Презентація до уроку 6 класу НУШ з теми "Гідросфера" на допомогу вчителю. Упорядковано за підручником Т.Гілберг та авторського колективу згідно нових підходів та вимог до уроку в НУШ.
ПРАВИЛА РОБОТИ НА УРОЦІ1. Мати гарний настрій.2. Бути чемним та поважати один одного.3. Вміти вислухати відповідь свого однокласника.4. Працювати уважно.5. Допомагати один одному.6. Дарувати позитивний настрій.
Номер слайду 3
Тема : Як людина взаємодіє з гідросферою?Водні ресурси. Водні ресурси. За підручником Т. Гілберг а авт. кол......... “Генеза” 6 клас
Номер слайду 4
Охороняти водойми - це те саме, що оберігати життя на Землі, піклуватись про її красу, серед якої живуть люди і багато інших живих істот ! З періодичної преси
Номер слайду 5
Пригадайте. З чого складається гідросфера ? Яке значення води для людини ?
Номер слайду 6
Це цікаво Без води нема життя..... Вода і є саме життя !Вмість води в організмах водорості - 90 % медузи 97 % риби - 70 % людина 63-78 %
Номер слайду 7
Вода для людини - це...джерело питної води.ресурс для відпочинку і оздоровлення
Номер слайду 8
Що можна запропонувати для економії води в родині(коло ідей)......................................................................................................................
Номер слайду 9
Руханка
Номер слайду 10
Як людина використовує воду ?У промисловостідля поливу полівдля виробництва електроенергіїЯк водний транспортний шлях
Номер слайду 11
Чи завжди гармонійні стосунки людини і гідросфери ?Виснеження запасів прісних вод !Забруднення ! мал. 179 стор. 202 Розгляньте малюнок та обговоріть види забруднень. Висловіть думку, як цьому можна зарадити ?
Номер слайду 12
Що можна зробити для порятунку гідросфери ? стор. 202 кюаркод. Корисні поради “Як зберегти воду ?”
Номер слайду 13
Підсумки. Я дізнався (дізналась )..... Мені було цікаво, що.... Я зрозумів(зрозуміла), що.....
Номер слайду 14
Оцінювання. Я зрозумів\зрозуміла тему уроку, маю гарний конспект уроку (1- 4 б)моя робота на уроці...... (1-4 б)моя робота в команді (1-4 б)