Вправи"Комбіновані завдання на тренування пам’яті, уваги та швидкості реакції"

Про матеріал
Цей матеріал стане в нагоді вчителям початкових класів та вихователям груп продовженого дня в щоденній роботі з учнями на уроках та в позаурочний час. Матеріал містить цікаві комбіновані завдання та вправи для тренування пам'яті, уваги та швидкості реакції.
Перегляд файлу

Комбіновані завдання на тренування пам’яті, уваги та швидкості реакції

1. Кожній дитині видається заготовка, зміст якої наведено нижче. 

  1.                   1 3  4  5  6  7

2.

3.

4.

5.РЕКЛАМА

6.11     2     5  =
              8      4      1  =
              7      2      4  =
              9      8      6  =
              13                                        4                                           2             =

7.Вітя, Ірина, йогурт, Ніна, альбом

 

Кожній дитині пропонується заповнити вищенаведену заготовку відповідно до завдання, зміст якого вчитель читає вголос. На всі сім завдань відводиться три хвилини.

(Номер завдання відповідає номеру на заготовці).

  1. Під номером один ви повинні провести похилу лінію так, щоб вона проходила під непарними і над парними числами.
  2. Проведіть у прямокутнику діагональ так, щоб вона йшла з лівого верхнього кута в правий нижній.
  3. Перед вами „обличчя” людини. Намалюйте їй праве око та ліве вухо.
  4. Між другою і третьою вертикальними лініями поставте четверту букву слова СОНЦЕ, а між першою і другою – суму першої та четвертої цифр нинішнього року.
  5. У наведеному слові підкресліть усі приголосні, а всі голосні – закресліть.
  6. У парних рядах запишіть суму всіх чисел, а в   непарних – від першого відніміть суму другого і третього.
  7. З перших букв даних слів складіть нове слово. Підберіть до нього антонім.

 

2. Уважно прослухайте текст. ( Учитель читає текст один раз). А потім спробуйте дати точну відповідь на запитання.

 

  •                 Три хлопчики і чотири дівчинки вирішили піти в кіно. Але квитків на всіх не вистачило. Тому Сергію, Юлі та Маші довелося повернутися додому. Скільки дівчаток і скільки хлопчиків змогли подивитися фільм?
  •                 Брат і сестра замінили кожну букву свого імені її порядковим номером в алфавіті. Вийшло: 3  6  17  1 та 5  10  13  1. Як звати хлопчика і дівчину?
  •                 Світлана з’їла  ввечері 4 червоних мухомори, а її друг з’їв уранці на 3 таких гриби більше. Скільки всього мухоморів з’їли діти?
  •                 Щоб дійти до роботи, Івану Петровичу потрібно півтори години. Ввечері він повертається додому тією ж дорогою за 90 хвилин. Як можна пояснити таку різницю в часі?
  •                 Скільки горіхів у порожній склянці?
  •                 О сьомій годині суботнім вечором зустрілися давні знайомі – дядько Петра, Петро з сестрою, Іван Андрійович, Ірина з братом та тітка Марія з двома онуками. Весела компанія вирішила піти у кіно. Скільки квитків вони купили? Який день тижня це був?
  •                 Олена згадала, що в наступну п’ятницю – Міжнародний жіночий день, а вона ще не підготувала мамі подарунок. Яке було число? 

3.  Вчитель протягом 5 секунд демонструє дітям числовий ряд і просить його запам’ятати. Потім закриває його і тільки після цього ставить запитання, на яке учні відповідають письмово.

  •                 5, 12, 41, 3, 6, 8, 32, 19
    Яке число в цьому ряді найбільше, яке найменше?
  •                 5, 2, 18, 53, 8, 34, 25, 7, 16, 46, 73, 4
    Скільки всього чисел у цьому ряду?
  •                 9, 45, 42, 7, 14, 9
    Запишіть трете число цього ряду.
  •                 2, 1, 7, 3, 5, 8, 4
    Запишіть суму чисел цього ряду.
  •                 48, 5, 43, 2, 31, 7, 21, 11, 52, 9
    Запишіть перше і передостанне числа даного ряду.

4.  Це завдання зорієнтоване на поповнення вашого словникового запасу і на розвиток мовлення. Напишіть за одну хвилину поряд з кожним почутим прикметником іменник, який підходить за змістом до цього прикметника, стоїть у тому ж роді і числі.

Вчитель називає прикметники, учні добирають і записують до них іменники, повторювати слова не можна.

Наприклад. Чарівна – паличка.

Гострий, дружній, дзвінка, міський, класний, сердитий, похмурий, тепле, ранкові, військове.

 

5. З кожного рядка виберіть лише ті букви, які не повторюються, і складіть з них побажання. На всю роботу відводиться дві хвилини. (Вчитель записує ряди букв на дошці або видає кожному учневі відповідну заготовку на аркуші паперу).

А

О

Н

О

О

Е

А

Д

Д

Х

П

А

Р

П

Й

Р

И

И

Е

П

В

Ф

Е

А

Ф

П

М

В

Ю

Л

З

Л

А

Ю

Л

Ю

Г

Ц

И

Д

Ц

Ж

Г

Ц

Г

Щ

З

С

У

З

Т

А

З

У

О

А

Ь

А

Т

О

И

О

А

 

Відповідь.  Нехай вам завжди щастить.

 

6. Розв'яжіть наступні завдання. Для цього вам потрібно в наборі букв знайти по два слова.

  •    Вийміть з букета садову квітку та квітку лісову.
    Т Л О К Я Н Ь Ю П А К І Л Н В
    Відповідь. Тюльпан, конвалія.
  •    Серед цих літунів один – надоїдливий, інша – білогруда красуня.
    Л К А І М С Т Р О В А К А
    Відповідь. Комар, ластівка.
  •    Варення з яких ягід дісталося комусь на поживу?
    М В И У Ш Х А Н Я
    Відповідь.Муха, вишня.


docx
Додано
19 вересня 2021
Переглядів
465
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку