Вправи для парних та групових занять "Що відбувається з рослинами взимку?"

Про матеріал

Розробка групових та парних вправ до предмету "Я досліджую світ" 1 клас

Тема тижня: Зима

Тема дня: Що відбувається з рослинами взимку?

Перегляд файлу

Тема тижня: Зима

Вівторок.

Тема дня: Що відбувається з рослинами взимку?

«Я досліджую світ»

  1. Вправа «Покажи настрій рослини»

Мета: розвивати увагу, фантазію, моторику.

Форма роботи: групова.

Обладнання: штучні рослини.

Зміст: вчитель пропонує дитині показати (мімікою, жестами, веселими рухами тощо)  як, на їх думку, почуває себе рослинка взимку (за бажанням дитина може назвати ту рослину, яка їй подобається і зобразити саме ії), всі інші повторюють ці рухи, в руках дитина тримає штучні квіти, які передає наступній дитині.

 

  1. Вправа «Асоціація»

Мета: розвиток зв’язного мовлення, уяви.

Форма роботи: групова.

Обладнання: іграшковий мікрофон.

Зміст: діти називають слово-асоціацію із зимою і передають по черзі один одному мікрофон.

 

  1. Вправа «Зимова ялинка»

Мета: вивчити геометричну фігуру – трикутник, розвивати дрібну моторику, уяву, естетичний смак.

Форма роботи: парна.

Обладнання: паперові трикутники (5 зеленого кольору, більшого розміру, різнокольорові різного розміру), клей.

Зміст: діти діляться парами, з п’яти великих зелених трикутників клеять ялинку, іншими, різнокольоровими трикутниками, прикрашають ялинку.

 

 

  1. Вправа «Інтерв’ю»

Мета: розвиток зв’язного мовлення, уяви, фантазії.

Форма роботи: парна

Обладнання: малюнки  різних дерев (на окремих аркушах, або групові, за бажанням вчителя).

Зміст: діти діляться парами, вчитель роздає картки з зображенням дерев. Учні спочатку розглядають малюнки, аналізують, потім по черзі задають один одному запитання (наприклад: - Яке дерево найвище?, Яке дерево найнижче?, тощо), по черзі відповідають.

 

 

  1. Вправа «Знайди зайве»

Мета: розвиток уваги, навчитися працювати у групі.

Форма роботи: групова

Обладнання:  3-4 наочності з зображенням різних дерев і рослин.

Зміст: діти діляться на групи по 5-6 чоловік, вчитель роздає кожній групі плакат (заздалегідь обравши кожному плакату свою тему – «Дерева», «Трав’янисті рослини», тощо) завдання – знайти на малюнку зайве дерево, рослину, тощо.

docx
Додано
4 листопада 2018
Переглядів
1063
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку