Властивості та методи елементів керування. Текстовий напис. Практична робота

Про матеріал
Властивості та методи елементів керування. Текстовий напис. Практична робота 10
Перегляд файлу

План-конспект інформатики 8 клас 

Тема: Властивості та методи елементів керування. Текстовий напис. Практична робота 10

 

Мета: 

  • продовження вивчення елементів графічного редактора
  • перевірити та закріпити навички з створення вікна програми

Очікувані результати:

Здобувачі освіти

  • Розвивають інформаційно-комунікаційну компетенцію, виконують пошук необхідних даних в Інтернеті
  • Створюють прості програми з графічним інтерфейсом за допомогою мови програмування Python.
  • Розуміють важливість та називають приклади застосування  графічного інтерфейсу

Тип уроку: уроки контролю і корекції знань, умінь і навичок.

Обладнання та наочність: персональні комп’ютери, підручник, листки з практичними завданнями.

Структура уроку

І. Організаційний етап (2 хв).

ІІ. Перевірка домашнього завдання. Актуалізація опорних знань (4 хв).

ІII. Повідомлення теми та цілей уроку (1 хв).

IV. Застосування нових знань, умінь та навичок, формування компетентностей (33 хв).

V. Підведення підсумків уроку. Рефлексія (1 хв).

VІ. Домашнє завдання (1 хв).

VІІ. Оцінювання роботи учнів (3 хв).

 

Хід уроку

І. Організаційний етап(2 хв)

У: Доброго дня,  діти, я рада вас всіх сьогодні бачити. Як ваш настрій? Покажіть лайк, або дизлайк коли почуєте своє ім’я (вчитель відзначає присутніх поки діти показують настрій).

ІІ. Перевірка домашнього завдання. Актуалізація і коригування опорних знань.

Гра «Мікрофон»

Чи все було зрозуміло з домашнього завдання? Чи є в вас запитання стосовно цієї теми? Давайте пригадаємо, що ми вже вчили.

(Дітям дається довільна річ, яку вони передають і діляться ключовими тезами з цієї теми, за потреби вчитель доповняє питаннями)

III. Повідомлення теми, цілей, завдань уроку.

Всі вони мають графічний інтерфейс. В деяких він важчий, в деяких дуже простий. І наше завдання в цій темі – навчитись створювати такий інтерфейс.

 

 

 

IV. Самостійне застосування знань у стандартних ситуаціях

Робота за комп’ютером

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.  (Інструктаж з правил техніки безпеки)

 

Практична робота 10

Властивості та методи елементів керування. Текстовий напис

Використовуючи базові (основні) кольори англійською мовою:

  • White – білий
  • Black – чорний
  • Red – червоний
  • Yellow – жовтий
  • Orange – помаранчевий
  • Green – зелений
  • Blue – синій
  • Purple – фіолетовий
  • Pink – рожевий
  • Brown – коричневий
  • Grey/gray – сірий

виконайте наступні завдання:

Вправа 1. Повідомленням про необхідність дотримання часу роботи за комп’ютером.

Завдання. Ваш молодший брат любить довго засиджуватися за комп’ютером. Створіть програму, після запуску якої буде з’являтись вікно з повідомленням про необхідність дотримання часу роботи за комп’ютером. Доберіть властивості напису, які привернуть увагу брата.

Наприклад:

 

 

 

 

 

 

 

 

Код програми матиме вигляд:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

import tkinter

window = tkinter.Tk()

window.title('Увага!')

label1 = tkinter.Label (window, text="Дотримуйся часу роботи за комп'ютером!!!",  height=3, bg='Yellow', fg='red', font='georgia 24')

label1.pack()

label2 = tkinter.Label (window, text="Твій час роботи за комп'ютером не більше 30 хвилин!",  height=3, bg='Yellow', fg='red', font='georgia 24')

label2.pack()

label3 = tkinter.Label (text='З турботою, твій брат :)' , height=1, bg='blue', fg='Yellow', font='Arial 20')

label3.pack()

window.mainloop()

Збережіть програму з іменем Завдання 1.

 

Вправа 2. Планування діяльності своєї родини.

Завдання. Ви хочете застосувати свій комп’ютер для планування діяльності своєї родини. Сплануйте та створіть прикладну програму, після запуску якої у вікні з’являтиметься повідомлення, актуальне для вашої родини, наприклад, нагадування про день народження, важливу подію, завдання, яке слід виконати тощо.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Код програми матиме вигляд:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

import tkinter

window = tkinter.Tk()

window.title('Планування діяльності родини')

label1 = tkinter.Label (text='ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ РОДИНИ:' , height=1,bg='Yellow', fg='red', font=' Arial 30')

label1.pack()

label2 = tkinter.Label (window, text="Нагадування 1. про ДЕНЬ НАРОДЖЕННЯ.",  height=1, bg='Light gray', fg='black', font='windows 24')

label2.pack()

label3 = tkinter.Label (window, text="Нагадування 2.  Важлива подія",  height=1, bg='Light gray', fg='black', font='windows 24')

label3.pack()

label4 = tkinter.Label (window, text="Нагадування 3. Виконати завдання (помити посуду)",  height=1, bg='Light gray', fg='black', font='windows 24')

label4.pack()

window.mainloop()

Збережіть програму з іменем Завдання 2.

 

 

Вправа 3. Календар.

Завдання. Створіть програму, після запуску якої на екранній формі буде відображено календар на поточний місяць. Скористайтесь підказкою: в середовищі програмування в контекстному меню команд можна використовувати команди для роботи з фрагментами коду.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Код програми матиме вигляд:

 

import tkinter

window = tkinter.Tk()

window.title('Календар Лютий ')

label1 = tkinter.Label (window, text="ЛЮТИЙ", font='windows 18')

label1.pack()

label2 = tkinter.Label (window, text="  Пн   Вт   Ср   Чт   Пт   Сб   Нд   ", font='windows 14')

label2.pack()

label3 = tkinter.Label (window, text="        01   02   03   04   05   06 ", font='windows 14')

label3.pack()

label4 = tkinter.Label (window, text="  07  08   09   10   11   12   13 ", font='windows 14')

label4.pack()

label5 = tkinter.Label (window, text="  14  15   16   17   18   19   20 ", font='windows 14')

label5.pack()

label6 = tkinter.Label (window, text="  21  22   23   24   25   26   27 ", font='windows 14')

label6.pack()

label7 = tkinter.Label (window, text="    28   ", font='windows 14')

label7.pack(side = 'left')

window.mainloop()

 

Збережіть програму з іменем Завдання 3.

 

Закрийте всі відкриті вікна.

Повідомте вчителя про завершення роботи.

 

 

V. Підсумки уроку. Рефлексія 

Вправа «4 речення»

Діти, опишіть, що вам було найлегше, над чим довелось подумати, в чому шукали допомогу і що було непосильним.

VI. Домашнє завдання

Опрацювати параграф 14.

VII . Оцінювання роботи учнів

 

docx
Додав(-ла)
Оверко Юлія
Додано
24 лютого
Переглядів
310
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку