Про матеріал
Авторка науково-дослідної роботи: Оверчук Аліна Сергіївна «ВПЛИВ РЕЖИМУ ДНЯ НА ПРОДУКТИВНІСТЬ НАВЧАННЯ» Одеська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області Одеса,2019рік В науково-дослідній роботі МАН розглянуто питання впливу режиму дня на продуктивність навчання. Робота виконана на базі кабінету біології Одеської ЗОШ №66 Науково-дослідна робота МАН містить такі розділи:1.-теоретичний - називаються науки, що вивчають здоров я; формується власне позитивне ставлення до валеології, незважаючи на наявність у наш час активної критики в її адресу з боку академічної науки та релігії; 2 розділ-аналітичний - - визначаються та характеризуються поняття про біоритми, продуктивність навчання (працездатність), як ключові критерії здоров`я; 3 розділ – практичний - - проводиться валеологічний моніторинг здоров` я учнів з різними рівнями навчальних досягнень та різних вікових груп за ознакою « дотримання режиму дня», як добового біоритму; досліджується культура здоров` я підлітків за методикою І. Брехмана; створюються погодинні алгоритми режимів дня для учнів початкової, середньої та старшої школи, конкретні рекомендації щодо використання результатів дослідження. Робота містить висновки, рекомендації щодо дотримання режиму дня та його основних складових. Робота містить 3 таблиці, додатки А-В, 18 джерел інформації (в тому числі Інтернет-ресурс) Ключові слова: здоров я, валеологія, фізичне здоров я, соціальне здоров я, психічне здоров я, біологічні ритми, добовий режим, режим дня, продуктивність навчання, сон, раціональне харчування