Вправи для формування правильної постави у дітей початкових класів

Про матеріал
Постава – це звична поза тіла людини у вертикальному положенні. Вона буває правильною і неправильною. Від уміння правильно тримати тіло залежить не лише зовнішній вигляд. Це має велике значення для здоров’я. У дітей з гарною поставою внутрішні органи перебувають у правильному положенні: серце,легені, шлунок працюють у нормальних умовах. Комплекси також можна використовувати для дітей з ООП
Перегляд файлу

 

Вправи для

  формування правильної постави у дітей початкових класів

 

 

Вправа для зміцнення спини

Щоб попередити порушення постави, викривлення хребта, у дітей потрібно   дотримуватися таких правил:

  • навантаження повинне бути на обидві сторони тіла;
  • щоденна ранкова гімнастика;
  • систематичне заняття фізкультурою;
  • уникнення асиметричних і довготривалих навантажень сидіння за комп'ютером;
  • виконуючи спеціальні вправи, важливо, виконувати вправи щодня;
  •  кожна вправа повторюється по 6-8 разів.

Постава – це звична поза тіла людини у вертикальному положенні. Вона буває правильною і неправильною. Від уміння правильно тримати тіло залежить не лише зовнішній вигляд. Це має велике значення для здоров’я.

У дітей з гарною поставою внутрішні органи перебувають у правильному положенні: серце,легені, шлунок працюють у нормальних умовах.

Звичка неправильно триматися, горбитися призводить до того, що грудна клітка поступово звужується, стає пласкою, спина викривляється, а живіт випинається вперед.

 

 

 

 

 

Комплекс № 1
(біля вертикальної площини для формування правильної постави)

1.    В.п. –  стати біля стіни, притулитися до неї потилицею, спиною, лопатками, сідницями і п'ятками. Прийняти правильну поставу. Запам'ятати це положення і, не порушуючи його, зробити крок вперед, в сторону, а потім повернутися у вихідне положення. Зробити те саме, але з заплющеними очима. Повторити кожну вправу 5– 6 разів.

2.    Те саме, але зробити 4– 8 кроків уперед.

3.    В.п. –  прийняти правильну поставу біля стіни. Присісти 5–6 разів, не перестаючи торкатися стіни потилицею. Те саме з закритими очима.

4.    В.п. –  прийняти правильну поставу біля стіни. Підняти руки вгору, в сторони, впе­ред, на пояс, за голову, не втрачаючи правильної пози і не відходячи від стіни.

5.    В.п. –  прийняти правильну поставу біля стіни. Повільно підняти праву ногу, зігнути в коліні, захопити гомілку руками і притиснути до тулуба. Те саме –  лівою ногою з закритими очима. Повторити 6–8 разів.

6.    В.п. –  прийняти правильну поставу біля стіни. Підняти вперед руки та зігнуту в коліні праву ногу, не відходячи від стіни. Те саме –  лівою ногою з закритими очи­ма. Повторити 5– 6 разів.

7.          В.п. –  прийняти правильну поставу біля стіни, руки на поясі. Піднятися 10–12 разів на носки, не змінюючи постави.

8.    В.п. –  прийняти правильну поставу біля стіни. 1–3 –  розслабитися; 3–4 –  прийня­ти правильну поставу. Повторити 10–12 разів.

9.  В.п. –  прийняти правильну поставу біля стіни, руки на поясі, лікті притиснуті до стіни. Ліву ногу відвести максимально вліво, не відходячи від стіни, повернутися у вихідне положення. Те саме–  правою ногою. Повторити 10–12 разів.

10. В.п. –  прийняти правильну поставу. Підійти до стіни, намагаючиcь не змінювати пози. Перевірити, чи вдалося виконати завдання правильно.

 

 

 

 

 

 

Комплекс № 2

(вправи з предметами на голові, для формування правильної постави)

 

1.    В.п. –  прийняти правильну поставу біля стіни. На голову покласти мішечок з піском (або інший предмет вагою 200–300 г). Пройти 10–12 кроків, не загубивши предмет і зберігаючи правильну позу, й, повернувшиця назад до стіни, перевірити правиль­ність постави. Повторити вправу 6–8 разів із різними положеннями рук (руки внизу, на поясі, в сторони, за головою, вгорі).

2.    В.п. –  стійка з предметом на голові (книга, мішечок). Стати на коліна й повернутися у вихідне положення. Те саме –  з закритими очима. Повторити 5– 6 разів.

3.  В.п. –  стійка з предметом на голові (книга, мішечок). Стати на коліна, сісти на п'ятки та повернутися у вихідне положення, зберігаючи правильну поставу. Повтори­ ти 8–10 разів.

4.    В.п. –  стійка з предметом на голові. Стати на гімнастичну лавку і зійти з неї. Повторити 8–10 разів.

5.    Ходьба з предметом на голові. Ходьба на носках, ходьба з підніманням прямих ніг,
ходьба випадами на одній лінії (до 1 хв.). Повторити 4–5 разів.

6.    Лазіння з предметом на голові по похилій площині (на колінах).

7.     Лазіння по гімнастичній стінці вгору, вниз, в сторони з предметом на голові.

8.    З предметом на голові сісти на підлогу, стати на коліна і повернутися у вихідне по­ложення. Те саме із  закритими очима.

9.    В.п. –  стоячи на колінах з предметом на голові. Поставити ліву ногу в сторону, впе­ред, зберігаючи правильну поставу. Те саме –  правою ногою. Повторити 6–8 разів.

10.   З предметом на голові правильно присідати, руки вперед. Повторити 6–8 разів.

11.  З предметом на голові ходьба з переступанням через перешкоди (палиці, м'ячі тощо).

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Молчан Микола
Додано
10 жовтня
Переглядів
36
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку