Вправи на майстер-клас з історії з використанням тренінгових методик

Про матеріал
«Гра для дітей - спосіб навчитися тому, чому їх ніхто не може навчити. Це спосіб дослідження й орієнтації в реальному світі, просторі й часі, речах ,тваринах, структурах, людях. Включаючись у процес гри, діти навчаються жити в нашому символічному світі — світі змістів і цінностей, у той же час досліджуючи, експериментуючи, навчаючись»
Перегляд файлу

Вправи на майстер-клас з історії з використанням тренінгових методик

 

 

І. Вправа «Моя позиція».

  1. Методика проведення вправи. Обирається дискусійна тема, у якій беруться до уваги тільки протилежні точки зору. Усі присутні займають позицію «так» чи «ні». Кожний учасник вправи мотивує свою позицію. Далі йде спільне обговорення позиції в групах і презентується спільне обґрунтування позиції.
  2. Уявіть, що ви проживаєте в Західній Україні в роки Другої світової війни. Чи взяли б ви участь у формуванні Дивізії «Галичина»? Яку її роль і місце у вітчизняній історії? Відповідь аргументуйте.
  3. Кожний учасник визначається з позицією. Далі на листках добирають ознаки та факти на підтвердження своєї позиції. Спільне обговорення проблеми. Презентація своєї позиції кількома учасниками групи.
  4. Орієнтовний перелік тем.

Виборча система України

 9  клас

Особисті(громадянські права та свободи громадян України»

 9  клас

Внутрішня і зовнішня політика Володимира Великого

 7 клас

Україна в подіях Північної війни

 8 клас

Міжнародні відносини напередні ІІ світової війни

10 клас

 

 

 

ІІ. Гра «Знання та вміння , необхідні для заняття …»

1. Гра «Стань капітаном корабля».

2.Кожен учасник гри самостійно добирає ті знання і вміння, які необхідні для  певного заняття і висловлює свою думку, наводячи аргументи та приклади. 

3.  «Великі географічні відкриття».

4.Кожен учасник гри за 5 хвилин самостійно складає список якостей та вмінь, які на його думку, необхідні для того, щоб бути капітаном корабля. Даля кожен гравець висловлює свою думку, наводячи аргументи і приклади :

- Я думаю, що…

- тому що …

- Наприклад …

- Отже, …

Далі всі спільно обирають двох капітанів, з якими вони пішли б у велике плавання. Капітанам дається завдання набрати собі команду. Команди складають оповідання «Якби я був учасником кругосвітньої подорожі».

  1. Основний перелік тем.

 

Люблінська унія

8 клас

Національно-визвольна війна українського народу середини ХУІІ ст.

8 клас

Хрестові походи. Вершина могутності і занепад папства

7 клас

Столітня війна

7 клас

Українська революція

10 клас

Окупаційний режим і розгортання руху опору в Україні

11 клас

 

ІІІ. 1.Вправа «Згода, незгода, оцінка».

2.Учасники об'єднуються у три групи:

1-ша - складає перелік слів і виразів, за допомогою яких ви висловлюєте згоду;

2-га - складає перелік слів і виразів, за допомогою яких ви висловлюєте незгоду;

3-тя – висловлює оцінку дій або вчинків.

3. «Опозиційний рух».

4. Учасники об'єднуються в групи і працюють над проблемою «Дисидентський рух  зазнав поразки». Кожний учасник групи по черзі висловлює свою позицію.

5. Основний перелік тем.

Неп і особливості його впровадження в Україні

10 клас

Паризька мирна конференція 1919 року

10 клас

Суспільно - політичне життя й політична боротьба в Україні в умовах десталінізації

11 клас

Конституційний процес в Україні

11 клас

Реформація і контрреформація

8 клас

 

 

doc
Додано
9 березня 2022
Переглядів
434
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку