Вправи на уроках музики "Body Percussion на уроках музики"

Про матеріал
Практичні завдання та вправи для розвитку координації руху, ритмічних віддчуттів та концентрації уваги, формування відчуття власного тіла.
Перегляд файлу

Ритмові вправи з перкусією тіла — чудовий спосіб згуртувати клас і зосередитися. Діти просто люблять рухатися, і це ідеальний спосіб заохотити їх до занять.

Але ви також побачите, що рух підвищує концентрацію. Тому, засвоюючи урок, вони водночас дуже веселяться.

Грубі рухи покращують розвиток мозку, координацію та когнітивні здібності.  Таким чином, цей вид ритмічної активності відповідає всім цим вимогам і також став улюбленим у дітей.

Звичайно, першим кроком до вивчення перкусії є просте плескання руками. Але поступово ви можете вводити нові звуки та дії у свій репертуар у міру розвитку координації. Тоді ви зможете створювати складніші шаблони ритмів, а старшим дітям подобається запам’ятовувати послідовність перкусії тіла для супроводу своїх улюблених пісень і віршиків.

Перкусія тіла добре працює в коротких серіях, як перехідна діяльність, щоб пробудити всіх або дати їм перерву після того, як вони всі зосередилися.

Спочатку приділіть трохи часу ознайомленню з діями – дітям не знадобиться багато часу, щоб зрозуміти їх і зрозуміти ідею.

 

Як навчити ритму перкусії тіла?

ПЕРКУСІЯ КРОК 1

Почніть із простого плескання руками.

Навчіть учнів рахувати долі під час виконання візерунка.

1-Плесь

2-Хлюп

3-Туп

4-Клац

Спробуйте потренуватися з ритмом під барабаном або піаніно.

Змініть темп від повільного до швидкого до середнього.

Нехай одні учні грають, а інші підраховують, потім поміняйтеся.

Виберіть учня, який буде лідером, і клас слідкує за темпом цього учня.

Потім граємо, використовуючи музичні треки.

Мені подобаються інструментальні музичні треки, тому що учні не підспівують і можуть зосередитися на виконанні патернів.

 КРОК 2

Тепер, коли кожен може грати патерн у ритмі, настав час змінити вид діяльності.

Важливо давати учням нові та складніші речі. Тому я зазвичай включаю РІВНІ: подолавші простий ритмічний малюнок, переходимо на наступний рівень.

Ось кілька способів «підвищити рівень» перкусії тіла.

Ви можете додати більше шаблонів і відтворити їх як пісню RONDO або ABA, ABBA.

 

УЧНІ ОБ’ЄДНУЮТЬСЯ В ПАРИ

Далі попросіть дітей подружитися або об’єднатися в пари.

Якщо є непарні числа - створіть одну групу з трьох.

Потім я прошу їх повторити процес відтворення візерунка та рахунку, гри з барабаном, а потім гри під музику.

І дуже весело міняти партнерів.

Зрештою, ви можете мати кілька шаблонів, які ви хочете, щоб учні грали, і вони повинні змінити групи та/або шаблони, коли ви дасте сигнал.

 

Аркуші ритмів:

Як використовувати аркуші ритмів?

Роздрукуйте наведений нижче аркуш із вправами «Ритм-перкусія».

Спочатку  кожну картку з перкусією тіла показуйте на одну ноту, яку вона представляє, одну за одною. Ці картки лише для початку, звичайно, ви можете додати свої власні, і діти також із задоволенням допоможуть.

Почніть із цих карток і відпрацюйте основи, перш ніж спробувати виконати короткі ритми на аркуші ритмів.

Всі стають у коло.

Помістіть картки в мішок і дайте мішок першій дитині.

Вони беруть одну картку і двічі самостійно виконують відповідну перкусію тіла/ритм.

Потім дитина, яка стоїть поруч з ними праворуч, повторює ведучого, двічі повторюючи рух.

Кожна особа копіює наступну, оскільки перкусія тіла копіюється по всьому колу.

Потім сумку передають, а наступна особа вибирає картку тощо.

 

Імітаційна гра.

Кожна дитина по черзі бере картку та виконує дію. Усі інші намагаються визначити ноту чи паузу, до якої вона належить, і скопіювати їх.

Гра «Simon Says» також є хорошим способом потренуватися, кожна дитина по черзі стає Саймоном, який вимовляє ноти та демонструє перкусію тіла.

Усі підкоряються інструкціям і наслідують їхній приклад, але лише якщо лідер першим скаже «Саймон каже». Якщо лідер просто скаже команду, не сказавши «Саймон каже», тоді вони не повинні підкорятися, інакше вони вибувають!

Ще один хороший спосіб навчитися комфортно займатися цим заняттям — наспівувати знайомі віршики чи пісні простим остинатним ударом тіла.

Остинато — це короткий ритмічний або мелодичний малюнок, який повторюється протягом віршика чи пісні, щоб створити ще один ритмічний шар у виконанні. Спершу продемонструйте остинато, а коли вони його підберуть, з’явиться багато способів експериментувати.

Діти постарше любят експерементувати, добавляючи остинато до відомих пісень та улюблених мелодій.

Добре підійде все, що має сильний ритмічний та повторюючий ритм – для цього чудово підходить «We Will Rock You»!

 

Мені подобається використовувати вправи з перкусією тіла на своїх уроках, і я знаю, що це ефективний спосіб охопити багато дітей. Я вважаю, що ці заняття надзвичайно захоплюють, якщо ви уважно проводите учнів через кроки та даєте їм час для вивчення основ. Обіцяю вам, що заняття Body Percussion змінять вашу навчальну діяльність!

 

 

docx
Пов’язані теми
Мистецтво, 4 клас, Матеріали до уроків
НУШ
Інкл
Додано
26 лютого
Переглядів
123
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку