Волейбол. Удосконалення техніки виконання елементів волейболу

Про матеріал
На уроці використовуються кругове тренування, інформаційні технології, випереджувальні завдання. Таким чином застосування сучасних інформаційних технологій, не тільки не змінює традиційне уявлення про урок фізичної культури, але і робить його дійсно сучасним. Підвищується щільність уроку, точність виконання вправ і навчальних завдань вчителя, істотно змінюється система попередження травматизму на уроці, відбувається - інтелектуальний розвиток учнів, розширюється їх кругозір.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розробив вчитель фізичної культури

Слов’янської ЗОШ І-ІІІ ст..

Курочка В.П.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

На сучасному етапі розвитку загальноосвітньої школи значне місце приділяється впровадженню в навчально-виховний процес інформаційних технологій, орієнтованих на перспективу розвитку нетрадиційних форм та систем оздоровлення, що допоможе учням навчитись керувати своїми емоціями, поведінкою, рухами, досягти гармонії між тілом і духом.

Мета роботи та успіх обраного напрямку роботи, з використанням інформаційних технологій в системі фізичного виховання, безперечно, залежить від самого вчителя, його професіоналізму, творчості й майстерності, і, безперечно, – бажання впроваджувати цей напрямок для розвитку дитини в практику своєї професійної діяльності.

А мета роботи вчителя це:

- підвищення рівня навчально-виховного процесу, навчальних досягнень учнів шляхом удосконалення форм та методів роботи вчителем щодо залучення дітей до систематичних занять фізичною культурою і спортом,  формування умінь та засвоєння рухових дій.

Основні цілі вчителя при використанні інформаційних технологій – це добір форм та напрямів роботи, які будуть спрямовані на формування в учнів свідомого ставлення до свого здоров’я, стану фізичної підготовленості.

На уроці використовуються кругове тренування, інформаційні технології, випереджувальні завдання. Таким чином  застосування сучасних інформаційних технологій, не тільки не змінює традиційне уявлення про урок фізичної культури, але і робить його дійсно сучасним. Підвищується щільність уроку, точність виконання вправ і навчальних завдань вчителя, істотно змінюється система попередження травматизму на уроці, відбувається - інтелектуальний розвиток учнів, розширюється їх кругозір

 

План- конспект уроку з фізичної культури

для учнів 8 класу ЗОШ І-ІІІ ст. № 10

Модуль: Волейбол.

Тема уроку: Волейбол. Удосконалення техніки виконання елементів волейболу.

Мета уроку:

1 . Удосконалення техніки подачі та прийому м'яча.

2 . Навчальна гра.

Завдання уроку:

Освітні завдання :

1 . Удосконалення в техніці виконання подачі.

2. Спеціальні фізичні вправи.

3. Удосконалення техніки та найпростішої тактичної підготовки у грі у волейбол.

Оздоровчі завдання:

- Розвивати в учнів координаційні здібності

Виховні завдання :

- Виховувати в учнів навички колективних дій у грі волейбол .

Тип уроку : вдосконалення знань , умінь  і навичок.

Метод проведення: фронтальний,  потоковий, індивідуальний , ігровий , інформаційний,  кругове тренування.

Місце проведення: Спортивний зал школи.

Інвентар : Волейбольні м'ячі , набивні м'ячі, комп’ютер, мультимедійний проектор.

п/п

 

Зміст

 

Дозування

 

Організаційно - методичні вказівки

I.

Вступна частина

10-12 хв

 

1.

2.

 

3.

 

 

4.

Організований вхід в спортзал

Побудова , рапорт , привітання, інструктаж з  охорони праці.

Перевірка домашнього завдання:

  1. Перегляд  відео з попереднього уроку із записом виконання учнями вправ.

Повідомлення завдань уроку .

30сек

30сек

 

7 хв

Черговий здає рапорт вчителю про готовність класу до уроку Звернути увагу : на поставу.

 

Коментар учнів, щодо помічених помилок у виконанні вправ

4.

Стройові вправи на місці

30сек

Активізація уваги учнів

5.

 

Ходьба і її різновиди в колоні по одному

а ) на носках , руки в сторону;

б) на п'ятах, руки на поясі ;

в) в напівприсяді, руки на поясі ;

г) в присяді, руки на колінах ;

д) стрибками у присяді , руки на колінах

1 хв

 

Звернути увагу : на поставу

Не згинатися в тазостегновому суглобі;

витримувати дистанцію

6.

Рівномірний біг:

а ) у колоні по одному ;

б) біг «змійкою» (по лініях площадки);

в) переміщення ( «змійкою» ) в середній стійці волейболіста , приставними кроками лівим , правим боком , з імітацією руками передачі м'яча двома зверху ;

г ) біг в колоні по одному , біля баскетбольного щита стрибок вгору , торкання рукою щита.

2 хв

Самоконтроль учнів за диханням

витримувати дистанцію

 

 

Імітація руками передачі м'яча двома зверху ;

стрибок вгору виконувати з обох ніг

 

 

7.

 

Ходьба в колоні по одному з виконанням вправи на відновлення дихання

30сек

3-4 раза

1-2 - Руки вгору- вдих

3-4 - Нахил вперед , руки вниз - видих ( озвучити )

8.

 

ЗРВ в русі без предметів :

1 ) В.П. - руки в сторони , кисть в кулак :

   а ) - обертання кистями вперед ;

   б) - обертання кистями назад;

2 ) В.П. - руки в сторони , кисть в кулак :

 а) - обертання в ліктьовому суглобі вперед ;

 б) - обертання в ліктьовому суглобі назад;

3 ) В.П. - руки в сторони , кисть в кулак :

 а) - обертання в плечовому суглобі вперед ;

 б) - обертання в плечовому суглобі назад;

4 ) Ходьба випадами , вперед - в сторону , з опорою руками об коліно виставленої ноги.

5 ) Ходьба, з нахилами тулуба вперед ;

6 ) Ходьба, зі помахами прямими ногами :

  - В.П. - руки вперед в сторони

   1 - крок з лівої, мах правою , торкання лівої кисті руки;

  - В.П.

   3 . Крок з лівої , мах правою , торкання лівої кисті руки ;

1мин 30сек

 

12 раз

 

 

 

12 р.

 

 

12 р.

 

 

6-8 р.

 

 

6-8 р.

 

6-8 р.

Стежити за поставою , за правильним виконанням вправ

 

Імітація обертання скакалки Амплітуда рухів широка

 

 

Імітація руху барабанщика

Імітація руху прийому їжі

 

Плечі вперед не нахилятися . Тулуб тримаємо прямо .

 

Ноги в колінному суглобі - не згинати , руками торкатися підлоги

 

Утримуємо руки вперед в сторони

Опорну і махову ноги не згинати.

9.

 

Стрибки через (2 ) гімнастичні лави :

а ) В.П. - о.с. , лава праворуч

- стрибки вгору вліво і вправо з

  просуванням вперед (М і Д) ;

б) В. п. - стійка ноги нарізно над лавкою :

- Вскочити на лавку, зіскок -

  з просуванням вперед (Д) ;

- Стрибок вгору , над лавкою з'єднати ноги разом , приземлення - стійка ноги нарізно лавкою між ногами (М).

 

30сек

 

2 раза

 

2 раза

 

 

2 раза

 

Ноги над лавкою в колінному суглобі не згинати , рух рук- знизу вгору.

 

Ноги над лавкою прямі.

Рух рук - знизу вгору.

10.

 

Ходьба, з виконанням вправи на відновлення дихання

30сек

3-4

раза

1-2 - Руки вгору- вдих

3-4 - Нахил вперед , руки вниз - вид их.

11.

Перешикування в русі, із колони по-одному  в чотири колони (на відстані )

 

 

Вправи виконуються фронтально

 

II.

Основна частина

30-31

 

1.

  1. Перегляд відео із записом виконання подачі провідними спортсменами.
  2. Удосконалення  техніки виконання подачі.

а) верхня пряма  подача в стіну;

б) верхня пряма  подача через сітку.

Перешикування в три колони.

 

 

 

4 хв

 

 

Рука пряма , після подачі вільно рухається вздовж тулуба

Удар наноситься прямою рукою

 

Бути уважними , контролювати положення тулуба

2.

Вправи з набивними м’ячами:

  1. Кидки м’яча з-за голови двома руками партнеру.
  2. Кидки м’яча двома руками від грудей партнеру.
  3. Кидки м’яча двома руками над головою.

 

 

4 хв

 

Відстань 5 – 6 м.

 

Відстань 5 – 6 м.

 

Висота 3 – 4 м.

3.

Передача м’яча в парах.

4 хв

Відстань 3 – 4 м.

4

Передача м’яча об стінку

  1. Нижня передача
  2. Верхня передача

 

4 хв.

Виконання завдання після сигналу вчителя.

Учні обирають відстань до стіни самостійно.

 

Двостороння навчально -тренувальна гра

Ігрове завдання:

  1. Гравець зони 1 виконує верхню подачу м’яча на протилежну сторону майданчика, гравці виконують прийом м’яча. Після виконання ігрового завдання всі гравці роблять перехід по майданчику за годинниковою стрілкою.

 

10 хв.

 Вчитель здійснює суддівство.

III.

Заключна частина

5  хв

 

 

 

1. Шикування

2 . Підведення підсумків уроку

3 . Домашнє завдання .

4. Організований відхід з залу

 

30с

3

 

Організований вихід із зали

Активізувати увагу учнів

  1. Згинання та розгинання рук в упорі лежачи (М) - 2х20 раз , (Д) 2х10 раз
  2. Переглянути відеозапис виконання вправ на уроці та проаналізувати.

Звернути увагу : на дисципліну

 

Вчитель фізкультури ООШ № 10                                    В.П. Курочка

1

 

docx
Додано
28 вересня 2023
Переглядів
290
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку