Вправа: формування обчислювальних навичок. Робота з цеглинками.

Про матеріал
Обчислення значення виразів типу 38+4, 75-8 двома способами. Мета:актуалізувати знання опорних схем простих задач, формувати вміння розв’язувати складені задачі, що містять відношення різницевого порівняння, додавати й віднімати одноцифрове число у межах 100 з переходом через розряд двома способами; розвивати логічне мислення.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

2 клас. Урок 67. Розвязування задач. Обчислення значення виразів типу 38 + 4; 75 – 8 двома способами. Мета:актуалізувати знання опорних схем простих задач, формувати вміння розв’язувати складені задачі, що містять відношення різницевого порівняння, додавати й віднімати одноцифрове число у межах 100 з переходом через розряд двома способами; розвивати логічне мислення.

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Вправа: формування обчислювальних навичок. Робота з цеглинками LEGO. Гра «Чарівний грибок»Значення якого виразу в стопчику обчислити легше?Обчисли його. Знайди значення іншого виразу. ШИФР{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}64661439364. Значення якого виразу вам було легше обчислювати?5. Розташуйте відповіді прикладів у порядку зростання (гра «Башня»)

Номер слайду 4

646363961454+1027+954+730+914-1014-8

Номер слайду 5

Вправа «Незакінчене речення» Сьогодні на уроці я дізнався (я дізналася)…Тепер я можу…Було цікаво…

pptx
Додано
25 березня
Переглядів
65
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку