Вправи та ігрові завдання з математики в початкових класах

Про матеріал
Власний досвід переконує, що досягти успіху можна лише зацікавивши учня на уроці.Вправи та ігрові завдання з математики це багатогранне явище, яке неможливо однозначно трактувати. Навчальна гра може тривати від кількох хвилин до цілого уроку й може використовуватися на різних етапах, а також у позакласній роботі.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вправи та ігрові завдання з математики в початкових класах Вчитель початковихкласів Маринова В.І. 1style.colorfillcolorfill.typer

Номер слайду 2

2 Макаренко писав: “Гра має важливе значення в житті дитини… Якою буде дитина в грі, такою вона буде і в праці, коли виросте. Тому виховання майбутнього діяча відбувається перш за все в грі…” Отже, гра, її організація – ключ в організації виховання.

Номер слайду 3

3 Проблема дитячої гри є найбільш актуальною проблемою дитячої психології та педагогіки.

Номер слайду 4

4 Ще давні римлянні вважали, що вчитися гірко, а знати солодко . Але навіщо навчатися з гіркими та марними слізьми тому, чому можна навчатися з посмішкою.

Номер слайду 5

5 Саме цікаві творчі завдання і допомагають розвивати творчі здібності учнів, їх логічне мислення і кмітливість.

Номер слайду 6

Наприклад, на уроках математики можна використовувати LEGO при вивченні прямого і оберненого рахунку натуральних чисел,ознайомленні з числами, вивченні складу числа, демонстрації відповідей при усному рахунку, розв’язуванні задач, вивченнілогічного матеріалу. Цеглинки LEGO перетворюють сухі математичні числа, поняття вреальні моделі, які можна брати в руки, обговорювати дії з ними, вносити зміни.6

Номер слайду 7

7

Номер слайду 8

8 Ігрові завдання даю учням під час усного рахунку і на етапі закріплення і повторення вивченого. Вони допомагають мені індивідуально працювати з учнями на уроці, розвивають в учнів мислення і мовлення, творчість і активність, їхню увагу, спостережливість, самостійність, наполегливість і працьовитість. Діти вчаться порівнювати, класифікувати, узагальнювати, робити висновки.

Номер слайду 9

9 Підвищують інтерес до навчання та активності школярів математичні цікавинки. Це вірші-загадки, математичні кросворди і ребуси, магічні квадрати, лабіринти, математичні лічилки і скоромовки, прислів'я, віршовані задачі, задачі-жарти, математичні веселинки. Ці несподівані цікавинки на уроках, проведення різноманітних ігор розвивального і творчого характеру сприяють розвитку розумової діяльності школярів.

Номер слайду 10

101. Електронний помічник вчителяhttps://elpom.com.ua/2. Завдання з математикиhttps://www.educ.com.ua/prakt-zavdan/zavdannya-na-ukraїnskij-movi/zavdannya-z-matematiki-3-klas.html

Номер слайду 11

11 Використовуючи на уроках математики різноманітні творчі завдання, ігрові ситуації, нестандартні уроки, можна сконцентрувати увагу навіть самих неуважних школярів. Спочатку такі діти проявляють інтерес тільки до гри, а потім і до того навчального матеріалу, без якого гра неможлива.

Номер слайду 12

Розширити роботу з обдарованими конкурсах 12 ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!!

pptx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Презентації
НУШ
Інкл
Додано
22 лютого 2023
Переглядів
440
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку