22 квітня о 18:00Вебінар: Інтегроване навчання – вимога сучасності

Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики

Про матеріал

Урок фізичної культури на тему "Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики" для учнів 3 класу.

Перегляд файлу

План-конспект уроку

для учнів 3-Б класу

Тема: Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики

Завдання: 1. Пізнавальні: розвивати елементарні уявлення про фізичну культуру         та спорт.

                  2. Виховні: розвивати інтерес і звички до занять фізичними вправами.

               3. Освітні: Закріпити отримані учнями навички й уміння елементів акробатики. Розвиток в учнів загальної гнучкості, сили і спритності, спираючись на кращі традиції українського народу.

                 4. Оздоровчі: розвивати фізичні якості.

Місце проведення: Спортивний зал.

Інвентар: свисток, гімнастична стінка, гімнастичні мати, фішки, м’ячі,обручі, кубики.

 

Зміст

Дозування (хвилини, рази)

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів/учениць

І.Підготовча частина  10-15 хв

  1. Організований перехід до зали учнів.
  2. Шикування. Привітання.

  3. Постановка завдань уроку

Сьогодні на уроці ми і перевіримо, які ви спритні, сильні й умілі, ерудовані в питаннях про спорт, виконаємо комплекс ЗРВ, проведемо рухливі ігри та естафети.

4.Техніка безпеки на уроці.

  1. Вимірювання частоти СС
  2. Стройові вправи:

- Праворуч! Ліворуч!                        Кругом! Ліворуч! Ліворуч! 7. Ходьба в обхід. Різновиди ходьби:

 на носах. Руки на поясі.

- на п’ятках. Руки за голову.

- напів присід. Руки на колінах.

- повний присід. Руки на колінах.

  1. Біг у різних варіантах.
  • повільний
  • біг приставними кроками праве плече вперед, ліве плече вперед;
  1. Вправи на відновлення дихання
  2.  Загальнорозвивальні вправи

1.В. п.-о.с., руки на пояс.Нахили голови вправо, вліво, вперед, назад.

2. В.п.- руки до плечей, колові оберти зігнутими в ліктях руками вперед, назад.3. В.п.- о.с., руки в сторони (сжаті в кулачки), на 1-2-3 – розвести руки в сторони,   на 4 – зігнути руки до плечей, м’язи напружити.

 4.  В.п. – стійка ноги нарізно. Руки зігнуті  вертикально в ліктях.   

На 1 – поворот вліво, на 2 – лікті звести разом,

на 3 -4 – те ж вправо.             

  1. В.п. – стійка ноги нарізно. Руки за спину. 1-2 – повороти тулуба вліво, 3-4- повороти тулуба вправо.
  2. В.п. – стійка ноги нарізно.

1-2 –  прямі руки вгору, ліва нога назад на носок, прогнутися в тулубі

3-4- прямі руки вгору, права нога назад на носок, прогнутися в тулубі.

  1.  В.п. –о.с.

1-2 – присід, руки вперед,

3-4 –о.с.

  1. Ходьба на місці. Вправи на відновлення дихання. В.п. – руки через сторони вгору – вдих. Опустити руки вниз – видих.
  2. Вимірювання ЧСС

 

 

1 хв.

 

2 хв.

 

1 хв.

1 хв.

 

30̒̒

 

1 хв.

 

2 хв.

 

 

 

1 хв.

 

 

 

30с

 

5 хв.

 

6-8 разів

 

 

 

8-10 разів

 

 

 

8-10 разів

 

 

 

8-10 разів

 

 

 

8-10 разів

 

 

 

 

 

30с

 

Діти заходять в колоні по одному.

 

У шеренгу. Звернути увагу на зовнішній вигляд.

Діти стоять у колоні по одному.

Діти стоять у колоні по одному.

Покласти пальці правої руки на ліве зап’ястя, порахувати кількість ударів за 10 с, помножити отримане число на 6.

 

Фронтальний метод

 

Фронтальний метод

 

Спина пряма, вперед на нахилятися.

 

Чітко фіксувати положення, інтервал один крок.

 

Фронтальний метод

Виправляти помилки вказівкою

 

Фронтальний метод рівнянням в шеренгах.

Темп виконання середній.

Темп виконання середній.

 

Темп виконання середній.

Темп виконання середній.

Фронтальний метод

Дотримання правильної постави

 

ІІ. Основна частина 17-22 хв

  1. Елементи  акробатики: перекид назад в упор стоячи на колінах, в упор присівши; два перекиди вперед злитно; “міст” із положення лежачи;
  2. Підтягування: у висі лежачи (дівчата); у висі (хлопці)
  3. Піднімання в сід
  1. Естафети

1.«Передача м’яча ».

Команди шикуються в колонах по одному, піднявши руки .За командою вчителя перший гравець передає м’яч іншому. Останній гравець із м’ячем біжить уперед і передає знову м’яч. Перемагає та команда, у якій перший гравець першим зайняв своє місце.

 «Вправні кенгуру». 

Кожен з гравців повинен пронести м'яч, який зажатий мiж колінами,  підстрибуючи до фiнiшу i назад. Перемагає команда яка перша впоралася із завданнями.

Естафета «Біг з м'ячами» 
Кожен учасник повинен одночасно двома  руками прокотити м'ячі до фішок, а повертатись — звичайним бігом, тримаючи м'ячі в руках. Перемагає команда, яка швидше подолає естафету. Та інші ігри-естафети.

 

 

17 хв

 

 

 

Потоковим методом

 

 

Груповий метод

організації роботи учнів на уроці.

 

 

 

 

 

 

Дотримання правил гри та естафет

 

ІІІ. Заключна частина 3-5хв

Підведення підсумків естафети

Вправи на відновлення дихання

  1. Шикування.
  2. Вимірювання ЧСС
  3. Підведення підсумків уроку

Оцінювання роботи учнів

  1. Організований перехід до класу

 

30 с

30с

1  хв

 

1 хв

 

Фронтальна робота

 

В колоні по одному.

 

 

docx
Додано
22 лютого
Переглядів
58
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку