18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Властивості степеня з цілим показником презентація

Про матеріал
Мета уроку: закріпити знання учнів про означення та властивості степе¬ня з цілим (від'ємним) показником; сформувати вміння використо¬вувати їх для розв'язування вправ на обчислення значень числових ви¬разів та перетворень виразів зі змінними; розвивати логічне мислення, уважність, вміння працювати самостійно, розвивати комунікативну та інформаційну компетентності учнів. Тип уроку: відпрацювання навичок, діагностика засвоєння знань і вмінь. Допоміжні матеріали: презентація, тест, картки.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Властивості степеня з цілим показником. Восьме грудня. Класна робота

Номер слайду 2

Мета уроку:закріпити знання про означення та властивості степеня з цілим (від'ємним) показником1навчитися самостійно використовувати властивості для розв'язування вправ;2розвивати логічне мислення, уважність, вміння працювати самостійно.3

Номер слайду 3

«Математику неможна вивчити, спостерігаючи, як це робить сусід!» Айвен Нівен (відомий спеціаліст з теорії чисел)«Єдиний шлях, що веде до знань, - це діяльність» Джордж Бернард Шоу (ірландський драматург, філософ і прозаїк, 1856 -1950)

Номер слайду 4

Перевірка ДЗ: Обчисліть:№2692−3=123=18 3) 15−1=115 2) (−1)−6=1(−1)6=11=1 5) ( 18 )−2=(8 1 )2=8212= 641=64 4) (−9)−1=1−9= − 19 7) (1 14 )−2=(5 4 )−2=(4 5 )2=4252= 1625 6) (− 23 )−3=(−3 2 )3=−3323=- 278 8) (−3 17 )−1=(−22 7 )−1=(−7 22 )1=−7 22  rrrrr

Номер слайду 5

Перевірка ДЗ: Обчисліть:№2754𝑏−5=4𝑏5 3) 𝑚𝑛−2𝑝7=𝑚𝑝7𝑛2 2) 7𝑎−1𝑝=7𝑝𝑎1=7𝑝𝑎 4) 𝑐−2 𝑝−5=1𝑐2 𝑝5 rrrrr

Номер слайду 6

Актуалізація опорних знань: Дайте означення степеня з цілим (від’ємним) показником.1 Знайдіть помилки:2x0=x; x1=1; x -1=-x; x2=x (-x)3= x3;

Номер слайду 7

Актуалізація опорних знань: Обчисліть усно:1 z4 ∙ z3 (a2)4 b7 : b (ab)3=z7 =a8=b6=a3b3

Номер слайду 8

Властивості степеня із цілим показником:для будь яких a≠0 і b≠0 an ∙ am =an+m an : am =an-m (an)m =anm (ab)n =anbn (𝑎 𝑏 )𝑛=𝑎𝑛𝑏𝑛 

Номер слайду 9

Виконайте вправу і ви дізнаєтесь в якому році до н.е. виникло поняття степеня.(1/3)⁻²-(1/9)⁻¹=4(-5)⁰=1(1/7)⁻¹=2-8·2⁻³+3⁰=3 Обчисліть:1700

Номер слайду 10

Поняття степеня виникло біля 1700 років до н.е. у ВавілоніДосі збереглися глиняні плитки стародавніх вавилонян які містять записи таблиць квадратів і кубів. Вираз «квадрат числа» виник унаслідок обчислення площі квадрата,а «куб числа» – унаслідокзнаходження об'єму куба.

Номер слайду 11

Робота з підручником:№295 (с.76) усно 1№304 (с.77) 2{5 A111915-BE36-4 E01-A7 E5-04 B1672 EAD32}1 група2 група3 група1,4,7,102,5,8,113,6,9,12

Номер слайду 12

123{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}рнее281814{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}рнее2818{5 A111915-BE36-4 E01-A7 E5-04 B1672 EAD32}1 група2 група3 група1,4,7,102,5,8,113,6,9,12{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}кюше11312510 000{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}кюше110 000{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}саік716441{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}саік741

Номер слайду 13

Тільки починаючи із XVІ ст. поступово до математики почали вводити сучасні позначення. Рене Декарт (1596-1650). французький учений, який вперше застосував символи а², а³ , а5, а8.

Номер слайду 14

Французький учений. Ніколя Шюке (1445-1500)вперше розглянув степінь з від'ємним показником.

Номер слайду 15

Ісак Ньютон (1643-1727)англійський учений, який запропонував символ аⁿ для довільного числа n.

Номер слайду 16

Робота з тестом:

Номер слайду 17

Перевірка тесту:№Відпо- відь. Оцінка 9 Відпо-відь. В  АГ Б 1 В1  Оцінка 0,5  0,5 0,5  0,5 2 А 1        3 В  1  Відпо відь. Оцінка    4 Б  1 10  1 - Д  0,5   5 В 1  2 - Б  0,5   6 Б 1  3 - Г  0,5   7 А 1  4 - А  0,5    8 В1

Номер слайду 18

Домашнє завдання:§10, стор. 75 (вивчити властивості)1№297(с.76), №305(1-6,с.77)2

Номер слайду 19

Складемо сенкан :це вірш, що складається з п’яти рядків.фраза, яка складається з 4 слів і висловлює ставлення до теми, почуття з приводу обговорюваного.4 Містити 1 слово, яке позначає тему (звичайно, це іменник).1це опис теми, який складається з 2 слів (два прикметники)2називає дію, пов’язану з темою, і складається з 3 слів (звичайно, це дієслова).3складається з 1 слова — синоніма до першого слова, в ньому висловлюється сутність теми, ніби робиться підсумок.5

Номер слайду 20

Складемо сенкан :це вірш, що складається з п’яти рядків. Ставлення (фраза – чотири слова)4 Тема (іменник)1 Опис (два прикметники).2 Дія (три слова).3 Перефразування сутності ( одне слово).5

Номер слайду 21

Математика. Точна, впорядкована. Навчає, демонструє, досліджує. Розум до ладу приводить. Меганаука.

Номер слайду 22

Дякую за увагу!

pptx
До підручника
Алгебра 8 клас (Істер О. С.)
До уроку
Розділ 1. Раціональні вирази
Додано
11 березня
Переглядів
54
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку