Комбіновані завдання на тренування пам’яті, уваги та швидкості реакції
1. Кожній дитині видається заготовка, зміст якої наведено нижче.
2.
3.
4.
5.РЕКЛАМА
6.11 2 5 =
8 4 1 =
7 2 4 =
9 8 6 =
13 4 2 =
Кожній дитині пропонується заповнити вищенаведену заготовку відповідно до завдання, зміст якого вчитель читає вголос. На всі сім завдань відводиться три хвилини.
(Номер завдання відповідає номеру на заготовці).
2. Уважно прослухайте текст. ( Учитель читає текст один раз). А потім спробуйте дати точну відповідь на запитання.
3. Вчитель протягом 5 секунд демонструє дітям числовий ряд і просить його запам’ятати. Потім закриває його і тільки після цього ставить запитання, на яке учні відповідають письмово.
4. Це завдання зорієнтоване на поповнення вашого словникового запасу і на розвиток мовлення. Напишіть за одну хвилину поряд з кожним почутим прикметником іменник, який підходить за змістом до цього прикметника, стоїть у тому ж роді і числі.
Вчитель називає прикметники, учні добирають і записують до них іменники, повторювати слова не можна.
Наприклад. Чарівна – паличка.
Гострий, дружній, дзвінка, міський, класний, сердитий, похмурий, тепле, ранкові, військове.
5. З кожного рядка виберіть лише ті букви, які не повторюються, і складіть з них побажання. На всю роботу відводиться дві хвилини. (Вчитель записує ряди букв на дошці або видає кожному учневі відповідну заготовку на аркуші паперу).
А |
О |
Н |
О |
О |
Е |
А |
Д |
Д |
Х |
П |
А |
Р |
П |
Й |
Р |
И |
И |
Е |
П |
В |
Ф |
Е |
А |
Ф |
П |
М |
В |
Ю |
Л |
З |
Л |
А |
Ю |
Л |
Ю |
Г |
Ц |
И |
Д |
Ц |
Ж |
Г |
Ц |
Г |
Щ |
З |
С |
У |
З |
Т |
А |
З |
У |
О |
А |
Ь |
А |
Т |
О |
И |
О |
А |
Відповідь. Нехай вам завжди щастить.
6. Розв'яжіть наступні завдання. Для цього вам потрібно в наборі букв знайти по два слова.