Розробка групових та парних вправ до предмету "Я досліджую світ" 1 клас
Тема тижня: Зима
Тема дня: Що відбувається з рослинами взимку?
Тема тижня: Зима
Вівторок.
Тема дня: Що відбувається з рослинами взимку?
«Я досліджую світ»
Мета: розвивати увагу, фантазію, моторику.
Форма роботи: групова.
Обладнання: штучні рослини.
Зміст: вчитель пропонує дитині показати (мімікою, жестами, веселими рухами тощо) як, на їх думку, почуває себе рослинка взимку (за бажанням дитина може назвати ту рослину, яка їй подобається і зобразити саме ії), всі інші повторюють ці рухи, в руках дитина тримає штучні квіти, які передає наступній дитині.
Мета: розвиток зв’язного мовлення, уяви.
Форма роботи: групова.
Обладнання: іграшковий мікрофон.
Зміст: діти називають слово-асоціацію із зимою і передають по черзі один одному мікрофон.
Мета: вивчити геометричну фігуру – трикутник, розвивати дрібну моторику, уяву, естетичний смак.
Форма роботи: парна.
Обладнання: паперові трикутники (5 зеленого кольору, більшого розміру, різнокольорові різного розміру), клей.
Зміст: діти діляться парами, з п’яти великих зелених трикутників клеять ялинку, іншими, різнокольоровими трикутниками, прикрашають ялинку.
Мета: розвиток зв’язного мовлення, уяви, фантазії.
Форма роботи: парна
Обладнання: малюнки різних дерев (на окремих аркушах, або групові, за бажанням вчителя).
Зміст: діти діляться парами, вчитель роздає картки з зображенням дерев. Учні спочатку розглядають малюнки, аналізують, потім по черзі задають один одному запитання (наприклад: - Яке дерево найвище?, Яке дерево найнижче?, тощо), по черзі відповідають.
Мета: розвиток уваги, навчитися працювати у групі.
Форма роботи: групова
Обладнання: 3-4 наочності з зображенням різних дерев і рослин.
Зміст: діти діляться на групи по 5-6 чоловік, вчитель роздає кожній групі плакат (заздалегідь обравши кожному плакату свою тему – «Дерева», «Трав’янисті рослини», тощо) завдання – знайти на малюнку зайве дерево, рослину, тощо.