Вправа : « My personal symbols. Coat of arms »
Освітні цілі:
Сприяти підвищенню самооцінки; визнанню та підтримці власних позитивних рис особистості.
Групи визначають свої спільні цілі.
Ця вправа допомагає учням дуже швидко перетворюватися на активних учасників. Вона ідеально підходить для новоствореної навчальної групи або для початку навчального семінару.
Ресурси:
Плакат з гербом для кожної групи учнів, кольорові ручки або олівці, малюнки з журналів тощо.
Процедура:
За допомогою гри, яка ділить клас на групи (наприклад, шляхом роздавання парних карток, які формують групи. Можна покласти у спеціальний конверт картки з зображенням прапорів королевств Великобританії і відповідно до карток поділитися на команди. Таким чином виходить 4 команди. ). В кожній групі повинно бути не більше чотирьох учнів.
Учні працюють у групах по чотири особи. Кожному учню надається макет герба, розділений на чотири секції, та стрічка під ним. Частини можуть уже бути вирізані з другої копії таким чином, щоб їх можна було наклеювати на основний герб по мірі завершення.
Завдання:
Індивідуальна підготовка:
– запишіть відповіді на наступні запитання:
• This is what I am! (explain the age, the qualities of your character)
• This is what I like to do
• This is what I do to help others.
– намалюйте (або виберіть) символ чи символи, які відображають ваші записи (кольори, кольоровий папір, вирізки з журналів тощо).
Групова робота:
– Поясніть ваш символ (-ли) членам своєї групи.
– Наклейте всі частини на свій герб.
– Знайдіть спільний символ для своєї групи (центр), девіз для своїх ідей (верхній прапор) та назву своєї групи (нижній прапор). Члени групи представляють готові герби великій аудиторії та розміщують їх поряд з усіма іншими на стіні.
Вправа «Мої особисті символи (герб)»
“My personal symbols /coat of arms/”
Використані матеріали
Growing Up In Democracy: Lesson plans for primary level on democratic citizenship and human rights (EDC/HRE),
Volume II of EDC/HRE Volumes I-VI Education for democratic citizenship and human rights in school practice, p. 20.
Student handout: Coat of arms template
Інструкція
Student tasks: The participants create their personal symbols which
will be part of a group coat of arms. They ask themselves questions
about their own perception of themselves.
1. The activity starts by dividing the participants into groups of four.
It is recommended to form the groups using a group-forming
game, such as handing out matching cards in sets of four or
pictures in sets of four, etc. The students’ task is to find their
other partners and form the group.
2. Next, the participants should sit together in their groups. Each
participant receives a printed copy of the coat of arms. Another
copy of the coat of arms is placed in the middle of the table.
There are four sections on the coat of arms and the students
should select one section each. They should write their names
in pencil on the copy in the middle of the table. On their own
copy, they should start cutting out their personal piece of the
coat of arms.
3. The teacher should then ask the participants to think about what
personal symbols they could use to represent themselves. “This
is what I am” should be the motto for this task. The extended
message of this task could be “This is what I bring to the group”.
They now have to find symbols that represent their strengths to
draw into their section. They should think about their resources
and write them down in the coat of arms:
• This is what I am! (explain the age, the qualities of your character)
• This is what I like to do
• This is what I do to help others.
The completed coats of arms could be presented to the whole
class by a group member and displayed alongside everyone else’s
on the wall.