"Вправи на засвоєння обчислювальних навичок в межах десяти"

Про матеріал
Закріпити вміння дітей виконувати додавання и віднімання в межах 10; розвивати увагу, творчі здібності; прививати любов до математики, виховувати любов до подорожей.
Перегляд файлу

 

 

Математика

(1 клас)

 

Тема уроку: вправи на засвоєння обчислювальних навичок в межах десяти

 

Мета уроку: Закріпити вміння дітей виконувати додавання и віднімання в межах 10; розвивати увагу, творчі здібності; прививати любов до математики, виховувати любов до подорожей.

 

Обладнання: запис, картки.

 

Тип уроку:           застосування знань, умінь і навичок.

 

ХІД УРОКУ

  1. Організаційний момент

Ми раді вітати всіх наших пасажирів на новозбудованому круїзному лайнері «ДРУЖБА».

 

  1. Повідомлення теми і мети уроку.

Сьогодні ми вирушаємо вперше в  захоплюючу подорож по морях і океанах. Рухатись ми будемо по маршруту за картою, яку ми нещодавно знайшли в пляшці біля берегів Атлантичного океану. Це карта старого пірата. Дякуємо вам, що ви обрали саме наш екіпаж.

Але перш ніж ми вирушимо в путь прошу наших бортових лікарів оглянути пасажирів і членів екіпажу. (Виходять дві дівчинки в костюмах лікарів і оглядають гостей. Роблять висновок, що всі готові до подорожі, але від морської  хвороби і для гарного настрою всім слід  прийняти чарівні пігулки - морські камінці).

Всім пасажирам бажаю гарного настрою, а всьому екіпажу приступити до виконання своїх обов’язків.

Екіпаж увага! Ви знаєте, що лайнер у нас новий, щойно збудований , тому для управління ним ми будемо звертатися до інструкції, а всі данні будемо записувати в планшеті. І так пункт 1.

  1. Каліграфічна хвилинка.

Щоб завести мотори слід натиснути кнопки в такому порядку.

1.Вона тонка, як синиця,

Це є цифра…..     (одиниця)

2. З шісткою ця цифра схожа,

Хто її назвати може?

А якщо перевернуть …

Діти, як цю цифру звуть? (дев’ять)

  1. Витанцьовує вона

На папері гопака.

Шия наче в гусака,

Це є, діти, цифра…(два)

4.З промінцем метелик встав ,

Крила сонцю показав.

Як поглянеш добре ти ,то побачиш цифру …(три)

Крильця в ножицях стулились

Що за цифра утворилась?

Хто з вас може нам сказати,

Як же цифру цю назвати? (вісім)

Перевірка – запис на дошці: 1 9 2 3 8

Прошу натиснути на кнопки – повний вперед.

 

 

 

4. Усний рахунок

Зараз, коли всі системи працюють. Ми можемо поставити автопілот на заданий курс згідно карти. А самі трохи розім’яти свій розум .

І так усний рахунок:

А) Назвіть сусідів числа 3 (2 і 4)

Б)Наступне число, що слідує за числом 8 (9)

В) Число, що передує числу 2 (1)

Г) Це число сума чисел 2 і 3 (5)

Д) Назвати парні числа від 1до 10 ( 2 4 6 8 10)

Е)Полічити від 10 до 0.

5. Обчислення прикладів

Згідно карти ми запливли в рибне місце. Давайте спробуємо наловити риби.

Отже весела риболовля. Встаньмо всі рівненько біля парт, закинемо вудочку, присядемо і уважно подивимося, що у вас під стільцями? Знайшли рибку? Піднімаємося , піднімаємо рибку вгору, показуємо. Тихенько сідаємо за парти і розглядаємо рибку. Чи помітили ви , що рибка ця  незвичайна, а математична? На ній записані приклади. Я зараз пропоную вирішити ці приклади , а відповіді написати прямо в рибці.(По закінченню читаємо приклади і перевіряємо.) На яку дію були всі приклади першого (другого)стовпчика? А як називаються числа при додаванні (відніманні)?

 

Фізкультхвилинка

А зараз трохи відпочинемо і влаштуємо дискотеку на палубі.

(Під музичний супровід дівчинка у костюмі русалки проводить розминку)

6. Робота над задачею

Давайте поглянемо ,що у нас по курсу далі. Це має бути острів старого пірата. Ось ми наближаємось і прибули.

Виходить хлопчик у костюмі пірата.

  •            Я радий вас вітати на острові , тут у мене було сховано 5 скринь з золотом, 4 з них вже знайшли. Скільки скринь залишилося? Ну що ж доведеться вам віддати останню скриню.

Діти , давайте щоб нічого не забути запишемо розв’язок задачі у нашому планшеті. А при сходженні на берег , кожен з вас отримає золоту монету зі скрині пірата.

7. Робота з геометричним матеріалом

По курсу у нас повернення в порт. Але що це? На нашому шляху туман. Зовсім нічого не видно. Що ж робити? Звернемось до інструкції. Ага ,нам потрібно виміряти яку відстань ще потрібно подолати і занести це в комп’ютер,а далі наш розумний лайнер все вирішить сам . і ми опинимося прямо в порту. (Вимірюємо відрізок визначаємо шлях у км). Тепер немає про що хвилюватися. А щоб час пройшов швидше пропоную виконати пісню. (Співаємо пісню під музичний супровід)

8. Підсумок уроку.

Ось нарешті ми в порту. ( Вибігають 2 хлопчики з  мікрофонами)

  •            Дозвольте взяти інтерв’ю для газети «Подорожі». Що вам  найбільше запам’яталося зі сьогоднішньої мандрівки?

Наша мандрівка завершена . Екіпажу велика подяка за роботу. А всім пасажирам дякуємо за те, що ви обрали наш екіпаж і чекаємо на вас знову і знову.( Музичний супровід).

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
1 січня
Переглядів
23
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку