«Визначення типу шкіри на різних ділянках обличчя та складання правил догляду за власною шкірою.»

Про матеріал
«Визначення типу шкіри на різних ділянках обличчя та складання правил догляду за власною шкірою.»
Перегляд файлу

Біологія 8 клас   Урок №41    дата проведення

Назва проекту: «Визначення типу шкіри на різних ділянках обличчя та складання  правил догляду за власною шкірою.»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Обґрунтування вибору проблеми:

          Тематика догляду за організмом людини    простежується у всіх змістових навчальних лініях державного стандарту   середньої біологічної освіти, тому необхідність систематизації і узагальнення знань  учнів  очевидна.

Стислий опис:

 Цей міжпредметний проект об’єднує природничі науки та мови для вирішення проблем , які пов’язані з питанням  вивчення   шкіри людини та догляду за нею,  дозволяє розглянути проблему у цікавому ракурсі, зважаючи на те, що важливим   вектором сучасного виховання є формування здоров’язбережувальних компетентностей. Участь у проекті заохочує  учнів збирати інформацію про  свій організм,  вивчати і спостерігати   за ними. Учні будуть проводити наукові дослідження  і готувати відповідні звіти за результатами досліджень. Вони будуть збирати та опрацьовувати дані з Інтернету для проекту  та представляти проект, заснований на інтерпретації цих даних .

Учні будуть розробляти Інформаційні бюлетені та розробляти веб-сторінки з фотографіями, малюнками та статтями для шкільного веб-сайту. Учні створюватимуть та демонструватимуть свої мультимедійні презентації для класу. Як додаткове розширення цього проекту, учні з допомогою батьків створять спеціальну PowerPoint презентацію для показу при захисті. Учні поповнюватимуть базу даних результатів досліджень, щоб повернутися до них через деякий час. В результаті проекту учні дадуть відповіді на питання висунуті і вдосконалені впродовж розробки теми проекту. Вони мають надати конкретні підтвердження своїх гіпотез. Вони відкриють багато цікавого в житті людей, відкривають новий світ прекрасного.

Навчальні Предмети :

Мови, мистецтво природничі науки ,комп’ютерні технології

Державні стандарти/Навчальні Програми:

Учень має знати,  вміти виконувати такі завдання:

  1. Знати зовнішню та внутрішню будову шкіри, мати уявлення про ,уміти спостерігати за процесами життєдіяльності; записувати результати спостережень, планувати і виконувати найпростіші досліди. 
  2. Мати уявлення про захворювання шкіри та їх лікуванням
  3. Мати уявлення про надання медичної допомого при тепловому та сонячному ударах, опіках,обмороженнях.
  4. Уміти володіти найпростішими методами догляду за шкірою .
  5. Збирати, організовувати, представляти, зберігати та опрацьовувати інформацію чи дані (бази даних, програми роботи з статистичними даними)
  6.  Співробітничати та спілкуватися  (електронна пошта, програми-браузери для роботи з веб-сайтами)

 Здійснювати пошук та доступ до різноманітної інформації та розгляд проблем з різних точок зору (телекомунікації, електронні бібліотеки, електронні форуми)

Структурними компонентами проекту є:

  • науково-пізнавальний: система знань (емпіричні факти, уявлення, елементарні поняття), яка опосередковано відображає закони і закономірності природи та місце в ній людини;
  • діяльнісний: навчально-пізнавальна діяльність для оволодіння природознавчим змістом і практична діяльність, пов'язана з охороною свого здоров'я;
  • ціннісний: система цінностей у ставленні до природи, до людей, до самого себе.

До нього включені також компоненти, що сприяють розвитку емоційності дитини, спостережливості, мислення, творчих здібностей, самостійності, активності та пізнавального інтересу.

Під час проведення проекту реалізуються  загально-дидактичні  і власне природничі принципи.

Розуміння ролі та використання комп’ютерних технологій в суспільстві

Навчальні цілі/Очікувані результати:

ознайомити учнів з гігієною шкіри, а також із причинами й ознаками захворювань та пошкоджень шкіри;

 

удосконалювати   навички роботи в малих та великих групах;

аналізуючи  свій  досвід  і  досвід   однокласників,  вибрати   раціональні  шляхи (способи, прийоми) для   досягнення мети.

створити ситуацію, що сприяє розвитку  працьовитості, активності, відповідальності; розвивати   комунікативні здібності.

  розвивальна:

розвивати  вміння встановлювати причинно-наслідкові зв'язки між живою (тваринний світ) та  неживою природою, розвивати  пам'ять, зв'язне мовлення, вміння аналізувати і зіставляти факти та припущення;

розвивати   пізнавальний інтерес, фантазію, критичне мислення, кмітливість;

розвивати   уміння доводити логічну думку до завершення.

  виховна:

продовжувати   виховувати дбайливе ставлення до людей; виховувати   почуття успіху і особистої значущості;

формувати в учнів товариські відносини,  почуття взаємодопомоги, 

підвести  дітей до розуміння важливості їхньої роботи для суспільства;

Очікувані результати включають:

  • Вміння використовувати наукові методи дослідження  для вирішення проблем
  • Вміння використовувати такі інструменти як мікроскопи та препарати
  • Демонструвати можливості використання математики для оцінки достовірності одержаних результатів.
  • Використовувати електронні таблиці для організації та аналізу даних та створення графіків та діаграм, які наочно демонструють співвідношення між даними
  • Готувати масштабовані малюнки
  • Досліджувати приклади та співвідношення між даними, представляти ці дані в різних форматах

Робити висновки, які підтримуються математичними і науковими підтвердженнями

Прогнозований результат:

1.  Підвищення результативності   навчання з курсу «Я Біологія людини та формування різноманітних  компетентностей (інформаційних, соціальних, комунікативних).

2.  Посилення мотивації до  навчально-пізнавальної діяльності .

3.  Розвиток креативного мислення  учнів.

1.  Підвищення результативності   навчання з курсу  та формування різноманітних  компетентностей (інформаційних, соціальних, комунікативних).

2.  Посилення мотивації до  навчально-пізнавальної діяльності з біології,  інформатики

3.  Розвиток креативного мислення  учнів.

Місяці для тестування: грудень

Навички роботи з комп’ютером:

Навички роботи з комп’ютером , необхідні для виконання проекту, будуть вивчатися на декількох уроках за допомогою спеціалістів з комп’ютерної лабораторії.

Інтернет: Всі уроки будуть проведені з участю спеціаліста з комп’ютерних технологій.

Microsoft PowerPoint:  Викладачі мови, літератури та мистецтва

Microsoft Publisher:  Викладачі мови, літератури та мистецтва

Створення та розробка веб-сторінок: Уроки з математики, природничих наук, мови та літератури.

Робота з CD: Вивчається на математиці, природничих науках та  при роботі в бібліотеці.

Електронні видання: Вивчається в бібліотеці

Цей проект буде виконуватись впродовж вивчення теми

 

Вхідні знання та навички:

1. Основи математики, основні мовні та наукові знання та вміння

2. Навички правильної поведінки в навчальних лабораторіях , у природі.

3. Деякі комп’ютерні базові навички, такі як вміння набирати тексти, працювати з текстовим редактором та Інтернетом

Матеріали та ресурси необхідні для проекту:

Фотоапарат,комп’ютер ,цифровий фотоапарат,DVD плеєр, принтер, проектор,сканер,телевізор.

Друковані матеріали:

Обдаровані учні: Обдаровані діти будуть відповідати за створення та розробку презентацій.

Це буде включати:

PowerPoint презентацію . 

Оцінювання знань та вмінь учнів:

  1. Домашні завдання
  2. Записані завдання, задачі та тести ( див. листок оцінювання)
  3. Усні відповіді
  4. Науковий журнал
  5. Оцінювання комп’ютерних PowerPoint презентацій, Publisher, Web page продукція, використання Інтернету, CD матеріалів та дисків відповідно до рівня розуміння, що дозволяє успішно виконувати роботу.
  6. Використання електронної пошти, по можливості.

Обговорення повідомлень учнів із заповненням таблиці

Захворювання та пошкодження шкіри

Патології

Причина

Ознаки

Грибкові захворювання шкіри

 

 

Бактеріальні захворювання шкіри

 

 

Тепловий удар

 

 

Сонячний удар

 

 

Хімічний опік

 

 

Термічний опік

 

 

Обмороження

 

 

Повідомлення учнів Гігієнічна, лікувальна й декоративна косметика.

Гігієнічні вимоги до одягу

Одяг має:

-мати порівняно невелику масу (до 8–10 % маси тіла людини);

- забезпечувати оптимальний підодяговий мікроклімат і сприяти установленню теплового комфорту людини;

- не утруднювати дихання, кровообіг і рухи людини, не зміщувати й не стискувати внутрішні органи та частини опорнорухового апарата;

-бути достатньо міцним, легко чиститися від зовнішніх і внутрішніх забруднень;

- не містити токсичних домішок, що виділяються в навколишнє середовище, не мати фізичних і хімічних властивостей, які несприятливо впливають на шкіру й людський організм у цілому.

Гігієнічні вимоги до взуття

Взуття має:

- мати малу теплопровідність, забезпечувати оптимальний мікроклімат взуттєвого простору та його добру вентиляцію;

- бути зручним у користуванні, не порушувати кровопостачання, ріст і формування кістково-м'язових елементів ступні, не утруднювати рухів під час ходьби, занять фізичною культурою

й під час виконання трудових операцій;

- забезпечувати захист ступні від несприятливих фізичних, хімічних і біологічних впливів;

- не виділяти у внутрішньовзуттєвий простір хімічних речовин у концентраціях, здатних у реальних умовах експлуатації мати несприятливий вплив (шкіроподразливий, алергічний тощо) на шкіру ступні й організм у цілому;

- відповідати віковим, статевим та іншим фізіологічним особливостям організму;

- легко чиститися й висушуватися, тривалий час зберігати вихідну форму та гігієнічні властивості.

V. Домашнє завдання

 

 

docx
Додав(-ла)
Кулик Дмитро
Додано
4 квітня 2020
Переглядів
812
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку