Вправа "Вчимося складати хімічний сенкан "

Про матеріал
При вивчені тем в 7 класі можна застосувати вправу сенкан.Ця вправа урізноманітнює та зацікавлює учнів при вивчені певної теми.Сенкан більш лаконічний, стислий, точний.
Перегляд файлу

                                                  Хімічний сенкан

Сенкан – це вірш, що складається з п’яти рядків.

Сенкан – це чудовий інструмент для вивчення хімії з кількох причин:

  • Структурування знань: складання сенкану допомагає учневі структурувати інформацію про певний хімічний термін або поняття, виділяючи найголовніші характеристики.
  • Розвиток мовлення: учні вчаться підбирати точні слова, синоніми, формулювати короткі та ємні висловлювання.
  • Творчий підхід: складання сенкану – це творчий процес, який дозволяє учневі проявити свою індивідуальність та по-новому поглянути на звичні хімічні поняття.
  • Закріплення матеріалу: регулярне складання сенканів допомагає краще запам'ятати хімічні терміни та поняття.
  • Розвиток критичного мислення: учні вчаться аналізувати інформацію, виділяти головне і робити висновки.

Як використовувати сенкани на уроках хімії:

  • Введення нового матеріалу: перед вивченням нової теми можна запропонувати учням скласти сенкан, щоб актуалізувати їхні знання та створити контекст для подальшого вивчення.
  • Закріплення матеріалу: після вивчення теми учні можуть складати сенкани для закріплення вивченого матеріалу.
  • Самостійна робота: складання сенканів можна використовувати як домашнє завдання або як завдання для самостійної роботи на уроці.
  • Групова робота: учні можуть об'єднуватися в групи і спільно складати сенкани, обговорюючи різні варіанти.
  • Оцінювання знань: сенкани можна використовувати для оцінювання рівня засвоєння матеріалу учнями.

 

 

Сенкани допоможуть вчителю :

  • Закріпити знання з хімії.
  • Розвинути творче мислення.
  • Покращити словниковий запас.
  • Зрозуміти суть хімічних процесів.

 

Слово »сенкан» походить від французького слова «п’ять» і означає вірш у п’ять рядків.

  1. Перший рядок – тема (іменник).
  2. Другий – опис теми (два прикметники).
  3. Третій – називає дію, пов’язану з темою, складається з трьох дієслів.
  4. Четвертий рядок – фраза, переважно з 4-х слів, висловлює ставлення до теми, почуття.
  5. Останній рядок – одне слово – синонім до слова(теми), ніби висновок вірша.

Або ж так (формула):

1. Тема (іменник).

2. Опис (два прикметники).

3. Дія (три слова).

4. Ставлення (фраза – чотири слова).

5. Перефразування сутності ( одне слово).

Спробуємо  скласти кілька сенканів на хімічні теми. Це буде цікаво і корисно!

    Хімія

 Точна, цікава .

Змішує, вивчає, перетворює .

Наука про речовини та їхні перетворення .

Науки.

Метали

 Тверді, блискучі .

Проводять, куються, плавляться.

 Основний будівельний матеріал людства.

 Елементи.

Неметали

Кисень

 Газоподібний, безбарвний.

 Життєвий, дихання.

 Необхідний для дихання.

Елемент.

Вода

Чиста, прозора.

Напуває, розчиняє, очищає.

Незамінна в усіх природних процесах .

Життя.

 Складна речовина

 Різноманітна, молекулярна .

 Складається, взаємодіє, перетворюється .

Складається з атомів різних елементів .

 Сполука.

 Елементи

Хімічні, різноманітні.

З’єднуються, утворюють, визначають.

 Будівельні блоки Всесвіту.

Атоми

Найменша, електронейтральна.

Сполучаються,приєднує,віддає.

Складається із електронів,протонів,нейронів.

Частинка.

 

Суміш

змішана, неоднорідна

створювати, змішувати, розбирати

У суміші є щось цікаве.

Важлива.

Хімічні явища

Хімічні, перетворення

Відбуваються, змінюють, утворюють

Нові речовини з новими властивостями

Процеси

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
26 листопада
Переглядів
15
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку