Урок 44
Тема: Водорості та спорові рослини: хто у воді, а хто на суходолі та як їх розрізнити
Загальна характеристика, їхнє поширення та пристосування, представники, значення груп рослин.
Мета: ознайомити учнів із поняттям «водорості», «спорові рослини», сформувати уявлення про спорові рослини та їх характеристики; систематизувати знання про будову та значення водоростів; розвивати навички самоорганізації, мотивацію на ефективну навчальну діяльність; виховувати екологічну свідомість.
Обладнання: ілюстративний матеріал до теми уроку
Тип уроку: комбінований.
Хід уроку
І. Організаційний момент
1. Привітання, створення доброзичливої атмосфери. Налаштування на продуктивну навчальну діяльність.
ІІ. Актуалізація опорних знань
- Що таке квіткова рослина?
- Дайте визначення поняття «орган»
- Назвіть основні органи квіткових рослин та їх функції
ІІІ. Мотивація навчання учнів і повідомлення теми, мети та завдань уроку
Оголошення теми уроку
2. Опитування учнів про їх очікування від уроку.
ІV. Вивчення нового матеріалу
https://www.youtube.com/watch?v=Aj3OjB1lhSw
- Яке значення мають водорості? Як їх використовує людина?
- Яке значення мають мохи?
- Чи справді папороть цвіте?
V. Осмислення, узагальнення та систематизація знань
1. Виконання вправи за посиланням https://www.liveworksheets.com/w/uk/piznaemo-prirodu/2300803
VI. Підбиття підсумків уроку
1. Рефлексія емоційного стану і рівня засвоєння навчального матеріалу.
2. Коментоване оцінювання роботи класу, окремих учнів на уроці
VIІ. Домашнє завдання
- опрацювати матеріал підручника щодо вивченої теми (§ 44)