План-конспект уроку з фізичної культури
Тема: Волейбол
Для класу : 11 Дата:
Завдання уроку :1) закріпити пересування волейболіста;
2) удосконалити блокування м’яча ;
3) повторити різновиди подач;
Місце проведення: Спортзал школи.
Інвентар: Секундомір, свисток, волейбольний м’яч, сітка .
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
І Підготовча частина 1 Шикування в одну шеренгу, рапорт, повідомлення завдань уроку 2 Правила техніки безпеки під час виконання фізичних вправ
3 . Вимірювання рівня частоти серцевих скорочень (ЧСС) протягом 6 с
4 . Стройові вправи на місці
5 Різновиди ходьби (на носках, на п'ятах, на зовнішньому боці стопи, перекатом із п'яти на носок, із прискоренням)
6 Різновиди бігу (у середньому темпі, правим (лівим) боком уперед, із високим підніманням стегна) 7 Ходьба прискорена та звичайна |
14-15 хв. 1-2 хв.
1-2 хв.
До20с.
До30с.
До 2 хв.
До 2 хв.
До30с.
|
Звернути увагу на психічний стан дітей
Займатися фізичними вправами тільки в спортивній формі під наглядом учителя. Виконувати всі розпорядження та команди вчителя.
Свідченням готовності учнів до уроку є ЧСС
Стежити за правильною поставою.
У колону по одному.
Дихати через ніс, вдих — на один рахунок, видих — на три рахунки
Поновити дихання
|
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
8. Загальнорозвивальні вправи у русі: а) Вихідне положення (В. П.) — руки на поясі. 1—4 — колові рухи головою ліворуч; 5—8 — те саме праворуч;
б) В. П.— ліву руку вниз. 1-4 — колові рухи руками вперед;' 5-8 — те саме назад;
в) В. П.— ліву руку вгору, 1- 2 — відведення рук назад; 3—4 — те саме, змінивши положення рук;
г) В. П.— руки на пояс. 1 -4 ходьба випадами.
11. Спеціальні бігові вправи: а) із високим підніманням стегна; Перешикування у дві шеренги. б) приставним кроком лівим (правим) боком;
в) спиною вперед;
г) біг з високим підніманням стегна;
10. Загальнорозвивальні вправи на місці:
а) В. П.— руки вгору. 1 — крок лівою вперед; 2 — В. П.; 3—4 — те саме кроком правою;
б) В. П.— стійка ноги нарізно, руки вгору. 1—2 — нахил тулуба ліворуч; 3—4 — те саме праворуч
в) В. П.— ноги разом, руки вгору. 1 — крок лівою ліворуч; 2 — В. П.; 3—4 — те саме праворуч;
г) В. П.— ноги нарізно, руки вгору. 1 — нахил уперед; 2 — В. П. б) приставним кроком лівим (правим) боком;
в) спиною вперед;
г) біг з високим підніманням стегна;
12. Вимірювання рівня ЧСС протягом 6 с.
ІІ Основна частина.
1. Пересування волейболіста. - звичайний біг; - вперед спиною; - правим боком вперед; - лівим боком вперед;
2. Блокування м’яча. - одною рукою; - двома руками; - в парі;
3. Різновиди подач. - нижня пряма; - нижня бокова ( права , ліва) - верхня пряма; |
2-3 хв.
4- 6 разів.
4- 6 разів.
6-8 разів
6-8 разів
2-3 хв.
2-3 хв.
2-3 хв.
До 30 с.
2-3 хв.
4—6 разів
4—6 разів
4—6 разів
4—6 разів
20с
25-27 хв.
5-6разів.
5-7 хв.
5—7хв.
|
Утримувати дистанцію два кроки. Очі не заплющувати.
Із максимальною амплітудою.
Руки в ліктях не згинати.
Правильна постава.
Розімкнутися на відстань витягнутих рук.
Назад дивитися через ліве плече.
Утримувати рівновагу, зберігати поставу.
Не нахилятися вперед.
Ноги в колінах не згинати, поступово збільшувати амплітуду.
Ноги в колінах не згинати.
Наприкінці кожної вправи — приймати вихідне положення.
Назад дивитися через ліве плече прискорення 3-4 кроки.
Свідченням готовності учнів до виконання завдань основної частини уроку є ЧСС у межах 140—160 ударів за хв..
3 вихідних положень стоячи . Максимальна швидкість протягом усієї дистанції. Повертатися до лінії старту ходьбою
Дотримання правил БЖД під час стрибка, добиватися правильного виконання вправи. Слідкувати за правильним приземленням учнів.
Дотримання правил БЖД під час подач. Слідкувати за правильною технікою виконання подач. |
5. Навчальна гра.
ІІІ Заключна частина.
1. Вправи на релаксацію (руки вгору, вдих — руки вниз, видих)
2. Вимірювання рівня ЧСС протягом 10 с.
3. Шикування в одну шеренгу, підбиття підсумків уроку
4. Домашнє завдання |
8 – 10 хв.
3-5 хв.
До 2хв.
До 20 с
1-2 хв.
До 1 хв. |
Дотримання правил БЖД під час гри. Волейбол за спрощеними вправами.
Свідченням достатнього навантаження є ЧСС у межах 90— 100 ударів за хв.
Виставити оцінки, визначити найкращих учнів, дати рекомендації
Стрибки через скакалку 20 раз.
|