Вправи та задачі на засвоєння вивченого матеріалу

Про матеріал
Вправи та задачі на засвоєння вивченого матеріалу Ключові компетентності (загальнопізнавальні цілі ): - повторити таблицю множення і ділення; - розвивати обчислювальні навички; - формувати навички розв’язування задач; - розвивати вміння розрізняти геометричні фігури; - виховувати пізнавальну активність та самостійність у роботі.
Перегляд файлу

 

Конспект  уроку з математики.

З клас

Тема:  Вправи та задачі на засвоєння вивченого матеріалу.

Ключові  компетентності  (загальнопізнавальні цілі ):

- повторити таблицю множення і ділення;

- розвивати обчислювальні навички;

- формувати навички розв’язування задач;

- розвивати вміння розрізняти геометричні фігури;

- виховувати пізнавальну активність та самостійність у роботі.

Обладнання: LEGO, проектор, зошити, підручники.

 

Хід уроку.

1.Організаційний момент.

Сьогодні ми будемо виконувати завдання на вивчену таблицю множення.

Запис числа, каліграфічної хвилинки.

   Математичний диктант.

4*6         35:5         12:3        5*9

2*4         28:4         54:6        3*9

7*8         18:2         63:7        6*9                                        Оцінювання.

24   7   4   45   8   7  9    27  56  9   9  63

2.Усний рахунок.

  Математична вікторина з LEGO. 

                                                                                              Оцінювання.

3. Групова робота .

 

                     

 

60 – 6 • 7 = 18;                  63 : (49 : 7) = 9

 

C:\Users\Надія\Desktop\ланцбжок 2.jpg                                            Оцінювання

 

4.Фізкультхвилинка .

Музичний супровід ( проектор).

 

5. Розвиток математичних знань.

Робота з підручником.  Робота над задачею.

Розв’язування задач за підручником.№518

2р. - по 5 кущів

6р. –по 4кущі                                                                      

 

— Про що йдеться в задачі?

—Чи можемо ми дати відповідь на запитання до задачі?

— Скільки було рядів на 1 ділянці?

  • Скільки було на 2 ділянці?

Після цього учні працюють самостійно, один учень — за закритою       дошкою.            Оцінювання                                               

6.Самостійна робота    

   C:\Users\Надія\Desktop\дівч.png               

7. Офтальмологічна пауза. 

8. Робота з геометричним матеріалом.

      Практична робота .

      Виміряти смужку, знайти її половину, третину.    Оцінювання.

 

9.Підсумок уроку.

    Що ми робили сьогодні на уроці?

    Чи сподобався Вам урок?

    Що було найцікавішим?

     Хто в нас молодці?  Ми молодці!!!

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Семенчук Надія
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
9 листопада 2022
Переглядів
303
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку