Біологія 8 клас Урок №41 дата проведення
Назва проекту: «Визначення типу шкіри на різних ділянках обличчя та складання правил догляду за власною шкірою.»
Обґрунтування вибору проблеми:
Тематика догляду за організмом людини простежується у всіх змістових навчальних лініях державного стандарту середньої біологічної освіти, тому необхідність систематизації і узагальнення знань учнів очевидна.
Стислий опис:
Цей міжпредметний проект об’єднує природничі науки та мови для вирішення проблем , які пов’язані з питанням вивчення шкіри людини та догляду за нею, дозволяє розглянути проблему у цікавому ракурсі, зважаючи на те, що важливим вектором сучасного виховання є формування здоров’язбережувальних компетентностей. Участь у проекті заохочує учнів збирати інформацію про свій організм, вивчати і спостерігати за ними. Учні будуть проводити наукові дослідження і готувати відповідні звіти за результатами досліджень. Вони будуть збирати та опрацьовувати дані з Інтернету для проекту та представляти проект, заснований на інтерпретації цих даних .
Учні будуть розробляти Інформаційні бюлетені та розробляти веб-сторінки з фотографіями, малюнками та статтями для шкільного веб-сайту. Учні створюватимуть та демонструватимуть свої мультимедійні презентації для класу. Як додаткове розширення цього проекту, учні з допомогою батьків створять спеціальну PowerPoint презентацію для показу при захисті. Учні поповнюватимуть базу даних результатів досліджень, щоб повернутися до них через деякий час. В результаті проекту учні дадуть відповіді на питання висунуті і вдосконалені впродовж розробки теми проекту. Вони мають надати конкретні підтвердження своїх гіпотез. Вони відкриють багато цікавого в житті людей, відкривають новий світ прекрасного.
Навчальні Предмети :
Мови, мистецтво природничі науки ,комп’ютерні технології
Державні стандарти/Навчальні Програми:
Учень має знати, вміти виконувати такі завдання:
Здійснювати пошук та доступ до різноманітної інформації та розгляд проблем з різних точок зору (телекомунікації, електронні бібліотеки, електронні форуми)
Структурними компонентами проекту є:
До нього включені також компоненти, що сприяють розвитку емоційності дитини, спостережливості, мислення, творчих здібностей, самостійності, активності та пізнавального інтересу.
Під час проведення проекту реалізуються загально-дидактичні і власне природничі принципи.
Розуміння ролі та використання комп’ютерних технологій в суспільстві
Навчальні цілі/Очікувані результати:
ознайомити учнів з гігієною шкіри, а також із причинами й ознаками захворювань та пошкоджень шкіри;
удосконалювати навички роботи в малих та великих групах;
аналізуючи свій досвід і досвід однокласників, вибрати раціональні шляхи (способи, прийоми) для досягнення мети.
створити ситуацію, що сприяє розвитку працьовитості, активності, відповідальності; розвивати комунікативні здібності.
• розвивальна:
розвивати вміння встановлювати причинно-наслідкові зв'язки між живою (тваринний світ) та неживою природою, розвивати пам'ять, зв'язне мовлення, вміння аналізувати і зіставляти факти та припущення;
розвивати пізнавальний інтерес, фантазію, критичне мислення, кмітливість;
розвивати уміння доводити логічну думку до завершення.
• виховна:
продовжувати виховувати дбайливе ставлення до людей; виховувати почуття успіху і особистої значущості;
формувати в учнів товариські відносини, почуття взаємодопомоги,
підвести дітей до розуміння важливості їхньої роботи для суспільства;
Очікувані результати включають:
Робити висновки, які підтримуються математичними і науковими підтвердженнями
Прогнозований результат:
1. Підвищення результативності навчання з курсу «Я Біологія людини та формування різноманітних компетентностей (інформаційних, соціальних, комунікативних).
2. Посилення мотивації до навчально-пізнавальної діяльності .
3. Розвиток креативного мислення учнів.
1. Підвищення результативності навчання з курсу та формування різноманітних компетентностей (інформаційних, соціальних, комунікативних).
2. Посилення мотивації до навчально-пізнавальної діяльності з біології, інформатики
3. Розвиток креативного мислення учнів.
Місяці для тестування: грудень
Навички роботи з комп’ютером:
Навички роботи з комп’ютером , необхідні для виконання проекту, будуть вивчатися на декількох уроках за допомогою спеціалістів з комп’ютерної лабораторії.
Інтернет: Всі уроки будуть проведені з участю спеціаліста з комп’ютерних технологій.
Microsoft PowerPoint: Викладачі мови, літератури та мистецтва
Microsoft Publisher: Викладачі мови, літератури та мистецтва
Створення та розробка веб-сторінок: Уроки з математики, природничих наук, мови та літератури.
Робота з CD: Вивчається на математиці, природничих науках та при роботі в бібліотеці.
Електронні видання: Вивчається в бібліотеці
Цей проект буде виконуватись впродовж вивчення теми
Вхідні знання та навички:
1. Основи математики, основні мовні та наукові знання та вміння
2. Навички правильної поведінки в навчальних лабораторіях , у природі.
3. Деякі комп’ютерні базові навички, такі як вміння набирати тексти, працювати з текстовим редактором та Інтернетом
Матеріали та ресурси необхідні для проекту:
Фотоапарат,комп’ютер ,цифровий фотоапарат,DVD плеєр, принтер, проектор,сканер,телевізор.
Друковані матеріали:
Обдаровані учні: Обдаровані діти будуть відповідати за створення та розробку презентацій.
Це буде включати:
PowerPoint презентацію .
Оцінювання знань та вмінь учнів:
Обговорення повідомлень учнів із заповненням таблиці
Захворювання та пошкодження шкіри
Причина |
Ознаки |
|
Грибкові захворювання шкіри |
|
|
Бактеріальні захворювання шкіри |
|
|
Тепловий удар |
|
|
Сонячний удар |
|
|
Хімічний опік |
|
|
Термічний опік |
|
|
Обмороження |
|
|
Повідомлення учнів Гігієнічна, лікувальна й декоративна косметика.
Одяг має:
-мати порівняно невелику масу (до 8–10 % маси тіла людини);
- забезпечувати оптимальний підодяговий мікроклімат і сприяти установленню теплового комфорту людини;
- не утруднювати дихання, кровообіг і рухи людини, не зміщувати й не стискувати внутрішні органи та частини опорнорухового апарата;
-бути достатньо міцним, легко чиститися від зовнішніх і внутрішніх забруднень;
- не містити токсичних домішок, що виділяються в навколишнє середовище, не мати фізичних і хімічних властивостей, які несприятливо впливають на шкіру й людський організм у цілому.
Взуття має:
- мати малу теплопровідність, забезпечувати оптимальний мікроклімат взуттєвого простору та його добру вентиляцію;
- бути зручним у користуванні, не порушувати кровопостачання, ріст і формування кістково-м'язових елементів ступні, не утруднювати рухів під час ходьби, занять фізичною культурою
й під час виконання трудових операцій;
- забезпечувати захист ступні від несприятливих фізичних, хімічних і біологічних впливів;
- не виділяти у внутрішньовзуттєвий простір хімічних речовин у концентраціях, здатних у реальних умовах експлуатації мати несприятливий вплив (шкіроподразливий, алергічний тощо) на шкіру ступні й організм у цілому;
- відповідати віковим, статевим та іншим фізіологічним особливостям організму;
- легко чиститися й висушуватися, тривалий час зберігати вихідну форму та гігієнічні властивості.
V. Домашнє завдання