитель: Петро, що я чую, ти готовий до уроку?!! Справді?
Петро ствердно киває.
Учитель: У лісі щось велике згинуло! Слон! Іди до дошки.
Петро впевнено йде до дошки.
Петро: У мене до алгебри все готово! Я виконав домашнє завдання! Всі три завдання і п'ять вправ!
Учитель: Ну, напиши на дошці вправу 5.
Петро: Я виконав домашнє завдання! Всі три завдання і п'ять вправ!
Учитель: Нічого не розумію! Покажи зошит!
Петро несе зошит. Учитель дивиться.
Учитель: Петро, Петро! А як упевнено йшов... Два! Ні, тут таки два багато. Ти перший номер… Одиниця! Неси щоденник!
Петро і Сашко виходять зі школи. На обличчі Петра передчуття біди.
Петро: Ех, вдома запитають: «Як у школі?» - І мені капець. Повний. Вихідні пропали.
Сашко: Звідки ти це взяв?
Петро: А що?
Сашко: Ти погано слухав, що тобі сказали на уроці. Ти – лідер!
Петро: Я-а?
Сашко: Ну так!
Петро: Як це?
Сашко: Тобі сказали – «Ти перший номер». Перший! Не другий і ніякий не третій! Попереду всіх!
Так вдома і скажи. А коли не повірять – ти їм щоденник і покажеш!
Розкривайте ширше міх!
Поговоримо про сміх!
Парадокс в гримасі сміху…
Є сміються навіть з лиха…
Відео
Сміх буває різний-різний!!!
Неприязний, також грізний,
Несерйозний і протяжний
і тривожний і мовчазний…
Є ще дружній і ворожий,
іронічний і смутний,
Безсоромний і знущальний,
і веселий й лагідний…
Ще привабливий й заразний,
непоказний і люб'язний…
Є потужний й дивовижний,
веселковий і розважний.
З Днем сміху, жартів і бешкетних розіграшів! Добрий, веселий сміх - це чудовий вітамін для всіх, наймогутніший і безцінний еліксир життя.
Цікаві факти про сміх.
Немовля починає сміятися вже з 3 місяців. До 6 років дитина сміється 300 разів в день. Дорослі люди зазвичай сміються приблизно 50 разів в день, при чому найвеселіші – до 100 разів, а найбільш сумні – не більше 20.
Недарма існують такі професії, як коміки, письменники – сатирики, клоуни. І не просто так: раніше у кожного короля був свій блазень, котрий розряджав майже кожну "нежартівливу” ситуацію порцією гумору. А зараз, порція нашого гумору.
Всі ми дуже полюбляємо ходити до школи, але дистанційне навчання теж має свої переваги. Отож дистанційне навчання очима учнів нашого класу
Гумореска про дистанційне навчання.
(1) Дистанційне навчання
Не могли дождатись.
Думали: «Не треба нам
Більше напрягатись!»
(2) Влаштували вчителям
Справжній квест з сльозами.
Гугл , класрум , х`юмен , зум -
Шевеліть мозгами !
(3) Камери повимикали
І спимо - радієм.
Вчитель розпинається
А нам в вуха не віє.
(4) Замість мене кіт сидить,
Камеру все лиже.
Валер`янку намастила,
Думаю - всім смішно!
(5) В мене апетит проснувся
Прям під час уроку -
Сиджу , борщик сьорбаю.
Ой , смачний нівроку.
(6) А у мене ! - Позаду мене!
Батько в спідньому ходить.
Те , що камера ввімкнена,
До нього не доходить.
(7) А я в зум прийшов у масці
І сиджу єхидно,
Язика показую -
Нікому ж не видно!
(8) Вчитель пише всім батькам,
Дзвонить учням , будить!
Що в своїх дітей є мама,
Хай вони забудуть!
Адже треба розмістити
В інтернет завдання,
Тему дати , тест придумать.
Вчитель - це призвання!
(9) Ми замучались усі.
Це хіба навчання?
Думаємо ми усі -
Це якесь знущання!
В усі часи люди не лише сміялися, але й говорили про сміх. А зараз, до вашої уваги афоризми про сміх
Афоризми про сміх
Сміх – це сонце: воно проганяє зиму з людського обличчя.(Віктор Гюго)
І справді, вміння сміятися і смішити цінувалося завжди і всюди. Тому і в нас на часі гра «Загадкові смішинки»
Гра « Загадкові смішинки»
Запитання до учнів:
Ну що ж, продовжимо веселою математикою
Задачі – жарти
1. На базарі один покупець купив три кози і заплатив 3 гривні. По чому пішла кожна коза? ( По дорозі)
2. Двоє пішли – 3 цвяхи знайшли. Слідом четверо йдуть, чи багато цвяхів вони
знайдуть? (Очевидно вже не знайдуть)
3. З якого посуду не можна Їсти? ( З порожнього)
4.На одному будинку чотири димові труби, на сусідньому три і на наступному дві. Що виходить в результаті? (У результаті вийде дим.)
В наш час дуже популярні різноманітні марафони: марафон новин, марафон на підтримку наших героїв ЗСУ, марафон здоров’я, а у нас сьогодні гумористичний марафон, в якому беруть участь учні 6і класу
Урок історії.
– Олексію, де вперше здобув перемогу Богдан Хмельницький?
– На сто четвертій сторінці підручника!
– Як позбутися від знаменника цього дробу?
– Потрібно стерти його ганчіркою!
На уроці літератури вчителька дочитує казку:
– Ось так бідний хлопець одружився із князівною. Князь улаштував гучне весілля. І я там був, мед, пиво пив, по вусах текло, а в рот не попало. Як ви думаєте, діти, яка мораль у цієї казки?
Андрійко:
– Потрібно частіше голитися!
Учні пишуть диктант. Вчителька диктує:
– «Я люблю спостерігати за польотом птахів…»
Олег запитує:
– А якщо я не люблю спостерігати за польотом птахів, мені теж писати?
Урок біології. Вчителька:
– Петро, розкажи всьому класу, як розмножуються дощові черв’яки?
– Розподілом, Маріє Андріївно.
– А детальніше?
– Лопатою.
На уроці малювання Андрійко звертається до сусіда по парті:
– Круто ти намалював! Мені аж їсти захотілося!
– Від сходу сонця?
– Треба ж! А я думав, ти намалював яєчню!
Учень на уроці: – Я не вважаю, що заслужив таку низьку оцінку.
Учитель: – Я теж, але нижче, на жаль, вже немає.
Урок літератури. Учитель запитує:
– Ну що діти, ви прочитали «Кайдашеву сім’ю”?
Мовчання…Один хлопець підскакує на місці з ошелешеним очима:
– А її читати треба було?!!
Учитель:
– Так …
– А я переписав!
– Тарасе, ти не міг би пояснити, чому твій твір збігається із твором, написаним твоїм братом у минулому році?
– А що тут дивного, Ганно Василівно? У нас же одна спільна сестра.
Учень дивується:
– Чому ви така забудькувата, Світлано В’ячеславівно? Ви ж запитували у мене про битву під Жовтими Водами на минулому уроці. І я вам сказав, що жодного уявлення про неї не маю.
Учитель хвалить учня:
– Оресте, у тебе чудовий твір! Але чому ти його не закінчив?
– Тому що тата терміново викликали на роботу.
– Оленко, зізнавайся чесно, хто робив за тебе домашнє завдання?
– Чесне слово, не знаю, Марино Анатоліївно, я рано лягла спати…
Син приходить зі школи:
– Тату, ти сказав, якщо я перейду до 10-го класу, ти купиш мені ноутбук. Так от, радій, – ми заощадили гроші!
– Помий, Василько, руки! Як ти підеш у школу з такими руками?
– Та це не обов’язково, мамо.
– Як то – не обов’язково?
– Бо я у школі ніколи руки не підіймаю.
Першокласника тягнуть до школи. Він прутчається та кричить:
– Одинадцять років дали! За що?!
Вчителька перед контрольною:
– Сашо! Я, сподіваюся, не побачу, як ти сьогодні списуєш?
– А я як сподіваюся, Олено Василівно…
Хлопчик приходить зі школи і заявляє:
– Все, до школи я більше ходити не буду!
– Чому?
– Читати не вмію, писати теж, а розмовляти мені забороняють!
– Тато, не ходи завтра до директора до школи!
– Це чому? Там будуть погано говорити про тебе?
– Та ні, тату, про тебе!
– Скільки учнів у вашому класі?
– З вчителькою – вісімнадцять.
– Отже, без неї – сімнадцять.
– Е, ні! Без вчительки в класі ні душі не залишиться!
От і закінчився наш марафон, але ж смішне, кумедне і веселе можна не лише почути, але й побачити. До вашої уваги підбірка кумедних фото.
Вчителька геометрії може стояти під будь-яким кутом
Коли хтось з учнів сказав, що не вивчив «Заповіт» Шевченка
Коли на уроці хочеш допомогти однокласнику
Коли впевнений у своїх знаннях
Коли в класі лише одна людина виконала домашнє завдання, а всі інші списали
Коли мама змінила пароль до WI-FI і обіцяє повернути, коли зроблю домашнє завдання
Коли тато робить уроки з сином
Вечірні телефонні розмови у батьківській групі
Ну і як же ж без батьківських зборів
І дорослі, і діти полюбляють казки. А от чи пам’ятаєте ви своїх улюблених казкових героїв?
1-й конкурс «Оголошення-загадка»
Дівчинка: Ми будемо читати оголошення, а ви повинні відгадати автора - казкового героя. Відповідає той, хто першим підніме руку. Якщо відповідь не вірна, право надається наступному учаснику.
Правила зрозумілі? Пора починати.
Хлопчик. «Надішли терміново пляшку соняшникової олії: відлежав бік». (Колобок.)
Дівчинка. «Збираю колекцію пір'я півників та іншої птиці. Шукаю друга по обміну пір'їнками». (Лисичка-сестричка.)
Хлопчик. «Терміново потрібна норкова шкурка для поїздки на бал. Пропозиції надсилати за адресою: «Зелене болото». (Царівна Жаба.)
Дівчинка. «Шукаю спонсора для участі в конкурсі плаксунів». (Царівна Несміяна.)
Хлопчик. «Терміново потрібно 7 пляшечок для молока». (Коза-Дереза.)
Дівчинка. «Самотній мрійник, зростання 12 метрів, вага-4 тонни шукає триголову подругу ». (Змій Горинич.)
Хлопчик. «Увага! Розшукую неслухняного товариша. Орієнтовне місце перебування у лісі. Якщо комусь щось відоме – відгукніться!» («Котик»).
Дівчинка. «Фермер запрошує помічників допомогти у зборі рекордного урожаю ». (Казка «Ріпка». Дід.)
На цій веселій ноті наш захід підійшов до кінця. Я бажаю вам, щоб ваш сміх був завжди добрим і щирим! Зустрічайте посмішкою кожен день та обов’язково діліться нею з рідними та друзями.
Дякую за увагу, до наступних зустрічей